quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd. Maar het is ook de vraag of je dan nog kunt verbeteren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Met darmklachten vloeien je krachten weg. Dan is het niet gek dat je bij de top zit.
Ik kan het mij niet voorstellen eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Maar het is ook de vraag of je dan nog kunt verbeteren.
Engels eten is altijd wel dramatisch slecht ja. Maar meestal hebben de ploegen toch hun eigen kok mee?quote:
Spannende wedstrijd was het.quote:
Ik wou net zeggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh en als ik dat zeg scoort Celtic
KR? Zegt mij ook niks.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spannende wedstrijd was het.
Overigens staat Celtic nog op brilstand tegen ene 'KR'
Is dat Reykjavik?
Is KR Reykjavik inderdaadquote:
Hij zat daar in 1983 nog achter het doel toen de vulkaan uitbarsttequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:45 schreef Kopiko het volgende:
Heb het even aan Tong 80 gevraagd: KR Reykjavik is een roemruchte club.
Ja idd is Reykjavik. Die club kent u niet.quote:
Wehehe ik wilde ook al zeggen, hij zat achter het doelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zat daar in 1983 nog achter het doel toen de vulkaan uitbarstte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |