Imagine Dragons.quote:
He, die had ik hier laatst gepost.quote:
Ja. Alweer van een jaar of 8 geleden, maar toch.quote:
Vind ze met de nieuwe zangeres wel beter gewordenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja. Alweer van een jaar of 8 geleden, maar toch.
Vond het nooit zo super.
Tuurlijk ken ik het. Heerlijke bands om mee tot rust te komen en gewoon te luisteren.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, die had ik hier laatst gepost.
Wist niet dat je het kende.
Wie is de nieuwe zangeres dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind ze met de nieuwe zangeres wel beter geworden
King Crimson is inderdaad heerlijk. Maar wel liever de hele cd dan een enkel liedje. Het hoort wel bij elkaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik het. Heerlijke bands om mee tot rust te komen en gewoon te luisteren.
Het volgende nummer in mijn playlist. Ik post gewoon door.
Not this shit again.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
Moest laatst aan je denken LR
fietste naar huis en had mijn telefoon op shuffle staan en op eens dark horse![]()
Dit is hun oude materiaal he. Dit nummer heeft een inleiding van 6 minuten met een heel orkest.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is de nieuwe zangeres dan?
[..]
King Crimson is inderdaad heerlijk. Maar wel liever de hele cd dan een enkel liedje. Het hoort wel bij elkaar.
Ben geen groot fan van Deep Purple Lr.
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
Moest laatst aan je denken LR
fietste naar huis en had mijn telefoon op shuffle staan en op eens dark horse![]()
Mariangela Demurtasquote:Op maandag 14 juli 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is de nieuwe zangeres dan?
[..]
King Crimson is inderdaad heerlijk. Maar wel liever de hele cd dan een enkel liedje. Het hoort wel bij elkaar.
Ben geen groot fan van Deep Purple Lr.
watquote:
Dacht dat er weer lyrics zouden komen.quote:
Do you wanna play with magic?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dacht dat er weer lyrics zouden komen.Maar was meer een grapje.
No hate.
Nou, vooruit. Ik zet hem even aan terwijl ik de afwas doe.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is hun oude materiaal he. Dit nummer heeft een inleiding van 6 minuten met een heel orkest.
[..]
Zegt me niks. Ik zal het even luisteren.quote:
is van dat nummer wat ik net posttequote:Op maandag 14 juli 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Ik zet hem even aan terwijl ik de afwas doe.
[..]
Zegt me niks. Ik zal het even luisteren.
quote:
Came for this. Not disappointed.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Boy, you should know what you're falling for
Oké. Ik keek alleen naar de bandnaam. Zodra Deep Purple klaar is, zet ik hem op.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is van dat nummer wat ik net postte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |