Ah ja, Hummels voor de Vrij misschien maar voor de rest heb je wel dezelfde opstelling als mijquote:Op zondag 13 juli 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuer
Lahm, Hummels, Vlaar, Rojo
Mascherano, Rodriguez, Kroos
Messi, Muller, Robben
Neymar kan er ook in evt
Dat lijkt er al meer op.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuer
Lahm, Hummels, Vlaar, Rojo
Mascherano, Rodriguez, Kroos
Messi, Muller, Robben
Neymar kan er ook in evt
quote:
Enter Shakiraquote:
Hij kruipt wel erg diep in de kont van Van Persie.quote:
Piqué(Johannes Vermeer)quote:Op zondag 13 juli 2014 19:46 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Wie van de Fokkers zou kans maken op deze vrouw?
Kastanova sowieso.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:46 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
als ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, Hummels voor de Vrij misschien maar voor de rest heb je wel dezelfde opstelling als mij
Er zijn er natuurlijk die t liever op Shaqiri doenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:46 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Zijn er behalve Tiger Woods golvende negers? Is echt een blanke sport.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Pierre moet lekker gaan golfen.
Dit was een indirecte belediging voor het golfen.
''die elftal''quote:Op zondag 13 juli 2014 19:46 schreef Maver24 het volgende:
wat aan aanfluiting die elftal, David Luiz, die is zo slecht. Yepes is een ouwe lul. Kompany was ook niet heel erg goed, Vlaar en Vrij waren veel beter. Neymar heeft na de groepsfase ook niks meer laten zien
twitter:VI_nl twitterde op zondag 13-07-2014 om 19:43:09KNVB benoemt Van Gaal tot Lid van verdienste http://t.co/O1Io8ccRw3 reageer retweet
Ja sorry, ik bedoelde van de mannelijke fokkers.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zijn er natuurlijk die t liever op Shaqiri doen
Misschien wat caddies.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn er behalve Tiger Woods golvende negers? Is echt een blanke sport.
Shakira mocht willen dat ze een Fok!ker aan de haak kon slaanquote:Op zondag 13 juli 2014 19:46 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Bedankt Hansquote:Op zondag 13 juli 2014 19:47 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op zondag 13-07-2014 om 19:43:09KNVB benoemt Van Gaal tot Lid van verdienste http://t.co/O1Io8ccRw3 reageer retweet
De desillusie..quote:Op zondag 13 juli 2014 19:49 schreef alors het volgende:
Wat? Niet alle Braziliaanse vrouwen zijn slanke godinnen met volle bipsen?
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:49 schreef Maver24 het volgende:
Van mij mag Duitsland kampioen worden met grote cijfers
Tsja, sommige hebben wel een iéts ( haha ) te volle kont. Niet te filmen.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:49 schreef alors het volgende:
Wat? Niet alle Braziliaanse vrouwen zijn slanke godinnen met volle bipsen?
Denk het niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:49 schreef Alberto_Contador het volgende:
Ik denk dat de Duitsers de Argentijnen gaan wegblazen. Wie niet?
twitter:woodyinho twitterde op zondag 13-07-2014 om 18:36:17Auf geht's Jungs, noch einmal alles geben!!! Holt euch das Ding !!! ✌️💪🙏🇩🇪 reageer retweet
Dat zou idd goed mogelijk zijn. In het geval van verlenging denk ik dat de Argentijnen winnen. Maar bv. een snel doelpunt van Duitsland ( in de reguliere speeltijd ) gaat een monsterscore opleveren.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:50 schreef plerda het volgende:
[..]
Denk het niet.
Argentinie kan wel goed georganiseerd spelen.
Misschien heeft Duitsland wel net zo'n als tegen Algerije.
en ik hoop op een overwinning voor Argentinië, maar het zullen de Duitsers wel weer worden.quote:
Tsja, maar als Messi er snel eentje inpeert, moet ik hetnog zien hoor. Heb hoop man.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en ik hoop op een overwinning voor Argentinië, maar het zullen de Duitsers wel weer worden.
Ohja Gisele gaat de beker uitrijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Eros Ramazotti & Adriana Lima
Jacom Zumaquote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Eros Ramazotti & Adriana Lima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |