Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Wat is er mis met buikspieren en bovenbenen trainen?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jouw schermafbeelding is toepasselijk in de vastenmaand?
het lijkt op iets heel anders, kom je overigens ook naar de fok! iftar?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat is er mis met buikspieren en bovenbenen trainen?
Je ziet wat je wil zien...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
het lijkt op iets heel anders, kom je overigens ook naar de fok! iftar?
hoi. jongen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Amar, jongen, probeer je je post count op te krikken?
Dat is haram.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Amar, jongen, probeer je je post count op te krikken?
nee en neequote:Op maandag 14 juli 2014 22:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
het lijkt op iets heel anders, kom je overigens ook naar de fok! iftar?
ah. zullen we samen eid vieren niet dat ik gevast heb maar goed hebben we toch wat te vieren?quote:
JFM, welke films moet ik nog écht zien? Wilde Darbareye Elly binnenhalen, maar kon geen geschikte download vinden.quote:
ik denk dat je beter kuraan kan luisteren in deze tijd. niet dat ik moslim ben maar goed.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
JFM, welke films moet ik nog écht zien? Wilde Darbareye Elly binnenhalen, maar kon geen geschikte download vinden.
als kafir mag je dan sowieso niet meepratenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:51 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik denk dat je beter kuraan kan luisteren in deze tijd. niet dat ik moslim ben maar goed.
Goede tip ya akhi.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:51 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik denk dat je beter kuraan kan luisteren in deze tijd. niet dat ik moslim ben maar goed.
Jodaeiye Nader az Simin (2011) - IMDbquote:Op maandag 14 juli 2014 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
JFM, welke films moet ik nog écht zien? Wilde Darbareye Elly binnenhalen, maar kon geen geschikte download vinden.
is best leuk of kavier te zijn hoor, meer vrijheid etc.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef Aloulou het volgende:
[..]
als kafir mag je dan sowieso niet meepratenje doet wel je best, dat wel
ik heb die toevallig gezien maar zonder ondertiteling, snapte er geen reet vanquote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jodaeiye Nader az Simin (2011) - IMDb
Biutiful (2010) - IMDb
An Education (2009) - IMDb
The Lake House (2006) - IMDb
Zo even heel snel uit mijn hoofd.
Ik lees liever (de vertaling).quote:Op maandag 14 juli 2014 22:51 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Bedankt. Eerste twee al gezien. Zal de anderen eens checken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jodaeiye Nader az Simin (2011) - IMDb
Biutiful (2010) - IMDb
An Education (2009) - IMDb
The Lake House (2006) - IMDb
Zo even heel snel uit mijn hoofd.
Het was een zeer aparte ervaring. Ik begrijp dat je het niet snapt zonder ondertiteling.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik heb die toevallig gezien maar zonder ondertiteling, snapte er geen reet van
[ afbeelding ]
verleidelijk...zal er eens over nadenkenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:57 schreef AMAR420 het volgende:
is best leuk of kavier te zijn hoor, meer vrijheid etc.
ben je perzisch?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het was een zeer aparte ervaring. Ik begrijp dat je het niet snapt zonder ondertiteling.
ik mag lekker kfc eten etc. of is kfc halal?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:00 schreef Aloulou het volgende:
[..]
verleidelijk...zal er eens over nadenken
Nee.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik mag lekker kfc eten etc. of is kfc halal?
Omdat het vlees uit de Nederlandse KFC niet halal is.. Heb ik niet bepaald of verzonnen. Daar is navraag over gedaan. Er werd een tijd lang en breed door filiaalmanagers verteld dat dit wel zo was. Toen er enige ophef over is ontstaan kwam KFC zelf met tekst en uitleg.quote:
Ik vind het veel te mals, niet mijn dingquote:Op maandag 14 juli 2014 23:04 schreef Peunage het volgende:
Het ziet er niet eens lekker uit. Ik vind het altijd stinken als mensen het eten.
Hm, NL vlees is toch gwn halalquote:Op maandag 14 juli 2014 23:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Omdat het vlees uit de Nederlandse KFC niet halal is.. Heb ik niet bepaald of verzonnen. Daar is navraag over gedaan. Er werd een tijd lang en breed door filiaalmanagers verteld dat dit wel zo was. Toen er enige ophef over is ontstaan kwam KFC zelf met tekst en uitleg.
Inshelleh broeder.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:04 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
inshelleh krijg jij dit in jennat
[ afbeelding ]
Dat vrijwel alle beestjes in Nederland halal geslacht worden tochquote:
fried chicken stinkt? is gewoon kip welke mild gekruid is?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:04 schreef Peunage het volgende:
Het ziet er niet eens lekker uit. Ik vind het altijd stinken als mensen het eten.
Heb je het wel eens geroken?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:07 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
fried chicken stinkt? is gewoon kip welke mild gekruid is?
liever taai vlees? probeer dan een schaap van ongeveeer 7 jaarquote:Op maandag 14 juli 2014 23:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind het veel te mals, niet mijn ding
Natuurlijk niet... Daarbij is het natuurlijk zelfs bij het halal vlees de vraag of het wel halal is. Laatst was er docu te zien in een fabriek waar zo'n bandje aan stond met de verplichte teksten.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat vrijwel alle beestjes in Nederland halal geslacht worden toch
export dit dat monies g zus zo
Nee gek, gewoon dat je echt het vlees van het bot af kan scheurenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:08 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
liever taai vlees? probeer dan een schaap van ongeveeer 7 jaar
Hoezo natuurlijk niet? Waarom is dat natuurlijk?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:08 schreef Santello het volgende:
[..]
Natuurlijk niet... Daarbij is het natuurlijk zelfs bij het halal vlees de vraag of het wel halal is. Laatst was er docu te zien in een fabriek waar zo'n bandje aan stond met de verplichte teksten.
Tsja... dan moet je het maar zelf slachten om er echt zeker van te zijn.
ja da's mals maar dat lust je niet zeg je netquote:Op maandag 14 juli 2014 23:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee gek, gewoon dat je echt het vlees van het bot af kan scheuren
Kippetjes van de KFC zijn veeeeel te mals, die glijden naar binnenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:10 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja da's mals maar dat lust je niet zeg je net
volgens mij heet dat loubia in het marokkaans? heb een marokkaanse exquote:Op maandag 14 juli 2014 23:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Moest het googlen. Ben je Turk?
Ziet er niet zo lekker uit
Je neemt me in de maling...quote:Op maandag 14 juli 2014 23:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoezo natuurlijk niet? Waarom is dat natuurlijk?
jij wilt taaie kip probeer eens een soepkip te frituren, ik vind kfc best wel lekker maar ook wel chemisch maar qua malsheid is ie wel perfectquote:Op maandag 14 juli 2014 23:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kippetjes van de KFC zijn veeeeel te mals, die glijden naar binnen
Naja ik ben sowieso niet zo'n fan van kip. Biefstukje en zo is beter tochquote:Op maandag 14 juli 2014 23:11 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jij wilt taaie kip probeer eens een soepkip te frituren, ik vind kfc best wel lekker maar ook wel chemisch maar qua malsheid is ie wel perfect
Nee hoor, stinkt en ziet er niet erg lekker uit. Ik hou sowieso niet van kip. Biefstuk, burger, etc. Dat is lekker.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:09 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ruikt gewoon lekker, volgens mij spoor je niet
wat eet je dan liever?
Altijd, want mama. Maar ik heb liever wat anders op mn bord.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het heeft gesmaakt, zo te horen.
Nee geen turk.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Moest het googlen. Ben je Turk?
Ziet er niet zo lekker uit
Dat is weer wat anders toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:10 schreef AMAR420 het volgende:
fasulya
[..]
volgens mij heet dat loubia in het marokkaans? heb een marokkaanse ex
hmm, doe mij maar een gekruide lamskotelet op de grillquote:Op maandag 14 juli 2014 23:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja ik ben sowieso niet zo'n fan van kip. Biefstukje en zo is beter toch
Da's ook nicequote:Op maandag 14 juli 2014 23:12 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hmm, die mij maar een gekruide lamskotelet op de grill
jij bent? turkisch?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd, want mama. Maar ik heb liever wat anders op mn bord.Wat had jij gegeten?
[..]
Nee geen turk.
Het is ook niet mn lievelingskostje.
Struggling all day.
[..]
Dat is weer wat anders toch?
Ik snap niet waar je naar toe wilt.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waddan
Kan me herinneren dat er een paar deeltje geleje nog een artikel over gepost werd
Dit heb jij gegeten toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd, want mama. Maar ik heb liever wat anders op mn bord.Wat had jij gegeten?
[..]
Nee geen turk.
Het is ook niet mn lievelingskostje.
Struggling all day.
[..]
Dat is weer wat anders toch?
http://biz.thepostonline.(...)derlandse-kip-halal/ bijvoorbeeld :0quote:Op maandag 14 juli 2014 23:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je naar toe wilt.
Al het vlees in NL is niet per definitie halal omdat dit geen islamitisch land is waar het vlees islamitisch geslacht wordt. Het vlees van de AH is niet Halal (uitzondering daar gelaten)
Of bedoelde je wat anders?
ja daar wordt niemand vrolijk van natuurlijk..quote:Op maandag 14 juli 2014 23:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Dit heb jij gegeten toch?
[ afbeelding ]
hammquote:Op maandag 14 juli 2014 23:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kaas + salami of cervelaatworst toch, geen ham
drink dat zo koud opquote:Op maandag 14 juli 2014 23:15 schreef Santello het volgende:
Ik heb dit nog in de vriezer![]()
[ afbeelding ]
zieligg voor je zusje als je dat opeetquote:Op maandag 14 juli 2014 23:15 schreef Santello het volgende:
Ik heb dit nog in de vriezer![]()
[ afbeelding ]
ooooooooooooooooooh. Geloof er niks van. Massa productie van vlees kan volgens mij niet eens halal gedaan worden. Onmogelijk. (vandaar ook mijn twijfels bij de halal gelabeld vlees.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://biz.thepostonline.(...)derlandse-kip-halal/ bijvoorbeeld :0
Geen idee of dat ook voor de rest van het vlees geldt
Doe eens normaal koerd.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:16 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
zieligg voor je zusje als je dat opeet
Schijnbaar wel dusquote:Op maandag 14 juli 2014 23:16 schreef Santello het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooh. Geloof er niks van. Massa productie van vlees kan volgens mij niet eens halal gedaan worden. Onmogelijk. (vandaar ook mijn twijfels bij de halal gelabeld vlees.
schattig <3quote:Op maandag 14 juli 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
Ik ga zo proberen van die zachte subway koekjes te maken.
Neejquote:Op maandag 14 juli 2014 23:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Dit heb jij gegeten toch?
[ afbeelding ]
Vraag om een rondleidingquote:Op maandag 14 juli 2014 23:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens zien dan. Hoe ze dat precies doen.
Heb toch eerst uitgesloten dat ik hem ermee zou kwetsen :0quote:Op maandag 14 juli 2014 23:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Dude. Je bent een corrigerende tik al voorbij op deze manier...
Hahahhaaquote:Op maandag 14 juli 2014 23:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb toch eerst uitgesloten dat ik hem ermee zou kwetsen :0
ik ben geen paki waz met jouquote:Op maandag 14 juli 2014 23:20 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
gedraag je. een paki zou me verstaan..
je loelt maar geef nixxquote:Op maandag 14 juli 2014 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik nam je in de maling sry broeder
Die met chocolade is wel nice van B&J :0quote:Op maandag 14 juli 2014 23:22 schreef Che_ het volgende:
Nieuwe smaak van ben&j's gegeten..was lekker
Brownie bedoel je?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die met chocolade is wel nice van B&J :0
Ik heb vandaag die met maple syrup gegeten. EbEn jij?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:22 schreef Che_ het volgende:
Nieuwe smaak van ben&j's gegeten..was lekker
We gaan alleen moslims praten, weet niet of je dat verstaat..quote:Op maandag 14 juli 2014 23:27 schreef AMAR420 het volgende:
zullen we een meeting doen ik vind jullie wel gezellig
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Nondeju, praat eens een beetje op niveau.
oh jawel hoor ik heb 'n soort van 'ervaring'quote:Op maandag 14 juli 2014 23:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
We gaan alleen moslims praten, weet niet of je dat verstaat..
Ben naam kwijt.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag die met maple syrup gegeten. EbEn jij?
Doei. Ga weg .quote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je komt toch ook naar de speedmeet? wat doe je vreemd..
ik ben panjabi das weer een stuk anders. maar goed krijgen we dit weer?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:33 schreef Che_ het volgende:
Koelies zijn altijd irritant. Meest gehate allochtonen door andere allochtonen
He koelie waarom zijn jullie zo?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ben panjabi das weer een stuk anders. maar goed krijgen we dit weer?
morgenochtend krijg je weerquote:Op maandag 14 juli 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Indo bedankt voor de curryGisteren linzencurry gehad. omg
Gevaarlijke man deze amitabh bachanquote:Op maandag 14 juli 2014 23:37 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wut? doe je nou stoer achter je schermpje?
Dat zijn Turken. 👻quote:Op maandag 14 juli 2014 23:33 schreef Che_ het volgende:
Koelies zijn altijd irritant. Meest gehate allochtonen door andere allochtonen
zie je nou wel dat je onze films kent..quote:Op maandag 14 juli 2014 23:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gevaarlijke man deze amitabh bachan
Die gedroogde mango's zijn naar je hoofd gestegen.
allochtoon = allochtoonquote:Op maandag 14 juli 2014 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zijn Turken. 👻
En Turken haten weer Marokkanen.
Je herhaalt.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zijn Turken. 👻
Ik dacht Polen & Bulgaren & Chinezenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zijn Turken. 👻
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zijn Turken. 👻
Wil je het echt weten?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Breaking Bad kijkersss:
Omg heeft Walt dat jongetje vergiftigd??![]()
antwoorden onder spoiler svp
Jij hebt te lang van Ganges water gedronken..quote:Op maandag 14 juli 2014 23:40 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
zie je nou wel dat je onze films kent..
zker marokkaantje ya mesgota
Jaquote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Breaking Bad kijkersss:
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Breaking Bad kijkersss:
oh je bent er weer zo 1, kindje. negeer maar.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij hebt te lang van Ganges water gedronken..
echt he. ik d8 hier is het gezellig en er komen leuke meetings.quote:
Haha kaolo grappig xDquote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
echt he. ik d8 hier is het gezellig en er komen leuke meetings.
mensen zeker moe van vasten en droog staan. lol
Mensen douchen en drinken van water waar lijken in liggenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
oh je bent er weer zo 1, kindje. negeer maar.
Heb jij die fotoreeks van Ganges gezien? Dode drijvende koe, misvormde mensen..quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mensen douchen en drinken van water waar lijken in liggen
Hoe zit dat?
eh sektes? ik vraag toch ook niet waarom shias zich opensnijden of in modder baden?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe zit dat?
waarom iedereen over 1 kam scheren?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb jij die fotoreeks van Ganges gezien? Dode drijvende koe, misvormde mensen..
De dooien spoelen daarna aan en de honden vreten ervan. Moest er bijna van kotsen...quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe zit dat?
Daarom ruiken ze dus zo... ighhhquote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe zit dat?
Ik ben bloedserieus, meri dost.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
waarom iedereen over 1 kam scheren?
doe ff gezondd
ben je indiaas?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
waarom iedereen over 1 kam scheren?
doe ff gezondd
Typerend deze agressiequote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
eh sektes? ik vraag toch ook niet waarom shias zich opensnijden of in modder baden?
rot eens op joh, puber.
ik vind het niet gezellig, ga zo weg als je gaat zeurennquote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus, meri dost.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb jij die fotoreeks van Ganges gezien? Dode drijvende koe, misvormde mensen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-zeurzeur-quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik vind het niet gezellig, ga zo weg als je gaat zeurenn
Of zo'n veldje waar ze poepen. Je moet op poep lopen om te kunnen poepen op poephopen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De dooien spoelen daarna aan en de honden vreten ervan. Moest er bijna van kotsen...
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]ik vind het ook vies maar je hebt zeker geen foto's van china gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal ik eens foto's van moslims zoeken die kindjes opensnijden in syrie? nee toch?
niet iedereen is hetzelfde dus grow upzzzzz
Zoek ff danquote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik vind het ook vies maar je hebt zeker geen foto's van china gezien?
zal ik eens foto's van moslims zoeken die kindjes opensnijden in syrie? nee toch?
niet iedereen is hetzelfde dus grow up
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:47 schreef hugecooll het volgende:
Zelfs Chrome wordt er niet goed van
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Saaie onderwerp. Dan liever over de verschillen tussen sjiieten en soennieten met baklava95 en Iliass.
WAT SPOILERRRR JE OMGGG WATTTTTTTTTTT WELKE AFLEVERING EN SEIZOEN IS DITTT BORTE IK HAAT JEquote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Breaking Bad kijkersss:
Iemand wil aandachtquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Saaie onderwerp. Dan liever over de verschillen tussen sjiieten en soennieten met baklava95 en Iliass.
Volgende onderwerp: realisme in Bollywoodfilms. Hoe doen ze dat toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
ik ga hier toch ook niet over beginnen?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Toch mooi. Een beetje alsof je door ene frietjemayo95 op je plaats wordt gezetquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
IK WEET OOK NIET WAT ER IS GEBEURD DAAROM OMGGGquote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT SPOILERRRR JE OMGGG WATTTTTTTTTTT WELKE AFLEVERING EN SEIZOEN IS DITTT BORTE IK HAAT JE
Bollywoodfilms.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgende onderwerp: realisme in Bollywoodfilms. Hoe doen ze dat toch?
eh. waarom kijken ze het dan vaak in het midden oosten, doen ze toch iets goed?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bollywoodfilms.
Altijd met dezelfde hoofdpersoon. Hahaha (of vroeger dan).
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verkracht vrouwen en verbrandt ze maar.
op tahrirplein?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verkracht vrouwen en verbrandt ze maar.
idd, kut TSquote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef Bami-Powner het volgende:
heel dit topic naar de klote, dankzij klote tt
Is ketchup.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ga hier toch ook niet over beginnen?
[ afbeelding ]
Wat flauwquote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is ketchup.
In India doen ze dit met curry, echt erg voor die kinderen! That shit burnsss
halo halo welk seizoen zit je omg zeg het me kutborte en dan wel haten op andere mensen die spoileren en dan doe je dit watttttttttt is met jouuuuu manquote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
IK WEET OOK NIET WAT ER IS GEBEURD DAAROM OMGGG
IK WIL NU WETEN WAAROM DIT GEBEURT?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ga hier toch ook niet over beginnen?
[ afbeelding ]
Die kale met bril gaat doodquote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
halo halo welk seizoen zit je omg zeg het me kutborte en dan wel haten op andere mensen die spoileren en dan doe je dit watttttttttt is met jouuuuu man
omdat jij indiaas bentquote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef AMAR420 het volgende:
mensen
[..]
IK WIL NU WETEN WAAROM DIT GEBEURT?
MOET IK OOK BB GAAT KIJKEN; WAT VIND JE???quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
halo halo welk seizoen zit je omg zeg het me kutborte en dan wel haten op andere mensen die spoileren en dan doe je dit watttttttttt is met jouuuuu man
sorryquote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Asajieshquote:Op maandag 14 juli 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
Zo begon het ook tussen isis en maliki. Isis trollde eerst maliki en kijk nu. Duizenden doden.
Che is dus een daish.
Mocro forums.quote:
in ben geen hipster, ik ben gewoon een soennietquote:Op maandag 14 juli 2014 23:58 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
echt? ok.
maarrem ben je ook zo'n sunni hipster?
mezelf.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
in ben geen hipster, ik ben gewoon een soenniet
wat aanbid jij?
idd al die tjappies daarquote:Op maandag 14 juli 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mocro forums.
Laat Nederlanders dat zien en je hebt gelijk miljoenen PVVers erbij.
Alleen sjiieten zijn voor ISIS. en ik ben geen sjiiet.quote:
sommige sunnis zijn voor isis hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen sjiieten zijn voor ISIS. en ik ben geen sjiiet.
ik ook nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar die zitten in een mid life crisis.quote:
hiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef AMAR420 het volgende:
hee wanneer is die speedmeet nou? gaan we gezellig naar halal fried chicken..hmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink geen kraantjeswater.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
hi
hawhats the matter? u dont like chicken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzzzz
We gaan naar Meram. Voelen sommige zich meer thuis.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef AMAR420 het volgende:
hee wanneer is die speedmeet nou? gaan we gezellig naar halal fried chicken..hmm
"halal"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
whats the matter? u dont like chicken?
ah. meram is?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We gaan naar Meram. Voelen sommige zich meer thuis.
quote:
Men eet hier alleen maar rund.. jij ook?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef AMAR420 het volgende:
no shitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Men eet hier alleen maar rund.. jij ook?
JA DOEN ECHT KEILEUKquote:Op maandag 14 juli 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
MOET IK OOK BB GAAT KIJKEN; WAT VIND JE???
jah.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben jij ook uit de kast gekomen of?
Dan heb je de internet warriors op marokko.nl nog niet gezien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
twerk it crip. kikkeroogquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan heb je de internet warriors op marokko.nl nog niet gezien.''Ahlul sunnah''
ik wil ook kalief zijn. want: ik ben liefquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
De laatste kalief... http://en.wikipedia.org/wiki/Abd%C3%BClmecid_II
Die Al-Baghdadi denkt zichzelf eventjes uit te kunnen roepen tot kalief.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Jij kent mij nog van toen ik 15 was ofzo. Ik ben totaal niet psycho.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jij bent wel psycho man. ik herinner me jou nog op solomio
Linkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan heb je de internet warriors op marokko.nl nog niet gezien.''Ahlul sunnah''
Ziet als een hele slecht man uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom had hij weer een ip ban eigenlijk?quote:
Waar is jouw piccaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef Crip het volgende:
Btw girls, wat hebben jullie gekookt? Wil picca's zien.
pesten van mocros?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom had hij weer een ip ban eigenlijk?
Jij vond die baardgozer met wapens aantrekkelijk..quote:
Volgensmij omdat hij gore of porno had geplaatst.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom had hij weer een ip ban eigenlijk?
Ik heb niet echt wat gemaakt. Geen honger, heb een broodje gegeten.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij vond die baardgozer met wapens aantrekkelijk..
sorry hoor. maar jou zou ik niet in een donker steegje willen tegenkomen..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij kent mij nog van toen ik 15 was ofzo. Ik ben totaal niet psycho.
Maar goed dat ik je van 10 km afstand ruik. Dan zal dat inderdaad nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:17 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
sorry hoor. maar jou zou ik niet in een donker steegje willen tegenkomen..
porno? doe ff gezond.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Volgensmij omdat hij gore of porno had geplaatst.
Not sure.. in ieder geval was hij irritant bezig
[..]
Dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees je wel goed? Ik zeg toch ziet. En mensen(vooral Turken) uit die tijd waren de hele tijd bezig met genocide. Doden van Armenen, Grieken en Koerden. Dus eigenlijk kon ik beter zeggen 'weet ik zeker'.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Knap dat je dat op kunt maken iemands looks. Hij was vooral bezig met schilderen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:18 schreef Crip het volgende:
[..]
DezeShit. Op die andere foto zag hij er HEEL anders uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
ik ruik naar davidoff,quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar goed dat ik je van 10 km afstand ruik. Dan zal dat inderdaad nooit gebeuren.
´´Maar tis ramadan n3el sjhitan´´quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:15 schreef mrstylo het volgende:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5058942
lijkt wel zo'n geit van de kinderboerderijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Shit. Op die andere foto zag hij er HEEL anders uit.
'wollah krijgt dromen over sex wollah, of ik ging zwemmen vandaag wollah ik ik vermeed zelfs oogcontact met milfies asahbi omdat anders adiej ker'quote:
ach. russen hebben turken de grond ingestamptquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lees je wel goed? Ik zeg toch ziet. En mensen(vooral Turken) uit die tijd waren de hele tijd bezig met genocide. Doden van Armenen, Grieken en Koerden. Dus eigenlijk kon ik beter zeggen 'weet ik zeker'.
Ik zei jullie dat hij knap is. En jullie lachte mij uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Shit. Op die andere foto zag hij er HEEL anders uit.
hij jij bent toch een zuiderling? is die shopping in roermond wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zei jullie dat hij knap is. En jullie lachte mij uit.
Ik ga sowieso nooit direct op uiterlijk af maar die andere foto was eng Cripsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zei jullie dat hij knap is. En jullie lachte mij uit.
lollquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
'wollah krijgt dromen over sex wollah, of ik ging zwemmen vandaag wollah ik ik vermeed zelfs oogcontact met milfies asahbi omdat anders adiej ker'
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:18 schreef Crip het volgende:
[..]
DezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want de Ottomanen hadden naast het vechten aan zeven fronten toen (na achtereenvolgens de Balkanoorlogen, de Eerste Wereldoorlog en de Onafhankelijkheidsoorlog) ook nog wel even tijd voor geplande genocides.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lees je wel goed? Ik zeg toch ziet. En mensen(vooral Turken) uit die tijd waren de hele tijd bezig met genocide. Doden van Armenen, Grieken en Koerden. Dus eigenlijk kon ik beter zeggen 'weet ik zeker'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |