Oja ik zal wel weer kijken. Kijk al sinds cycle 2 met mijn zus meequote:Op maandag 14 juli 2014 21:38 schreef Amarantha het volgende:
Niet? Oh flauw, zal een andere zoeken. Jij blij FL? Weer Boys vs. Girls![]()
Ik vrees dat we de enige 2 hier zullen zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 21:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja ik zal wel weer kijken. Kijk al sinds cycle 2 met mijn zus mee
DIe oude terug kijken is ook niet eens leuk. Zo oudbolligquote:Op maandag 14 juli 2014 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vrees dat we de enige 2 hier zullen zijnMaar ik ben blij dat je er weer bent in t ANTM topic! Ik heb de eerste 3 niet gezien volgens mij maar de rest wel
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
DIe oude terug kijken is ook niet eens leuk. Zo oudbollig
ik maak me niet meer druk om die veranderingen. Die komen toch welquote:Op maandag 14 juli 2014 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Was dat trouwens vorig seizoen? Dat ze die bewegende beelden in foto's gingen doen?Dat mag echt wel wegblijven dit seizoen.. of één shoot maar niet elke week zeg
Dat maakt dit seizoen al meteen beter dan vorig seizoenquote:
Ze moeten het programma ook interessant blijven houden.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat maakt dit seizoen al meteen beter dan vorig seizoenMiss Jay hoort gewoon bij ANTM! Net als Tyra
Ik weet bijna wel zeker dat dit een fotoshoot isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:42 schreef Iwanius het volgende:
Om het even hoor: Maar die gezichten is dat voor een nieuwe 'Vampier' episode of is dat de nieuwe trend die later over de massa wordt uitgestort als zijnde vernieuwend.
Ik weet even niet hoeveel er altijd in het begin zitten van een seizoen? Misschien is dit de beginshoot.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ik hoop dat dat een shoot is. Kan me niet voorstellen dat dit een fashion trend zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoeveel er altijd in het begin zitten van een seizoen? Misschien is dit de beginshoot.Ik heb niet heel aandachtig naar de personen gekeken iig. Wil beetje verrast worden doorgaans het kijken van de cycle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een mannen en vrouwen seizoen wordt je wel genoeg verrastquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb niet heel aandachtig naar de personen gekeken iig. Wil beetje verrast worden doorgaans het kijken van de cycle.
Uhm.. Ik vertel het je over een uurquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
Tijdje niet meer gekeken. Is het weer 'normaal'? Niet met social media en zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |