Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef KitKatChunky het volgende:
Jaaaa, ik heb em officieel. Ik ben een B Eng
Las vanochtend in de trein naar huis dat topic van jou over religie enzulksquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Zo, nu weer op het balkon zitten, vers bier gehaald ik kan er weer tegenaan.
[ afbeelding ]
Ja, toen was ik ook niet al te nuchter meer. De kern ontbrak, ging helemaal de andere kant op qua OP dan dat ik bedoeldequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Las vanochtend in de trein naar huis dat topic van jou over religie enzulks
quote:
Snap de achterliggende gedachte wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, toen was ik ook niet al te nuchter meer. De kern ontbrak, ging helemaal de andere kant op qua OP dan dat ik bedoeldeWel een puik topic verder.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:44 schreef KitKatChunky het volgende:
thanks for the congratulations y'all
Moggequote:
ik ga zo een taart bakken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:19 schreef Maringo het volgende:
Het is veels te mooi weer om binnen te zitten.
Jammer, jammer..quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
nee, ik heb geen buiten keuken helaas
Zolang.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Nog 2 maanden wachten tot ik een nieuwe pc (laptop) heb
Jaquote:
Je kunt het beste eentje bij een goede webshop bestellen. Doorgaans ook veel betere service wanneer er iets kapot gaat. Bij een media markt sturen ze hem gelijk op zonder zelf er naar te kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMaar ik ben dan ook jarig (op moment dat ik een nieuwe laptop koop), dus dat is wel extra leuk. Nog meer dingen om naar uit te kijken.
Twijfel alleen wat de beste plek is om een laptop te kopen. Ik ken mezelf, ik ren naar de Media Markt en koop er daar één maar ik vermoed dat er vast online een betere plek is. Ik koop nooit dit soort dingen, vind het echt mega spannend dat ik voor het eerst een nieuwe computer heb straks (lach me maar uit haha) i.p.v tweedehands.
Ik open tegen die tijd denk ik een topic en dan is je mening uiteraard erg welkom! Ik wil niet zomaar iets kopenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kunt het beste eentje bij een goede webshop bestellen. Doorgaans ook veel betere service wanneer er iets kapot gaat.
Wil tegen die tijd best wel meehelpen wat nieuws uit te zoeken.
Echt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
Bij een media markt sturen ze hem gelijk op zonder zelf er naar te kijken.
Schoenmaat? Ik heb 38quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Middag Ama!
Heb jij kleiner of groter dan maat 39?
Uiteraard, een beetje mijn FOK! onderdeel binnen dringen en dan niet verwachten dat ik alles leesquote:
Nee, pumps moeten echt goed om je voeten zittenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard, een beetje mijn FOK! onderdeel binnen dringen en dan niet verwachten dat ik alles lees
Kun je dan niet een stuk papier in die schoenen doen of zo? #geenidee
Ja vraag ik me ook af, ik kocht altijd maat 39 maar dat is me echt te groot nuquote:
Klinkt logischquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, pumps moeten echt goed om je voeten zittenAnders loopt het voor geen meter
En dat kan nu niet, want?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Beter komt mijn DX pakketje snel aanKan ik de robotstofzuiger weer zijn werk laten doen (en is mijn vriend blij omdat hij weer fatsoenlijk kan xboxen met vrienden)
Hij heeft maar één controller aan draad.. sommige draadloze controllers kunnen geen verbinding meer maken met de xbox omdat er controllers van 2 xboxen door elkaar zijn gegaan ofzo. En die het wel doet is ook kut bezig omdat er altijd teveel zooi hier staat in de woonkamer waardoor verbinding weg valt.quote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Hoop je er iets van begrijptIk niet namelijk maar heb maar braaf besteld wat hij moest hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |