uhu, moet je lichaam weer even aan wennenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eet het vooral op brood nu. En soms weer gehakt. Ik lustte sowieso geen hompen vlees. En je kan niet na vijf jaar geen vlees eten opeens veel vlees gaan eten
Heb je het ook snel koud? Vooral handen en voeten?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja denk hetheb ook lage bloeddruk zei de dokter dus zal wel
Mijn voeten zijn altijd koud. Handen, mwah. Verder heb ik het altijd warmquote:Op zondag 13 juli 2014 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het ook snel koud? Vooral handen en voeten?
is te merken op tcquote:Op zondag 13 juli 2014 19:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn altijd koud. Handen, mwah. Verder heb ik het altijd warm
Kun je morgen toch ook etenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
plannen voor vanavond aangepast
zou pizza gaan eten eigenlijk
Anders een keer naar de huisarts gaan om te checken.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja denk hetheb ook lage bloeddruk zei de dokter dus zal wel
quote:
Moet je ook niet te vaak doen natuurlijk. Maar doe dit liever dan sumo ofzo. Na paar stukjes sushi heb ik het wel gehad en dan moet je rest van de avond alleen maar sate enzo bestellenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit trouwens, dat restaurant. Maar ik ben niet zo van die grote stukken vlees.
Ja ik zie wel, als het erger wordtquote:Op zondag 13 juli 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders een keer naar de huisarts gaan om te checken.
ze hebben niet eens satequote:Op zondag 13 juli 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak doen natuurlijk. Maar doe dit liever dan sumo ofzo. Na paar stukjes sushi heb ik het wel gehad en dan moet je rest van de avond alleen maar sate enzo bestellen
O, dat heb ik juist niet. En saté hebben ze toch niet bij de sushi?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak doen natuurlijk. Maar doe dit liever dan sumo ofzo. Na paar stukjes sushi heb ik het wel gehad en dan moet je rest van de avond alleen maar sate enzo bestellen
Even fapje plegen.quote:
Veel vrouwen hebben daar wel last van.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn altijd koud. Handen, mwah. Verder heb ik het altijd warm
Alsof jij dat erg vindt.quote:
Ik begin met koud idd en dan ga ik naar warm, met af en toe nog wat koude dingen of een salade tussendoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:30 schreef Ezell het volgende:
en genoeg keuze naast sushi
gewoon warm voedsel nemen na de eerste of tweede gang
tussendoor ook telkens sojaboontjes bestellenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begin met koud idd en dan ga ik naar warm, met af en toe nog wat koude dingen of een salade tussendoor.Nooit saai.
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
ze hebben wel dingen op spiesjes, maar niks met sate
Ja die bedoel ik. Niet met satesaus enzoquote:Op zondag 13 juli 2014 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
ze hebben wel dingen op spiesjes, maar niks met sate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |