SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Meh maar negervoedsel (no racism intended) is vaak niet lekker.quote:
rotiquote:Op maandag 14 juli 2014 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh maar negervoedsel (no racism intended) is vaak niet lekker.
Antiliaanse maat van me vreet ook varkensoor schijnt een lokale delicatesse te zijn terwijl ik dat hooguit voor de hond koop.
Ik wilde net zeggen, dat geef ik aan m'n hond.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh maar negervoedsel (no racism intended) is vaak niet lekker.
Antiliaanse maat van me vreet ook varkensoor schijnt een lokale delicatesse te zijn terwijl ik dat hooguit voor de hond koop.
Elk jaar toch.quote:
Roti vind ik ook zoiets een deegtortilla met kousenband en kip wat is daar nou bijzonder aan kun je er beter döner opflikkeren.quote:
Oh. Even The Reaper opzettenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Blue Oyster Cult doet het gewoon.
More cowbellsquote:Op maandag 14 juli 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Blue Oyster Cult doet het gewoon.
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Seasons don't fear the reaper
Nor do the wind, the sun or the rain
We can be like they are
Imagine Dragons.quote:
He, die had ik hier laatst gepost.quote:
Ja. Alweer van een jaar of 8 geleden, maar toch.quote:
Vind ze met de nieuwe zangeres wel beter gewordenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja. Alweer van een jaar of 8 geleden, maar toch.
Vond het nooit zo super.
Tuurlijk ken ik het. Heerlijke bands om mee tot rust te komen en gewoon te luisteren.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, die had ik hier laatst gepost.
Wist niet dat je het kende.
Wie is de nieuwe zangeres dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind ze met de nieuwe zangeres wel beter geworden
King Crimson is inderdaad heerlijk. Maar wel liever de hele cd dan een enkel liedje. Het hoort wel bij elkaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik het. Heerlijke bands om mee tot rust te komen en gewoon te luisteren.
Het volgende nummer in mijn playlist. Ik post gewoon door.
Not this shit again.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
Moest laatst aan je denken LR
fietste naar huis en had mijn telefoon op shuffle staan en op eens dark horse![]()
Dit is hun oude materiaal he. Dit nummer heeft een inleiding van 6 minuten met een heel orkest.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is de nieuwe zangeres dan?
[..]
King Crimson is inderdaad heerlijk. Maar wel liever de hele cd dan een enkel liedje. Het hoort wel bij elkaar.
Ben geen groot fan van Deep Purple Lr.
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
Moest laatst aan je denken LR
fietste naar huis en had mijn telefoon op shuffle staan en op eens dark horse![]()
Mariangela Demurtasquote:Op maandag 14 juli 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is de nieuwe zangeres dan?
[..]
King Crimson is inderdaad heerlijk. Maar wel liever de hele cd dan een enkel liedje. Het hoort wel bij elkaar.
Ben geen groot fan van Deep Purple Lr.
watquote:
Dacht dat er weer lyrics zouden komen.quote:
Do you wanna play with magic?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dacht dat er weer lyrics zouden komen.Maar was meer een grapje.
No hate.
Nou, vooruit. Ik zet hem even aan terwijl ik de afwas doe.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is hun oude materiaal he. Dit nummer heeft een inleiding van 6 minuten met een heel orkest.
[..]
Zegt me niks. Ik zal het even luisteren.quote:
is van dat nummer wat ik net posttequote:Op maandag 14 juli 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Ik zet hem even aan terwijl ik de afwas doe.
[..]
Zegt me niks. Ik zal het even luisteren.
quote:
Came for this. Not disappointed.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Boy, you should know what you're falling for
Oké. Ik keek alleen naar de bandnaam. Zodra Deep Purple klaar is, zet ik hem op.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is van dat nummer wat ik net postte
Ook geïnspireerd door Crack.quote:
Dat gezicht als die zanger op de grond ligt en dan grunt. Alsof hij moet poepen.quote:
Alles.quote:
Eend???quote:
quote:
Ik dacht heel even Celine Dion te herkennen. Ik ben teleurgesteldquote:
Is dat zo? Even luisteren na Hunger.quote:
O, die ken ik wel.quote:
Gewoon.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
O, die ken ik wel.
Waarom is dat een Fera lied dan?
Als je bedoelt qua smaak is het inderdaad niet heel verkeerd.quote:
Je bent zelf niet heel verkeerd.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je bedoelt qua smaak is het inderdaad niet heel verkeerd.
Dat is gewoon z'n ding toch? Beetje papegaaien.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is gewoon z'n ding toch? Beetje papegaaien.
Ja, wat?quote:
Mag ik mijn fandom aan je opdringen? Zo niet, doe ik het toch:quote:
Even luisterenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ik mijn fandom aan je opdringen? Zo niet, doe ik het toch:
Nee. Heb niet echt veel met Aziaten eigenlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar, ja of nee?
Nopquote:Op maandag 14 juli 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar, ja of nee?
Zal wel Amerikaans onderzoek zijn geweestquote:Op maandag 14 juli 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Heb niet echt veel met Aziaten eigenlijk
Ja, ik val bijna alleen op blank.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar, ja of nee?
Jaquote:Op maandag 14 juli 2014 20:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alles gaat zn gangetje
Nog wat spannends gedaan vandaag?
Wat wil je hier mee zeggen Kaneel?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar, ja of nee?
Niet?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Heb niet echt veel met Aziaten eigenlijk
Blank?quote:
quote:
Dat negers en negerinnen kennelijk als minst aantrekkelijk worden beschouwd.quote:
Blank heeft mijn voorkeurquote:Op maandag 14 juli 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet?
Blank dan?
[..]
Blank?
[..]
[..]
Dat negers en negerinnen kennelijk als minst aantrekkelijk worden beschouwd.
Het meest ja. Al staan Aziaten ook niet op 2 voor mij. Maar ik geloof niet dat ik mij er echt blind op staar.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet?
Blank dan?
[..]
Blank?
[..]
[..]
Waarheid, ben altijd bang dat ze afgevenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarheid, ben altijd bang dat ze afgeven
En dat ze je tv jatten.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarheid, ben altijd bang dat ze afgeven
Wow, op 3 en dan toch op mij gevallen zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
Ik denk:
1. White
2. Latino
3. Asian
4. Black
Voor mij dan.Over het algemeen. Er zijn altijd uitzonderingen en mixen en weet ik het.
true true, ik woonde op een boerderij met kippen, als ik er 1 zag lopen wist ik direct dat er een kip was gestolenquote:
Jij bent een mix.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat ze je tv jatten.
[..]
Wow, op 3 en dan toch op mij gevallen zijn.
zwart geeft afquote:Op maandag 14 juli 2014 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
Heb vroeger ooit zwart vriendinnetje gehad
Once you go black you never go back.quote:
Bazennummer van een baas.quote:
Geld blijkbaar alleen voor vrouwen want heb daarna weer mooi blond meisje aan de haak geslagenquote:
Totale onzin.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar, ja of nee?
Doe eens normaal met al je relaties joh.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geld blijkbaar alleen voor vrouwen want heb daarna weer mooi blond meisje aan de haak geslagen
Geen idee, heb nog nooit iets met een zwarte man gehad.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geld blijkbaar alleen voor vrouwen want heb daarna weer mooi blond meisje aan de haak geslagen
Wat vond je mijn nummer?quote:
Mooiquote:Op maandag 14 juli 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit iets met een zwarte man gehad.
[..]
Wat vond je mijn nummer?
quote:
Thuglife man.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
true true, ik woonde op een boerderij met kippen, als ik er 1 zag lopen wist ik direct dat er een kip was gestolen
Beste mix represent.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent een mix.
En heb nog een ex die kwart indo is.
Ik was 14quote:Op maandag 14 juli 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal met al je relaties joh.
gewoon alles een keer proberen togquote:Op maandag 14 juli 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit iets met een zwarte man gehad.
[..]
Wat vond je mijn nummer?
Appelen is inderdaad een boefjequote:Op maandag 14 juli 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Thuglife man.
Daarom durf ik Appel ook niet te meeten.
Bang dat hij mijn kip jat.
Ik voel er gewoon niets bij.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik was 14
ik heb mijn leven al gebeterd
[..]
gewoon alles een keer proberen tog
RT @Kaneelrokjequote:Op maandag 14 juli 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ook nog nooit in mijn leven een zwarte vrouw gezien die ik knap zou noemen.
Nou ja, geen aantrekkingskracht in ieder geval. Bij blanke mannen en latino's heb ik dat veel sterker.quote:
join the clubquote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd niet van Bruce Springsteen.
gr gr
22 augquote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Oh fack iemand had laatst voor me opgezocht wanneer America's Next Top Model weer begint in AmerikaHeb het niet opgeschreven
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ook nog nooit in mijn leven een zwarte vrouw gezien die ik knap zou noemen.
Jaquote:Op maandag 14 juli 2014 21:13 schreef Amarantha het volgende:
Toto ik stuurde je net een DM maar op zich, is het veilig om zelf te kijken? Anders kan ik het zelf ook doen
Ok topquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok topDankje
Weet uit het verleden dat de winnaar wel al te zien was op Google!
Ik wil dat ook doen met m'n haar.quote:
ga je morgen zf?quote:
ja, kom ookquote:
wel van cash?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd niet van Bruce Springsteen.
gr gr
je bent er dan toch bij ;s dan is het niet vreemd gaanquote:
wow zo ongepastquote:
Wat voor haar heb je dan?quote:
1. whitequote:Op maandag 14 juli 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
Ik denk:
1. White
2. Latino
3. Asian
4. Black
Voor mij dan.Over het algemeen. Er zijn altijd uitzonderingen en mixen en weet ik het.
Bijna hetzelfde.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1. white
2. asian
3. latino
4. black
hier
Pics.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kort, lang, ja, wat is het. Het werkt nooit mee
Mijn S3 werkt nog primaquote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef supersof het volgende:
Ik zie nu reclame van Samsung Galaxy s5 gold hier op fok. Hoe lelijk
Klinkt el grappig. Sterkte video's ookquote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ken je Jaldaboath?
denk dat jij daar ook wel om kan lachen
Hij wilde mij bewust pijn doenquote:
maar heb je die kleur gezien hahahhaquote:
Nee inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |