Jaquote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Breaking Bad kijkersss:
Omg heeft Walt dat jongetje vergiftigd??![]()
antwoorden onder spoiler svp
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Breaking Bad kijkersss:
Omg heeft Walt dat jongetje vergiftigd??![]()
antwoorden onder spoiler svp
oh je bent er weer zo 1, kindje. negeer maar.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij hebt te lang van Ganges water gedronken..
echt he. ik d8 hier is het gezellig en er komen leuke meetings.quote:
Haha kaolo grappig xDquote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
echt he. ik d8 hier is het gezellig en er komen leuke meetings.
mensen zeker moe van vasten en droog staan. lol
Mensen douchen en drinken van water waar lijken in liggenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
oh je bent er weer zo 1, kindje. negeer maar.
Heb jij die fotoreeks van Ganges gezien? Dode drijvende koe, misvormde mensen..quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mensen douchen en drinken van water waar lijken in liggen
Hoe zit dat?
eh sektes? ik vraag toch ook niet waarom shias zich opensnijden of in modder baden?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe zit dat?
waarom iedereen over 1 kam scheren?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb jij die fotoreeks van Ganges gezien? Dode drijvende koe, misvormde mensen..
De dooien spoelen daarna aan en de honden vreten ervan. Moest er bijna van kotsen...quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe zit dat?
Daarom ruiken ze dus zo... ighhhquote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe zit dat?
Ik ben bloedserieus, meri dost.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
waarom iedereen over 1 kam scheren?
doe ff gezondd
ben je indiaas?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
waarom iedereen over 1 kam scheren?
doe ff gezondd
Typerend deze agressiequote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
eh sektes? ik vraag toch ook niet waarom shias zich opensnijden of in modder baden?
rot eens op joh, puber.
ik vind het niet gezellig, ga zo weg als je gaat zeurennquote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus, meri dost.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb jij die fotoreeks van Ganges gezien? Dode drijvende koe, misvormde mensen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-zeurzeur-quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik vind het niet gezellig, ga zo weg als je gaat zeurenn
Of zo'n veldje waar ze poepen. Je moet op poep lopen om te kunnen poepen op poephopen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De dooien spoelen daarna aan en de honden vreten ervan. Moest er bijna van kotsen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |