Doe eens normaal met al je relaties joh.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geld blijkbaar alleen voor vrouwen want heb daarna weer mooi blond meisje aan de haak geslagen
Geen idee, heb nog nooit iets met een zwarte man gehad.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geld blijkbaar alleen voor vrouwen want heb daarna weer mooi blond meisje aan de haak geslagen
Wat vond je mijn nummer?quote:
Mooiquote:Op maandag 14 juli 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit iets met een zwarte man gehad.
[..]
Wat vond je mijn nummer?
quote:
Thuglife man.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
true true, ik woonde op een boerderij met kippen, als ik er 1 zag lopen wist ik direct dat er een kip was gestolen
Beste mix represent.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent een mix.
En heb nog een ex die kwart indo is.
Ik was 14quote:Op maandag 14 juli 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal met al je relaties joh.
gewoon alles een keer proberen togquote:Op maandag 14 juli 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit iets met een zwarte man gehad.
[..]
Wat vond je mijn nummer?
Appelen is inderdaad een boefjequote:Op maandag 14 juli 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Thuglife man.
Daarom durf ik Appel ook niet te meeten.
Bang dat hij mijn kip jat.
Ik voel er gewoon niets bij.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik was 14
ik heb mijn leven al gebeterd
[..]
gewoon alles een keer proberen tog
RT @Kaneelrokjequote:Op maandag 14 juli 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ook nog nooit in mijn leven een zwarte vrouw gezien die ik knap zou noemen.
Nou ja, geen aantrekkingskracht in ieder geval. Bij blanke mannen en latino's heb ik dat veel sterker.quote:
join the clubquote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd niet van Bruce Springsteen.
gr gr
22 augquote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Oh fack iemand had laatst voor me opgezocht wanneer America's Next Top Model weer begint in AmerikaHeb het niet opgeschreven
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ook nog nooit in mijn leven een zwarte vrouw gezien die ik knap zou noemen.
Jaquote:Op maandag 14 juli 2014 21:13 schreef Amarantha het volgende:
Toto ik stuurde je net een DM maar op zich, is het veilig om zelf te kijken? Anders kan ik het zelf ook doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |