Ah ja, Hummels voor de Vrij misschien maar voor de rest heb je wel dezelfde opstelling als mijquote:Op zondag 13 juli 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuer
Lahm, Hummels, Vlaar, Rojo
Mascherano, Rodriguez, Kroos
Messi, Muller, Robben
Neymar kan er ook in evt
Dat lijkt er al meer op.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuer
Lahm, Hummels, Vlaar, Rojo
Mascherano, Rodriguez, Kroos
Messi, Muller, Robben
Neymar kan er ook in evt
quote:
Enter Shakiraquote:
Hij kruipt wel erg diep in de kont van Van Persie.quote:
Piqué(Johannes Vermeer)quote:Op zondag 13 juli 2014 19:46 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Wie van de Fokkers zou kans maken op deze vrouw?
Kastanova sowieso.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:46 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
als ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, Hummels voor de Vrij misschien maar voor de rest heb je wel dezelfde opstelling als mij
Er zijn er natuurlijk die t liever op Shaqiri doenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:46 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Zijn er behalve Tiger Woods golvende negers? Is echt een blanke sport.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Pierre moet lekker gaan golfen.
Dit was een indirecte belediging voor het golfen.
''die elftal''quote:Op zondag 13 juli 2014 19:46 schreef Maver24 het volgende:
wat aan aanfluiting die elftal, David Luiz, die is zo slecht. Yepes is een ouwe lul. Kompany was ook niet heel erg goed, Vlaar en Vrij waren veel beter. Neymar heeft na de groepsfase ook niks meer laten zien
twitter:VI_nl twitterde op zondag 13-07-2014 om 19:43:09KNVB benoemt Van Gaal tot Lid van verdienste http://t.co/O1Io8ccRw3 reageer retweet
Ja sorry, ik bedoelde van de mannelijke fokkers.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zijn er natuurlijk die t liever op Shaqiri doen
Misschien wat caddies.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn er behalve Tiger Woods golvende negers? Is echt een blanke sport.
Shakira mocht willen dat ze een Fok!ker aan de haak kon slaanquote:Op zondag 13 juli 2014 19:46 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Bedankt Hansquote:Op zondag 13 juli 2014 19:47 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op zondag 13-07-2014 om 19:43:09KNVB benoemt Van Gaal tot Lid van verdienste http://t.co/O1Io8ccRw3 reageer retweet
De desillusie..quote:Op zondag 13 juli 2014 19:49 schreef alors het volgende:
Wat? Niet alle Braziliaanse vrouwen zijn slanke godinnen met volle bipsen?
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:49 schreef Maver24 het volgende:
Van mij mag Duitsland kampioen worden met grote cijfers
Tsja, sommige hebben wel een iéts ( haha ) te volle kont. Niet te filmen.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:49 schreef alors het volgende:
Wat? Niet alle Braziliaanse vrouwen zijn slanke godinnen met volle bipsen?
Denk het niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:49 schreef Alberto_Contador het volgende:
Ik denk dat de Duitsers de Argentijnen gaan wegblazen. Wie niet?
twitter:woodyinho twitterde op zondag 13-07-2014 om 18:36:17Auf geht's Jungs, noch einmal alles geben!!! Holt euch das Ding !!! ✌️💪🙏🇩🇪 reageer retweet
Dat zou idd goed mogelijk zijn. In het geval van verlenging denk ik dat de Argentijnen winnen. Maar bv. een snel doelpunt van Duitsland ( in de reguliere speeltijd ) gaat een monsterscore opleveren.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:50 schreef plerda het volgende:
[..]
Denk het niet.
Argentinie kan wel goed georganiseerd spelen.
Misschien heeft Duitsland wel net zo'n als tegen Algerije.
en ik hoop op een overwinning voor Argentinië, maar het zullen de Duitsers wel weer worden.quote:
Tsja, maar als Messi er snel eentje inpeert, moet ik hetnog zien hoor. Heb hoop man.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en ik hoop op een overwinning voor Argentinië, maar het zullen de Duitsers wel weer worden.
Ohja Gisele gaat de beker uitrijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Eros Ramazotti & Adriana Lima
Jacom Zumaquote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Matsgodquote:Op zondag 13 juli 2014 19:53 schreef alors het volgende:
Mats, pak Palacio eens bij dat vieze staartje van hem.
Ik dacht even dat het een gehoorimplantaat wasquote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef Cee het volgende:
Oh ja, die Argentijn met die haarantenne uit z'n kop.
Waar staan Derksen, Kieft, Genee,Gijp en Hansie?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Putin daar te zoeken?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Le Bron?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag LeBron James.
Cavaliers vindt dit leuk
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag LeBron James.
Cavaliers vindt dit leuk
Ohquote:
wat lul je, nederland had gewonnen.quote:
Tsja, had je anders gedacht dan? hahaquote:Op zondag 13 juli 2014 19:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh![]()
Fifa weet de landen wel uit te zoeken
even wat envelopjes van Blatter aannemen zodat zijn volgende verkiezing weer is veiliggesteld.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:58 schreef Grifte het volgende:
Het feestje zou niet compleet zijn zonder de ministers van Antigua & Barbuda en Gabon.
Graag gedaanquote:Op zondag 13 juli 2014 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bedankt Hans, deze hadden we nog niet gezien.
Ja andere kandidaten waren o.a. Engelandquote:Op zondag 13 juli 2014 19:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh![]()
Fifa weet de landen wel uit te zoeken
Tsja, bij de NOS zullen ze niet zoveel tegen hem zeggen. Zal in Engeland wel anders zijn als louis-tje daar begint. Haha, zie het al voor me.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
Louis spuit nog even zijn gal naar de NOS
Engelse kranten zijn echt vies vuil smerig..quote:Op zondag 13 juli 2014 20:02 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Tsja, bij de NOS zullen ze niet zoveel tegen hem zeggen. Zal in Engeland wel anders zijn als louis-tje daar begint. Haha, zie het al voor me.
In Engeland vinden ze een figuur als Van Gaal schitterend. In Engeland zijn ze overigens ook niet zo zuur als Derksen hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:02 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Tsja, bij de NOS zullen ze niet zoveel tegen hem zeggen. Zal in Engeland wel anders zijn als louis-tje daar begint. Haha, zie het al voor me.
Ja, héél zeker. Benieuwd hoe Louis daar te keer zal gaan tegen de journalisten en wat er allemaal in de kranten verschijnt. Tzal godverdomme niét te zuinig zijn. HOpelijk is hij er op voorbereid.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Engelse kranten zijn echt vies vuil smerig..
Ik kijk uit naar Chelsea tegen Man U.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:02 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Nederland deed dat uiteraard nietquote:Op zondag 13 juli 2014 20:04 schreef Poolbal het volgende:
Na alle hoogmoed van Duitsland hoop ik dat ze falen. Gunde het ze eerst wel, toch onze buren. Maar ze geilen wel heel hard op zichzelf.
Je naam isgeschiedenis komt niet overeen met je gebruik van toekomstige tijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:03 schreef isgeschiedenis het volgende:
Als ik om 1 ding blij ben dat Nederland niet WK kampioen wordt, is dat van gaal niet kampioen wordt. Wat een absolute arrogante mongool is het ook.
Dat Mourinho Louis in zijn wang knijpt...quote:Op zondag 13 juli 2014 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar Chelsea tegen Man U.
Ja ok, maar zal dit niet de 'nieuwigheid' zijn die er nu nog is rond louis? Na een tijdje kan dit ( zeker in Engeland ) wel eens tegen hem gaan keren.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
In Engeland vinden ze een figuur als Van Gaal schitterend. In Engeland zijn ze overigens ook niet zo zuur als Derksen hoor.
Hopelijk kan ik kaartjes voor het uitvak van Man U - Southampton regelen, lekker Pellè en De Koe toezingen hoe zij Louis in eigen huis verslaanquote:Op zondag 13 juli 2014 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb ik nietquote:
Ja dit idd.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mounrinho en Van Gaal zijn maatjes.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo zonde dat Pelle weg is, verlies voor de Eredivisie.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik kaartjes voor het uitvak van Man U - Southampton regelen, lekker Pellè en De Koe toezingen hoe zij Louis in eigen huis verslaan
Precies. Gewoonweg één der besten afgelopen seizoenen. Ik als Ajacied heb altijd veel respect voor hem gehad. Kan prima ballen bijhouden en gewoon ook goed voetballen.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo zonde dat Pelle weg is, verlies voor de Eredivisie.
Ze kunnen het altijd zo héérlijk zeggen.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:06 schreef Nober het volgende:
ASHTON KUTCHER
The American hollywood sensation is in the stands at the Maracana today for the Final, and we caught up with him to hear what he thinks about today's game.
"This is the greatest sporting event in the world. The atmosphere is incredible, there are a lot of people here and they're all very excited. It's going to be a very exciting game and it's been great to see, while driving along, all the Argentinians who've made the effort to be here in Rio. I'm a casual fan of the game, the sport is developing all the time in the States and I'm enjoying watching it grow. I think Germany will win 2-1."
Nee, het is schijtlol om dat steeds te posten. Overigens vind je onderaan, uitgezonderd de Duitsers, nog wat corrupte leiders die Blatter in zijn stoeltje zullen helpen.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar, wat hebben we hieraan? komen die het veld op?
Is dat niet die Geert Wilders look-a-like vrouwlijke voetballer?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:08 schreef Cee het volgende:
Wie is die vrouw met het kapsel van Tom Egbers?
Voetbalster van het NL elftal.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:08 schreef Cee het volgende:
Ja gewoon overdreven veel bijvoeglijke naamwoorden gebruiken, heerlijk hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 20:07 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Ze kunnen het altijd zo héérlijk zeggen.
Amerikanen
Daphne Kosters.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:08 schreef Cee het volgende:
Daphne Koster, speelt bij Ajax.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:08 schreef Cee het volgende:
Opstellingen:quote:Op zondag 13 juli 2014 20:09 schreef mig72 het volgende:
Is de opstelling al bekend?
Ik voorspel 2-1 of 3-1 Deutschland.
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
Gio, beste speler die ooit gespeeld heeft bij barcelona
Whut?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ja idd, geeft een nare bijsmaak.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
Die goal van James wordt toch minder door de overacting van Arno
Vond ik eerst ook, maar Vorm was er blij mee, niks mis mee dus.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
De wissel van Vorm
Dat was echt een belediging gewoon.. smetje op van Gaal zijn werk
Hoezo?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
De wissel van Vorm
Dat was echt een belediging gewoon.. smetje op van Gaal zijn werk
Waarom? Om die jongen er nog in te gooien voor 2minuten? Schandalig.. Als je die jongen wil laten spelen op het WK, zodat iedereen gespeeld heeft dan zet je hem er gewoon na de rust er direct in. Niet in de 89e minuut.. dat vind ik echt walgelijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik weet zeker dat ie er blij mee was.
Precies. Een misvatting van jewelste van von gohl.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Om die jongen er nog in te gooien voor 2minuten? Schandalig.. Als je die jongen wil laten spelen op het WK, zodat iedereen gespeeld heeft dan zet je hem er gewoon na de rust er direct in. Niet in de 89e minuut.. dat vind ik echt walgelijk.
Ik vind ze vaak tenenkrommend slecht maar om deze lag ik gisteren dubbel.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind die paints/shops dingen vaak heel leuk maar deze is echt tenenkrommend slecht.
eigenwijs mannetje is dat.quote:
1 op 6 zei hij volgens mij.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
15% = gelijk aan 1/26e? Of luister ik niet goed
Kan je vinden, maar als Vorm er blij mee is vind ik het een mooi gebaar. Liever had ie natuurlijk een hele wedstrijd gespeeld, maar dat wilde van Gaal jammer genoeg niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Om die jongen er nog in te gooien voor 2minuten? Schandalig.. Als je die jongen wil laten spelen op het WK, zodat iedereen gespeeld heeft dan zet je hem er gewoon na de rust er direct in. Niet in de 89e minuut.. dat vind ik echt walgelijk.
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
Deze autist heeft "kijk in de camera" iets te letterlijk genomen
Hij gaat ze wereldkampioen makenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:31 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Wat denk je, gaat hij scoren?
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:30 schreef hafcfan het volgende:
Romero zal wel de slechtste speler ooit zijn die het WK wint.
Niet voor de Finalequote:
Ik hoop het zo, maar ik vrees voor de Duitsers.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:31 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Wat denk je, gaat hij scoren?
Ronaldinho, Messi, Cruijff, Rivaldo, Laudrup om er maar een paar op te noemen..quote:Op zondag 13 juli 2014 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
Die kunnen er helemaal niks van, Gio > hun allemaal.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ronaldinho, Messi, Cruijff, Rivaldo, Laudrup om er maar een paar op te noemen..
Vraag maar aan Johan waarom dat is.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom moet van der gijp er telkens doorheen praten?
nee joh, gio beste spelerquote:Op zondag 13 juli 2014 20:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Goeie uiquote:Op zondag 13 juli 2014 20:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf de belangrijkste figuur op aarde. Dat wist je toch al wel?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom moet van der gijp er telkens doorheen praten?
wat een slechte woordgrap.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Meer schoenen!quote:
Neuh.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef Alberto_Contador het volgende:
Messi gaat de Duitsers vloeren. 2-0, laat in de tweede helft.
Zo'n solo zoals tegen Real Madrid in de CL zou wel vet zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef Alberto_Contador het volgende:
De heer zal hem vanavond wel steunen zo te zienquote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat heeft Demichelis allemaal bij zich
Juistem.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo'n solo zoals tegen Real Madrid in de CL zou wel vet zijn.
Marradonna na doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo'n solo zoals tegen Real Madrid in de CL zou wel vet zijn.
De Sint-Pieter is er niks bij.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat heeft Demichelis allemaal bij zich
Die heeft echt zo'n hoofd waar je af en toe een stoot op wil geven.quote:
Waarom? Het gros van Europa kan er niet veel van.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:36 schreef mig72 het volgende:
Europa won nog nooit
Het is nog nooit voorgekomen dat een
Europees land de wereldtitel won op
Zuid-Amerikaans grondgebied. Duitsland kan vanavond dus voor een primeur zorgen.
In de knock-out-fase van een WK
stonden Europa en Zuid-Amerika 64
keer tegenover elkaar.
De tussenstand:
Zuid-Amerika - Europa 35-29
Ik had juist andersom verwacht
InZanity en Kekster zijn al een paar dagen aan het huilen vanwege de uitschakeling van hun laatste favorietquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
InZanity en Kekster zijn al een paar dagen aan het huilen vanwege de uitschakeling van hun laatste favoriet
Droomscenario, ik hoop met een mooie solo.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef Alberto_Contador het volgende:
Die is er wat mij betreft ook nooit geweest. Messi is sowieso veel beter en completer dan Ronaldo ooit zal zijnquote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef hafcfan het volgende:
Als Messi het vandaag doet komt er nooit meer een discussie over Ronaldo/Messi.
quote:
Hey hoi hallo. Durf je m'n naam niet meer te typen?quote:
Net een interview met haar bij ARD.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is herr Angela er ook bij vanavond?
Ik ook.quote:
Dit ja en vlak voor tijd is echt het allermooiste. Messi verdient dit. Over 4 jaar wordt het hem misschien niet meer. NU moet het gebeuren. Messi met de beker omhoog stekend, ik kijk er al naar uit. Tegen de verdediging van Duitsland kan hij mooi er langs glippen. Genoeg mogelijkheden.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Droomscenario, ik hoop met een mooie solo.
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef hafcfan het volgende:
Als Messi het vandaag doet komt er nooit meer een discussie over Ronaldo/Messi.
Vind ik ookquote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die is er wat mij betreft ook nooit geweest. Messi is sowieso veel beter en completer dan Ronaldo ooit zal zijn
onzin, ronaldo is completerquote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die is er wat mij betreft ook nooit geweest. Messi is sowieso veel beter en completer dan Ronaldo ooit zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |