Zo makkelijk kan het gaanquote:
Vanwaar de haat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
Oh en ik stel voor dat we snowbells permament toegang ontzeggen tot wpland
Gaat je niet lukken. Snow is zo klein die glipt overal ongezien tussendoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
Dan blijf ik ook uit wpland. Geen Flips zonder Snowbellsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
Ik mag cosmo dan toch nog steeds wel een doos donuts gevenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Pardon?
toen ik voor het laatst checkte was jij geen president in wpland![]()
bied je excuses aan of ik laat je deporteren naar snowland
Als Minister van het keuren van vrouwen is mijn inbreng zwaar, ik geef een positief rapport af voor Snowbells bij mr president.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan blijf ik ook uit wpland. Geen Flips zonder Snowbells
Ik zie wel dat je HoC hebt afgekeken. Wat een onderhandelingsstrategiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha, wie weet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
jij weet helemaal niet wat voor billen ik heb
Zie ik er uit alsof ik moeite zou doen voor iets?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ben jij die gek die elke keer in de boom in mijn achtertuin zit?
Hmmmquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. Snow is zo klein die glipt overal ongezien tussendoor.
Ze ondermijnt mijn gezagquote:
okee okee snow is welkomquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij bent minister van de donutsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik mag cosmo dan toch nog steeds wel een doos donuts geven
En andere versnaperingen ook? Ik heb ervaringquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hmmm
[..]
Ze ondermijnt mijn gezag
[..]
okee okee snow is welkom
[..]
jij bent minister van de donuts
Ja, LR is minister van het luieren, jij niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:05 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zie ik er uit alsof ik moeite zou doen voor iets?
Noem eens een lijstje opquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En andere versnaperingen ook? Ik heb ervaring
Primaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Donuts, kitkats, mars, snickers, ben en jerry's ijs, gummy beertjes en etc.
Haha neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja, LR is minister van het luieren, jij niet.
Ja best, ben ik de minister van muziek.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil jij ook in wpland komen wonen?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik jou gebruiken in mijn campagne?
Minister van indie en rock?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja best, ben ik de minister van muziek.
En hardrock dan? En blues? En liquid drum 'n bass? En ...quote:
Zal die vast wel wat over te zeuren hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
ro-ald is minister van het zeuren en zeiken
houd je bek kutjongquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
ro-ald is minister van het zeuren en zeiken
President, vorst, keizerquote:
dat worden een aantal jaartjes staatsgevangenisquote:
Armeens, dat hoor je toch.quote:
Ah, ik dacht die snor al ergens te herkennen, maar kon het niet helemaal plaatsen. Thanks!quote:
King Crustyquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
koning, keizer, admiraal
WP IS HET ALLEMAAL HAIL WP
De echte vraag is natuurlijk, waar vind je dit?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, ik dacht die snor al ergens te herkennen, maar kon het niet helemaal plaatsen. Thanks!
www.allesvoormartijn.orgquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De echte vraag is natuurlijk, waar vind je dit?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |