Nee hoor, stinkt en ziet er niet erg lekker uit. Ik hou sowieso niet van kip. Biefstuk, burger, etc. Dat is lekker.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:09 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ruikt gewoon lekker, volgens mij spoor je niet
wat eet je dan liever?
Altijd, want mama. Maar ik heb liever wat anders op mn bord.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het heeft gesmaakt, zo te horen.
Nee geen turk.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Moest het googlen. Ben je Turk?
Ziet er niet zo lekker uit
Dat is weer wat anders toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:10 schreef AMAR420 het volgende:
fasulya
[..]
volgens mij heet dat loubia in het marokkaans? heb een marokkaanse ex
hmm, doe mij maar een gekruide lamskotelet op de grillquote:Op maandag 14 juli 2014 23:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja ik ben sowieso niet zo'n fan van kip. Biefstukje en zo is beter toch
Da's ook nicequote:Op maandag 14 juli 2014 23:12 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hmm, die mij maar een gekruide lamskotelet op de grill
jij bent? turkisch?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd, want mama. Maar ik heb liever wat anders op mn bord.Wat had jij gegeten?
[..]
Nee geen turk.
Het is ook niet mn lievelingskostje.
Struggling all day.
[..]
Dat is weer wat anders toch?
Ik snap niet waar je naar toe wilt.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waddan
Kan me herinneren dat er een paar deeltje geleje nog een artikel over gepost werd
Dit heb jij gegeten toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd, want mama. Maar ik heb liever wat anders op mn bord.Wat had jij gegeten?
[..]
Nee geen turk.
Het is ook niet mn lievelingskostje.
Struggling all day.
[..]
Dat is weer wat anders toch?
http://biz.thepostonline.(...)derlandse-kip-halal/ bijvoorbeeld :0quote:Op maandag 14 juli 2014 23:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je naar toe wilt.
Al het vlees in NL is niet per definitie halal omdat dit geen islamitisch land is waar het vlees islamitisch geslacht wordt. Het vlees van de AH is niet Halal (uitzondering daar gelaten)
Of bedoelde je wat anders?
ja daar wordt niemand vrolijk van natuurlijk..quote:Op maandag 14 juli 2014 23:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Dit heb jij gegeten toch?
[ afbeelding ]
hammquote:Op maandag 14 juli 2014 23:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kaas + salami of cervelaatworst toch, geen ham
drink dat zo koud opquote:Op maandag 14 juli 2014 23:15 schreef Santello het volgende:
Ik heb dit nog in de vriezer![]()
[ afbeelding ]
zieligg voor je zusje als je dat opeetquote:Op maandag 14 juli 2014 23:15 schreef Santello het volgende:
Ik heb dit nog in de vriezer![]()
[ afbeelding ]
ooooooooooooooooooh. Geloof er niks van. Massa productie van vlees kan volgens mij niet eens halal gedaan worden. Onmogelijk. (vandaar ook mijn twijfels bij de halal gelabeld vlees.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://biz.thepostonline.(...)derlandse-kip-halal/ bijvoorbeeld :0
Geen idee of dat ook voor de rest van het vlees geldt
Doe eens normaal koerd.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:16 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
zieligg voor je zusje als je dat opeet
Schijnbaar wel dusquote:Op maandag 14 juli 2014 23:16 schreef Santello het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooh. Geloof er niks van. Massa productie van vlees kan volgens mij niet eens halal gedaan worden. Onmogelijk. (vandaar ook mijn twijfels bij de halal gelabeld vlees.
schattig <3quote:Op maandag 14 juli 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
Ik ga zo proberen van die zachte subway koekjes te maken.
Neejquote:Op maandag 14 juli 2014 23:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Dit heb jij gegeten toch?
[ afbeelding ]
Vraag om een rondleidingquote:Op maandag 14 juli 2014 23:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens zien dan. Hoe ze dat precies doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |