1 op 6 zei hij volgens mij.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
15% = gelijk aan 1/26e? Of luister ik niet goed
Kan je vinden, maar als Vorm er blij mee is vind ik het een mooi gebaar. Liever had ie natuurlijk een hele wedstrijd gespeeld, maar dat wilde van Gaal jammer genoeg niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Om die jongen er nog in te gooien voor 2minuten? Schandalig.. Als je die jongen wil laten spelen op het WK, zodat iedereen gespeeld heeft dan zet je hem er gewoon na de rust er direct in. Niet in de 89e minuut.. dat vind ik echt walgelijk.
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
Deze autist heeft "kijk in de camera" iets te letterlijk genomen
Hij gaat ze wereldkampioen makenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:31 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Wat denk je, gaat hij scoren?
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:30 schreef hafcfan het volgende:
Romero zal wel de slechtste speler ooit zijn die het WK wint.
Niet voor de Finalequote:
Ik hoop het zo, maar ik vrees voor de Duitsers.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:31 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Wat denk je, gaat hij scoren?
Ronaldinho, Messi, Cruijff, Rivaldo, Laudrup om er maar een paar op te noemen..quote:Op zondag 13 juli 2014 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
Gio, beste speler die ooit gespeeld heeft bij barcelona
Die kunnen er helemaal niks van, Gio > hun allemaal.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ronaldinho, Messi, Cruijff, Rivaldo, Laudrup om er maar een paar op te noemen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |