SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Hij kent je ook amperquote:
ik ben niemands schouderquote:Op zondag 13 juli 2014 17:51 schreef Toto69 het volgende:
IK BEN ALTIJD
DE SCHOUDER
DE TROOST IN ZEKERE ZIN
Ik doe alles voor m`n kindquote:Op zondag 13 juli 2014 17:51 schreef Toto69 het volgende:
ze noemen mij wel meer dan eens een hartsvriendin
@stu
Oh, dan heb ik niks gezegdquote:
waarom gebruik je zo veelquote:Op zondag 13 juli 2014 17:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb een innige relatie met Kaneel
Stuur door.quote:
Omdat ik nogal een bloosboi bentquote:Op zondag 13 juli 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom gebruik je zo veel
is schijt irritant
gelooft.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Toot strooit jullie zand in de ogen.
Ik stuur geen vieze dm's.
Ik interpreteer alleen bepaalde woorden voor hem. Op een manier die hij niet geloofd.
Fucking Toot.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Toot strooit jullie zand in de ogen.
Ik stuur geen vieze dm's.
Ik interpreteer alleen bepaalde woorden voor hem. Op een manier die hij niet geloofd.
uh okequote:
Zoals ik al zei:quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb een innige relatie met Kaneel
Ik ben ook zo'n Turk af en toequote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Gelukkig is Inso op vakantie
Niet de pinpas maar het wijnglasquote:
Even een stella pakkenquote:
Strongbow.quote:
Ik heb een grijs windjack aanquote:Op zondag 13 juli 2014 17:55 schreef Fylax het volgende:
De mensen die naar Xx at the park gaan. Wat doen jullie aan? Dan kan ik jullie herkennen
mij herken je toch wel :$quote:Op zondag 13 juli 2014 17:55 schreef Fylax het volgende:
De mensen die naar Xx at the park gaan. Wat doen jullie aan? Dan kan ik jullie herkennen
Even eten halenquote:
Dat ik ook eens, met een vrouw. was.quote:
Even naar de Chineesquote:Op zondag 13 juli 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even eten halen![]()
Even eten halen
Even eten halen
Even eten halen
Even eten halen
Ik kook ongeveer 3/4 keer per week![]()
Ik zeg alleen dat ik Strongbow lekker vind.quote:
Je bent zelf lekker vriend.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik Strongbow lekker vind.
ik ben er nu nietquote:Op zondag 13 juli 2014 17:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee zeg hahaha. Ik sta trouwens nu achterin.
'vriend'quote:
Die is zo slechtquote:
Er word een selfie verwacht van je op het festival gr grquote:Op zondag 13 juli 2014 17:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee zeg hahaha. Ik sta trouwens nu achterin.
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Er wordt een selfie verwacht van je op het festival gr gr
Wot?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:58 schreef Gregor1994 het volgende:
Even random vraag:
Je had hier zo'n user genaamd iwannabehigh, nu kwam ik achter zijn topics, weet iemand nog het vervolg daarop? Hij was geobsedeerd door een meisje en ik wil het vervolg lezen, dank.
quote:
Ja, overal, maar ik snap het nietquote:Op zondag 13 juli 2014 17:59 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Is er een plek op fok waar ik gewoon random vragen kan stellen aan mensen op Fok?
KPD.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:59 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Is er een plek op fok waar ik gewoon random vragen kan stellen aan mensen op Fok?
Er was zo'n user genaamd Iwannabehigh, zoek hem eens op op Google en dan forumfok erachteraan, dan zie je topics op hem gebaseerd dan wel zijn eigen topics! Zoek eens echt leuk om te lezen vond ikquote:
en als ik dat niet doenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:00 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Er was zo'n user genaamd Iwannabehigh, zoek hem eens op op Google en dan forumfok erachteraan, dan zie je topics op hem gebaseerd dan wel zijn eigen topics! Zoek eens echt leuk om te lezen vond ik
Er was ook zo'n user genaamd LETMEINquote:Op zondag 13 juli 2014 18:00 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Er was zo'n user genaamd Iwannabehigh, zoek hem eens op op Google en dan forumfok erachteraan, dan zie je topics op hem gebaseerd dan wel zijn eigen topics! Zoek eens echt leuk om te lezen vond ik
quote:
Ik krijg als eerste resultaat een topic van Sociosquote:Op zondag 13 juli 2014 18:00 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als ik er ben gaat iedereen naakt. Dat heb je wel gemerkt.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als ik er ben gaat iedereen naakt. Dat heb je wel gemerkt.
TCquote:
Was best gezellig gisteren hoor.quote:
Ja, die camseks.quote:
ik ga zo uit etenquote:
Lucky fuck.quote:
Minimaal 1 keer per maand uit eten, niks mis meequote:
Onderbroeken en BH's waren nog aan.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als ik er ben gaat iedereen naakt. Dat heb je wel gemerkt.
Lucky ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Minimaal 1 keer per maand uit eten, niks mis mee
Als jullie mijn bierbuik hadden opgemerkt was iedereen onderkoelt geworden.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onderbroeken en BH's waren nog aan.
Alleen jij had laf je shirt aan.
Stu is bringing on the bantzquote:Op zondag 13 juli 2014 18:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nou nou, beetje luxe om McDonalds uit eten te noemen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nou nou, beetje luxe om McDonalds uit eten te noemen.
Ach joh, alsof Hep en ik gespierde goden zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jullie mijn bierbuik hadden opgemerkt was iedereen onderkoelt geworden.
Wees blij
Chubby united.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach joh, alsof Hep en ik gespierde goden zijn.
Liever over paar maandjes overnieuw en dat ik overal stijfjes om me heen ziequote:Op zondag 13 juli 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach joh, alsof Hep en ik gespierde goden zijn.
opnieuwquote:Op zondag 13 juli 2014 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever over paar maandjes overnieuw en dat ik overal stijfjes om me heen zie
Wacht wat?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreng.quote:
quote:
Toto weet ook dat taal het enige is waar hij dit bij mij kan doen dus ik vergeef het hemquote:
En het is nog opbouwend bedoeld ook, zoals ik laatst al zeiquote:Op zondag 13 juli 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto weet ook dat taal het enige is waar hij dit bij mij kan doen dus ik vergeef het hem
iksdeejquote:
Ben er niet trots op maar toch.quote:
Ben je dan ineens knap, ja?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan er voorquote:Op zondag 13 juli 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er niet trots op maar toch.
[..]
Ben je dan ineens knap, ja?
Wowquote:Op zondag 13 juli 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er niet trots op maar toch.
[..]
Ben je dan ineens knap, ja?
Moet je niet weer iedere week zeggen dat je volgende week écht gaat sporten he?quote:
Dank jequote:
Weer iedere week?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je niet weer iedere week zeggen dat je volgende week écht gaat sporten he?
[..]
Dank je
Ik heb je dat al paar keer zien posten toch?quote:
Soms 2 keer per week ipv 3 keer. En deze week inderdaad niet, want vond jet echt te benauwd. Maar ja moet volgende week toch maar ook al is het zo warmquote:Op zondag 13 juli 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je dat al paar keer zien posten toch?
Dat je eigenlijk wilde gaan maar het er niet van kwam?
Smakelijk.quote:
Zoiets. Met knoflook.quote:
Ja, ik ook.quote:
Ik snap 'm niet denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Moest hier heel hard om lachen
Hij is lekker.quote:
Spel spelen.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toot wat zal ik doen. Serie kijken of een spel spelen
Ikquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:51 schreef Flippiee het volgende:
Soms weergeeft sherlock best teleurstellende resultaten
/liefdagboek
Hipsterquote:
Het zien van mijn aantal posts in dagcijfers is een groot onderdeel van dit dagboekverhaal.quote:[..]
Vertel.
Ik ga voor de verandering eens zoeken op Amaquote:Op zondag 13 juli 2014 18:51 schreef Flippiee het volgende:
Soms weergeeft sherlock best teleurstellende resultaten
/liefdagboek
Sorry, het is slechts lust.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hipster
[..]
Het zien van mijn aantal posts in dagcijfers is een groot onderdeel van dit dagboekverhaal.
Gewoon ook allerlei fout getypte varianten van je naam die eens voorbij zijn gekomen intikken.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga voor de verandering eens zoeken op AmaKom nog een aantal berichtjes tegen die ik over het hoofd heb gezien lol
Ik heb alleen maar op Amarantha gezocht telkens, best dom want ik word vrijwel altijd Ama genoemdquote:Op zondag 13 juli 2014 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon ook allerlei fout getypte varianten van je naam die eens voorbij zijn gekomen intikken.
Ik zoek altijd op Flippie, Flips, Flipsje, Flippiee en soms als ik zin heb nog op Flip. Het ken allemaal. Voor de rest ben ik niet nieuwsgierig.
Appelgod gaf veel resultatenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon ook allerlei fout getypte varianten van je naam die eens voorbij zijn gekomen intikken.
Ik zoek altijd op Flippie, Flips, Flipsje, Flippiee en soms als ik zin heb nog op Flip. Het ken allemaal. Voor de rest ben ik niet nieuwsgierig.
Dinsdag.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
En lees nu pas dit:
[..]
Ik wil Sof sowieso ook een keer meeten!
wow toevallig, ben er net weerquote:Op zondag 13 juli 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
En lees nu pas dit:
[..]
Ik wil Sof sowieso ook een keer meeten!
Geen probleem, dat kan mijn ego nog wel hebben.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, het is slechts lust.
Ohja, dat ken ik wel.
Nou ja niet echt dom. Amarantha is logisch.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar op Amarantha gezocht telkens, best dom want ik word vrijwel altijd Ama genoemd
O, jammer.quote:
Niet als niemand je zo noemtquote:Op zondag 13 juli 2014 18:58 schreef Flippiee het volgende:
Nou ja niet echt dom. Amarantha is logisch.
vanochtend ook al jaquote:
Hoezo lust je geen chinees?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:58 schreef supersof het volgende:
oke dus mijn vader heeft chinees gehaald, en dat lust ik niet. En dat weet hij. En normaal ga ik dan mee om voor mezelf patat te halen. En nu heb ik dat dus nietEn werd net boos op mijn broertje
dom joch
#frustraties
quote:
Weet nietquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik noem je in het vervolg wel Amarantha. Gewoon random noemen als je niet aanwezig bent, dan heb je daar ook resultaten.
Ik weet niet eens wat al die gerechten betekenen :'Dquote:Op zondag 13 juli 2014 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kun je geen nasi, mihoen, foe yong hai, babi pangang, peking eend etc. lustten?
ja dat dusquote:Op zondag 13 juli 2014 19:01 schreef Fera het volgende:
Ik vind Chinees ook niet echt lekker. Meestal eet ik wat witte rijst met saté en kroepoek.
geen ideequote:
Oh nee, kijk ik nietquote:Op zondag 13 juli 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uit Game of Thrones.
Weet niet of je dat kijkt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uit Game of Thrones.
Weet niet of je dat kijkt leest.
Ga in de vriezer zittenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
OVerigens zweet ik me een ongeluk vandaag. Ondanks dat ik weinig aan heb.
quote:
pics roawrquote:Op zondag 13 juli 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
OVerigens zweet ik me een ongeluk vandaag. Ondanks dat ik weinig aan heb.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Heb trouwens 7,5 voor scriptie dus echt klaar nu
nice, gefeliciteerdquote:Op zondag 13 juli 2014 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Netjes.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Waar wil je pics van?quote:
Is niet echt Chinees, nee. Maar wordt in de volksmond zo genoemd.quote:
zo viesquote:
lekker man beetje rauwe visquote:Op zondag 13 juli 2014 19:19 schreef supersof het volgende:
mijn baas wil een keer sushi gaan eten met mij en misschien andere collega's maar ik wil niet
lijkt me zo vies
Sushi.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:19 schreef supersof het volgende:
mijn baas wil een keer sushi gaan eten met mij en misschien andere collega's maar ik wil niet
lijkt me zo vies
Gisteren 1 gegeven. Zit aan m'n limietquote:
Zeg tegen je baas dat je geen vis lustquote:Op zondag 13 juli 2014 19:19 schreef supersof het volgende:
lijkt me zo vies
hoezo niet? is tantoe lekkerquote:Op zondag 13 juli 2014 19:19 schreef supersof het volgende:
lijkt me zo vies
Ze weet dat ik vis lust helaasquote:Op zondag 13 juli 2014 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gisteren 1 gegeven. Zit aan m'n limiet
[..]
Zeg tegen je baas dat je geen vis lust![]()
Zo lekker.quote:
Ik eet sinds twee weken weer vleesquote:Op zondag 13 juli 2014 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoezo niet? is tantoe lekker![]()
en je weet dat je meer hebt dan sushi he?
je hebt ook nog vis (dat eet je toch?), groente, salades en shit
zeewiersalade en sojaboontjes zijn the bomb
Er is ook gebakken vlees en vis waar je uit kan kiezen. En groenten, noedelgerechtjes, soepen, salades.quote:
serieus? waarom dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eet sinds twee weken weer vlees
Zeewier is vies en (soja)boontjes ook
Sumoquote:Op zondag 13 juli 2014 19:21 schreef Ezell het volgende:
sof, zie dit:
http://restaurantsumo.com(...)%20Tafel%20kaart.pdf
mehhhhhquote:Op zondag 13 juli 2014 19:21 schreef Ezell het volgende:
sof, zie dit:
http://restaurantsumo.com(...)%20Tafel%20kaart.pdf
Lust Aldo dat? Wat een baas.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:22 schreef Ezell het volgende:
kindje, kom anders een keer met papa en mij mee naar de sumo
is chill johquote:
jaquote:
Nice.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
is chill joh
ik eet mij altijd rond als ik met aldo ga![]()
[..]
jahij wil daar vaker heen dan ik
Komt omdat het ons aan iets doet denken.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice.Ik heb helaas nog maar weinig mannen getroffen die het lekker vinden.
Uhm. Ik voelde me fysiek heel slecht de laatste tijdquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat het ons aan iets doet denken.
aldoquote:Op zondag 13 juli 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice.Ik heb helaas nog maar weinig mannen getroffen die het lekker vinden.
oeiquote:Op zondag 13 juli 2014 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Uhm. Ik voelde me fysiek heel slecht de laatste tijdBijna omvallen, duizelig, heel zwak gevoel ofzo
Was heel vervelend tijdens werk. Dus ik dacht ik ga weer vlees eten. En gaat wel weer beter
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 juli 2014 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
IJzer en/of B12 waarschijnlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Uhm. Ik voelde me fysiek heel slecht de laatste tijdBijna omvallen, duizelig, heel zwak gevoel ofzo
Was heel vervelend tijdens werk. Dus ik dacht ik ga weer vlees eten. En gaat wel weer beter
![]()
Wiet helpt daar ook tegenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
![]()
Wat is dat voor rare quote van mij.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is beter
http://www.rodizio.nu/brazilian-restaurant/meatmenu.html
Ik eet het vooral op brood nu. En soms weer gehakt. Ik lustte sowieso geen hompen vlees. En je kan niet na vijf jaar geen vlees eten opeens veel vlees gaan etenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
aldo
[..]
oeimaar lust je het nog wel, vlees?
Ik ook.quote:
Ja denk hetquote:
Ziet er wel goed uit trouwens, dat restaurant. Maar ik ben niet zo van die grote stukken vlees.quote:
uhu, moet je lichaam weer even aan wennenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eet het vooral op brood nu. En soms weer gehakt. Ik lustte sowieso geen hompen vlees. En je kan niet na vijf jaar geen vlees eten opeens veel vlees gaan eten
Heb je het ook snel koud? Vooral handen en voeten?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja denk hetheb ook lage bloeddruk zei de dokter dus zal wel
Mijn voeten zijn altijd koud. Handen, mwah. Verder heb ik het altijd warmquote:Op zondag 13 juli 2014 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het ook snel koud? Vooral handen en voeten?
is te merken op tcquote:Op zondag 13 juli 2014 19:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn altijd koud. Handen, mwah. Verder heb ik het altijd warm
Kun je morgen toch ook etenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
plannen voor vanavond aangepast
zou pizza gaan eten eigenlijk
Anders een keer naar de huisarts gaan om te checken.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja denk hetheb ook lage bloeddruk zei de dokter dus zal wel
quote:
Moet je ook niet te vaak doen natuurlijk. Maar doe dit liever dan sumo ofzo. Na paar stukjes sushi heb ik het wel gehad en dan moet je rest van de avond alleen maar sate enzo bestellenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit trouwens, dat restaurant. Maar ik ben niet zo van die grote stukken vlees.
Ja ik zie wel, als het erger wordtquote:Op zondag 13 juli 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders een keer naar de huisarts gaan om te checken.
ze hebben niet eens satequote:Op zondag 13 juli 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak doen natuurlijk. Maar doe dit liever dan sumo ofzo. Na paar stukjes sushi heb ik het wel gehad en dan moet je rest van de avond alleen maar sate enzo bestellen
O, dat heb ik juist niet. En saté hebben ze toch niet bij de sushi?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak doen natuurlijk. Maar doe dit liever dan sumo ofzo. Na paar stukjes sushi heb ik het wel gehad en dan moet je rest van de avond alleen maar sate enzo bestellen
Even fapje plegen.quote:
Veel vrouwen hebben daar wel last van.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn altijd koud. Handen, mwah. Verder heb ik het altijd warm
Alsof jij dat erg vindt.quote:
Ik begin met koud idd en dan ga ik naar warm, met af en toe nog wat koude dingen of een salade tussendoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:30 schreef Ezell het volgende:
en genoeg keuze naast sushi
gewoon warm voedsel nemen na de eerste of tweede gang
tussendoor ook telkens sojaboontjes bestellenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begin met koud idd en dan ga ik naar warm, met af en toe nog wat koude dingen of een salade tussendoor.Nooit saai.
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
ze hebben wel dingen op spiesjes, maar niks met sate
Ja die bedoel ik. Niet met satesaus enzoquote:Op zondag 13 juli 2014 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
ze hebben wel dingen op spiesjes, maar niks met sate
Whut?quote:
dag kusquote:
Hij was er net nog.quote:
Nou ja, beter dat is nog lekker was, zonde om weg te gooienquote:
In welke context?quote:
Achquote:Op zondag 13 juli 2014 19:40 schreef supersof het volgende:
Ik heb een geurkaars en die staat nu per ongeluk in de zon en komt me toch een geur van af![]()
En het is een kerstgeur
ohjaquote:Op zondag 13 juli 2014 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ach
over een maandje komen de pepernoten alweer dus zo vroeg ben je niet
Goeie vraag. Maar meestal gaat het in die context om badkleding waar je met je geslachtsdeel in bent geweest, dus vanwege die hygiëne. Terwijl je schoenen die je gepast hebt wel kunt retourneren. Dus ik gok dat slippers wel terug kunnen.quote:
onder schoenenquote:
allemaal de schuld van quinsyquote:Op zondag 13 juli 2014 19:41 schreef supersof het volgende:
vorig jaar niet gevierd en nu willen ze het thuis weer opeens vieren
Badkleding gaat over zwemkleding schat, niet over kleding in bad. In bad zit je naakt.quote:
wie is dat?quote:
je hebt slippers ook niet aan als je zwemtquote:Op zondag 13 juli 2014 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Badkleding gaat over zwemkleding schat, niet over kleding in bad. In bad zit je naakt.
Maar wel om het zwembad heen.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
je hebt slippers ook niet aan als je zwemt
Oh, ja kijk, zoveel interesseert het me dus.quote:
Bedanktquote:Op zondag 13 juli 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Goeie vraag. Maar meestal gaat het in die context om badkleding waar je met je geslachtsdeel in bent geweest, dus vanwege die hygiëne. Terwijl je schoenen die je gepast hebt wel kunt retourneren. Dus ik gok dat slippers wel terug kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |