Hij is lekker.quote:
Spel spelen.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toot wat zal ik doen. Serie kijken of een spel spelen
Ikquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:51 schreef Flippiee het volgende:
Soms weergeeft sherlock best teleurstellende resultaten
/liefdagboek
Hipsterquote:
Het zien van mijn aantal posts in dagcijfers is een groot onderdeel van dit dagboekverhaal.quote:[..]
Vertel.
Ik ga voor de verandering eens zoeken op Amaquote:Op zondag 13 juli 2014 18:51 schreef Flippiee het volgende:
Soms weergeeft sherlock best teleurstellende resultaten
/liefdagboek
Sorry, het is slechts lust.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hipster
[..]
Het zien van mijn aantal posts in dagcijfers is een groot onderdeel van dit dagboekverhaal.
Gewoon ook allerlei fout getypte varianten van je naam die eens voorbij zijn gekomen intikken.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga voor de verandering eens zoeken op AmaKom nog een aantal berichtjes tegen die ik over het hoofd heb gezien lol
Ik heb alleen maar op Amarantha gezocht telkens, best dom want ik word vrijwel altijd Ama genoemdquote:Op zondag 13 juli 2014 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon ook allerlei fout getypte varianten van je naam die eens voorbij zijn gekomen intikken.
Ik zoek altijd op Flippie, Flips, Flipsje, Flippiee en soms als ik zin heb nog op Flip. Het ken allemaal. Voor de rest ben ik niet nieuwsgierig.
Appelgod gaf veel resultatenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon ook allerlei fout getypte varianten van je naam die eens voorbij zijn gekomen intikken.
Ik zoek altijd op Flippie, Flips, Flipsje, Flippiee en soms als ik zin heb nog op Flip. Het ken allemaal. Voor de rest ben ik niet nieuwsgierig.
Dinsdag.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
En lees nu pas dit:
[..]
Ik wil Sof sowieso ook een keer meeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |