Wat flauwquote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is ketchup.
In India doen ze dit met curry, echt erg voor die kinderen! That shit burnsss
halo halo welk seizoen zit je omg zeg het me kutborte en dan wel haten op andere mensen die spoileren en dan doe je dit watttttttttt is met jouuuuu manquote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
IK WEET OOK NIET WAT ER IS GEBEURD DAAROM OMGGG
IK WIL NU WETEN WAAROM DIT GEBEURT?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ga hier toch ook niet over beginnen?
[ afbeelding ]
Die kale met bril gaat doodquote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
halo halo welk seizoen zit je omg zeg het me kutborte en dan wel haten op andere mensen die spoileren en dan doe je dit watttttttttt is met jouuuuu man
omdat jij indiaas bentquote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef AMAR420 het volgende:
mensen
[..]
IK WIL NU WETEN WAAROM DIT GEBEURT?
MOET IK OOK BB GAAT KIJKEN; WAT VIND JE???quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
halo halo welk seizoen zit je omg zeg het me kutborte en dan wel haten op andere mensen die spoileren en dan doe je dit watttttttttt is met jouuuuu man
sorryquote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Asajieshquote:Op maandag 14 juli 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
Zo begon het ook tussen isis en maliki. Isis trollde eerst maliki en kijk nu. Duizenden doden.
Che is dus een daish.
Mocro forums.quote:
in ben geen hipster, ik ben gewoon een soennietquote:Op maandag 14 juli 2014 23:58 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
echt? ok.
maarrem ben je ook zo'n sunni hipster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |