Wat wil je hier mee zeggen Kaneel?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar, ja of nee?
Niet?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Heb niet echt veel met Aziaten eigenlijk
Blank?quote:
quote:
Dat negers en negerinnen kennelijk als minst aantrekkelijk worden beschouwd.quote:
Blank heeft mijn voorkeurquote:Op maandag 14 juli 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet?
Blank dan?
[..]
Blank?
[..]
[..]
Dat negers en negerinnen kennelijk als minst aantrekkelijk worden beschouwd.
Het meest ja. Al staan Aziaten ook niet op 2 voor mij. Maar ik geloof niet dat ik mij er echt blind op staar.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet?
Blank dan?
[..]
Blank?
[..]
[..]
Waarheid, ben altijd bang dat ze afgevenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarheid, ben altijd bang dat ze afgeven
En dat ze je tv jatten.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarheid, ben altijd bang dat ze afgeven
Wow, op 3 en dan toch op mij gevallen zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
Ik denk:
1. White
2. Latino
3. Asian
4. Black
Voor mij dan.Over het algemeen. Er zijn altijd uitzonderingen en mixen en weet ik het.
true true, ik woonde op een boerderij met kippen, als ik er 1 zag lopen wist ik direct dat er een kip was gestolenquote:
Jij bent een mix.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat ze je tv jatten.
[..]
Wow, op 3 en dan toch op mij gevallen zijn.
zwart geeft afquote:Op maandag 14 juli 2014 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
Heb vroeger ooit zwart vriendinnetje gehad
Once you go black you never go back.quote:
Bazennummer van een baas.quote:
Geld blijkbaar alleen voor vrouwen want heb daarna weer mooi blond meisje aan de haak geslagenquote:
Totale onzin.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar, ja of nee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |