Johan Cruyffjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"The finish is at the finish line"
Fransozenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef Wombcat het volgende:
Het was organisatorisch ook een zooitje die eerste etappe vorig jaar.
Mart zit er ook zo jolig bij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef marcodej het volgende:
Hier ziet Sunfield er nog vertiefter uit:
[ afbeelding ]
Ria zit onder de tafel.quote:
Geen David Luizquote:
Vandaar dat Kittel zo debiel hard sprintquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
GIANT is de enige WT-ploeg waarbij ik de kans hoog inschat dat ze geen enkel middel van de 'verboden' lijst nuttigen.
Is weg nu.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen David Luiz
Wat een kutteam
Voor sprinten heb je geen aicar nodig. Spierversterkende middelen schijnen makkelijker op te sporen zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat Kittel zo debiel hard sprint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Je moet idd positief blijvenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Ik sta altijd al positief in het leven... In de juiste zin van het woord."![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Potver, gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only way you can be original, is to be yourself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |