Hij is lekker.quote:
Spel spelen.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toot wat zal ik doen. Serie kijken of een spel spelen
Ikquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:51 schreef Flippiee het volgende:
Soms weergeeft sherlock best teleurstellende resultaten
/liefdagboek
Hipsterquote:
Het zien van mijn aantal posts in dagcijfers is een groot onderdeel van dit dagboekverhaal.quote:[..]
Vertel.
Ik ga voor de verandering eens zoeken op Amaquote:Op zondag 13 juli 2014 18:51 schreef Flippiee het volgende:
Soms weergeeft sherlock best teleurstellende resultaten
/liefdagboek
Sorry, het is slechts lust.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hipster
[..]
Het zien van mijn aantal posts in dagcijfers is een groot onderdeel van dit dagboekverhaal.
Gewoon ook allerlei fout getypte varianten van je naam die eens voorbij zijn gekomen intikken.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga voor de verandering eens zoeken op AmaKom nog een aantal berichtjes tegen die ik over het hoofd heb gezien lol
Ik heb alleen maar op Amarantha gezocht telkens, best dom want ik word vrijwel altijd Ama genoemdquote:Op zondag 13 juli 2014 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon ook allerlei fout getypte varianten van je naam die eens voorbij zijn gekomen intikken.
Ik zoek altijd op Flippie, Flips, Flipsje, Flippiee en soms als ik zin heb nog op Flip. Het ken allemaal. Voor de rest ben ik niet nieuwsgierig.
Appelgod gaf veel resultatenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon ook allerlei fout getypte varianten van je naam die eens voorbij zijn gekomen intikken.
Ik zoek altijd op Flippie, Flips, Flipsje, Flippiee en soms als ik zin heb nog op Flip. Het ken allemaal. Voor de rest ben ik niet nieuwsgierig.
Dinsdag.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
En lees nu pas dit:
[..]
Ik wil Sof sowieso ook een keer meeten!
wow toevallig, ben er net weerquote:Op zondag 13 juli 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
En lees nu pas dit:
[..]
Ik wil Sof sowieso ook een keer meeten!
Geen probleem, dat kan mijn ego nog wel hebben.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, het is slechts lust.
Ohja, dat ken ik wel.
Nou ja niet echt dom. Amarantha is logisch.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar op Amarantha gezocht telkens, best dom want ik word vrijwel altijd Ama genoemd
O, jammer.quote:
Niet als niemand je zo noemtquote:Op zondag 13 juli 2014 18:58 schreef Flippiee het volgende:
Nou ja niet echt dom. Amarantha is logisch.
vanochtend ook al jaquote:
Hoezo lust je geen chinees?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:58 schreef supersof het volgende:
oke dus mijn vader heeft chinees gehaald, en dat lust ik niet. En dat weet hij. En normaal ga ik dan mee om voor mezelf patat te halen. En nu heb ik dat dus nietEn werd net boos op mijn broertje
dom joch
#frustraties
quote:
Weet nietquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik noem je in het vervolg wel Amarantha. Gewoon random noemen als je niet aanwezig bent, dan heb je daar ook resultaten.
Ik weet niet eens wat al die gerechten betekenen :'Dquote:Op zondag 13 juli 2014 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kun je geen nasi, mihoen, foe yong hai, babi pangang, peking eend etc. lustten?
ja dat dusquote:Op zondag 13 juli 2014 19:01 schreef Fera het volgende:
Ik vind Chinees ook niet echt lekker. Meestal eet ik wat witte rijst met saté en kroepoek.
geen ideequote:
Oh nee, kijk ik nietquote:Op zondag 13 juli 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uit Game of Thrones.
Weet niet of je dat kijkt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uit Game of Thrones.
Weet niet of je dat kijkt leest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |