die heeft wel een giro gedaanquote:Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rolland is eigenlijk veel gevaarlijker.
En Ambrosius postte zelfs mee, joepiedoepie.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:26 schreef Pino112 het volgende:
Handig als het topic al gereekst is voor het slotje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ratatatata[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
VissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ratatatata![]()
WAAR IS GESINK?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RatatatataHet beste adres voor al uw primeurs!
Thuisquote:
Weer derdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ratatatata![]()
Gaan de Belkin boys het doen vandaag?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WE HEBBEN DE ONTSNAPPING WEER GEMIST
Kan me ook niet voorstellen dat Astana hem het geel gaat gunnenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:31 schreef Roceco het volgende:
rolland... die zie ik liever geen tijd terugpakken!
"als een oud wijf" zou Martijn zeggen.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Quemeneur daalt als een patatje
*Maximequote:Op zondag 13 juli 2014 14:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"als een oud wijf" zou Martijn zeggen.
Martijn is niet echt handig bezig op Twitter als hij door de renners nog als journalist serieus genomen wil worden..quote:Op zondag 13 juli 2014 14:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"als een oud wijf" zou Martijn zeggen.
Jij zou Rolland 15 minuten geven ja?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Wat maakt Astana zich druk joh, laat lekker gaan.
Gallopin zit er ook nog in hè (drie en halve minuut)quote:Op zondag 13 juli 2014 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Wat maakt Astana zich druk joh, laat lekker gaan.
Nee geen 15 minuten, maar Rolland heeft al een Giro volle bak gereden. Het is niet meer mogelijk om een dubbel op die manier te rijden.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij zou Rolland 15 minuten geven ja?
Niet toch?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Roceco het volgende:
[..]
Gallopin zit er ook nog in hè (drie en halve minuut)
Astana wil de trui niet eens verdedigen.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Roceco het volgende:
[..]
Gallopin zit er ook nog in hè (drie en halve minuut)
Rolland gaat gewoon lekker met waar hij in de giro mee bezig was.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou daar niet op gokken.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee geen 15 minuten, maar Rolland heeft al een Giro volle bak gereden. Het is niet meer mogelijk om een dubbel op die manier te rijden.
? Bron?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Astana wil de trui niet eens verdedigen.
Met 15 minuten cadeau is dat wel degelijk mogelijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee geen 15 minuten, maar Rolland heeft al een Giro volle bak gereden. Het is niet meer mogelijk om een dubbel op die manier te rijden.
Ik denk niet dat Nibali hem kado wil doen aan Contador, om eens wat te zeggenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Astana wil de trui niet eens verdedigen.
Zo ver hoef je het niet te laten komen.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met 15 minuten cadeau is dat wel degelijk mogelijk.
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft een lijntje met Vino.quote:
Nee maar dat is nu niet rullevant.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nibali hem kado wil doen aan Contador, om eens wat te zeggen
De laatste dagen hebben ze dat in interviews gezegd, Nibali vanmorgen nog.quote:
Tenzij je paard ziek is natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef alors het volgende:
[..]Ik niet. Dumoulin wel, die zou ik uren geven.
Of jij jou natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef alors het volgende:
Ik niet. Dumoulin wel, die zou ik uren geven.
Aicar..quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef Pedroso het volgende:
De halve ploeg van Europcar zit in de voorste groep, 5 man.
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef alors het volgende:
[..]Ik niet. Dumoulin wel, die zou ik uren geven.
Ja, maar er is een verschil tussen een paar minuutjes geven aan Brice Feillu of Perrig Quemeneur, of aan Tony Gallopin/Pierre Rollandquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De laatste dagen hebben ze dat in interviews gezegd, Nibali vanmorgen nog.
Bijzonder.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De laatste dagen hebben ze dat in interviews gezegd, Nibali vanmorgen nog.
Gallopin voor het klassement???quote:Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar er is een verschil tussen een paar minuutjes geven aan Brice Feillu of Perrig Quemeneur, of aan Tony Gallopin/Pierre Rolland
Arnaud demareren?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou lachen zijn als ze vanuit het peloton nog gaan demareren. Moet kunnen.
Omdat die ploeg nog genoeg te doen krijgt tegen het einde van de tour.quote:
Omdat je dan altijd je ploeg op kop moet zetten, dus is het niet erg als een willekeurige ontsnapper hem pakt.quote:
Die kan best bergop, ja. Als ie dan ook nog het geel om z'n schouders heeft zie ik m best meekomen, wel zo nu en dan wat tijd verliezen, dat welquote:Op zondag 13 juli 2014 14:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gallopin voor het klassement???
Ten Dam is altijd wel in voor een afzakkertje, weten we sinds kortquote:Op zondag 13 juli 2014 14:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De achtervolgers geef ik weinig kans, tenzij er wat gevaarlijke mannen zich laten afzakken.
Hij heeft wel een zwakke ploeg voor het verdedigen van de trui.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan best bergop, ja. Als ie dan ook nog het geel om z'n schouders heeft zie ik m best meekomen, wel zo nu en dan wat tijd verliezen, dat wel
Net te groot voor soepele samenwerking. Al kan Europcar zelf iets organiseren natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van 28 man mag je toch wel verwachten dat ze die twee bijhalen...
Ik moest aan abdelkader Zaaf denken.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moest aan abdelkader Zaaf denken.
Die had vooral de pech dat Laurens ten Dam indertijd nog niet in de buurt was.
ze laten martin zichzelf nog een beetje moe makenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:53 schreef Roceco het volgende:
[..]
Net te groot voor soepele samenwerking. Al kan Europcar zelf iets organiseren natuurlijk.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)nner-hit-op-internetquote:Op zondag 13 juli 2014 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er met een wielrenner in Drenthe? Ik lees weer van alles op gezichtsboek
http://www.geenstijl.nl/m(...)ocht_wielrenner.htmlquote:Op zondag 13 juli 2014 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er met een wielrenner in Drenthe? Ik lees weer van alles op gezichtsboek
Piet zwartquote:Op zondag 13 juli 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Die Reza is wel goed zwart zeg, bohh echt goed zwart.
vuile kankerlijerquote:Op zondag 13 juli 2014 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)ocht_wielrenner.html
Doet mij denken aan deze legendarische anekdote.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Die Reza is wel goed zwart zeg, bohh echt goed zwart.
Peele.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet mij denken aan deze legendarische anekdote.
Martin gaat een Rasmussen doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met 25 man in de chasse patate.
De tering.
nieuwe wielrennenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met 25 man in de chasse patate.
De tering.
Anders commiteer je jezelf even aan een afspraak om niet voor t einde vd tour verder te kijken..quote:
We hebben een nieuw slachtoffer gevonden om prachtige previews voor ons te tikken.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja hoor, net zelf een stukje gefietst in de Nijmeegse Alpen en nu lekker naar de Tour kijken.
je weet niet of Boom dat ook heeft gezegdquote:Op zondag 13 juli 2014 15:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Anders commiteer je jezelf even aan een afspraak om niet voor t einde vd tour verder te kijken..
Gerucht was er al voordat Belkin aankondigde dat ze ermee stoppen.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Anders commiteer je jezelf even aan een afspraak om niet voor t einde vd tour verder te kijken..
met een Froome die niet in zijn wiel kan blijven zittenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan hij ook niet gaan knechten bij Sky?
Ik zie hem al op kop sleuren
Misschien kan hij Froome leren hoe je op een fiets moet zitten. Zou hij direct zijn geld waard zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met een Froome die niet in zijn wiel kan blijven zitten
Waar rook is, is vuurquote:Op zondag 13 juli 2014 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon geruchten.. Nog niks bevestigd
De slager van Contador heeft nog wel een plekje.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:05 schreef Evertjan het volgende:
naar welke ploeg zou Graeme Brown gaan als Belkin er mee op houd?
Team Jelly Belly.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:05 schreef Evertjan het volgende:
naar welke ploeg zou Graeme Brown gaan als Belkin er mee op houd?
fixedquote:Op zondag 13 juli 2014 15:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mensjov tired no, Mensjov need to sleep no?
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mensjov tired Mensjov need to sleep, no?
vorig jaar was dat nog 2008quote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Badr_Harry het volgende:
Kunnen we gewoon niet alles voor 2010 ofzo laten voor wat het is betreft doping?
We weten nu toch wel dat iedereen gebruikte.
Iedereen gebruikt nu ook, is toch ook geen reden om er niks aan te doen?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Badr_Harry het volgende:
Kunnen we gewoon niet alles voor 2010 ofzo laten voor wat het is betreft doping?
Ja en vorig jaar was dat nog 2007quote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Badr_Harry het volgende:
Kennuk niet opstellen in de Tour.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:09 schreef Sheepcidus het volgende:
skybazen winnen een worst in oostenrijk'
[ afbeelding ]
wat is dat voor plaatje?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Ereinion het volgende:
Rabobank had geen idee dat Menchov verdacht was
[ afbeelding ]
popovych rijdt nog lekker rondquote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Ereinion het volgende:
[ afbeelding ]
Horner op 0, beste wielrenner ooit gewoonquote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Ereinion het volgende:
[ afbeelding ]
Gelekte UCI verdachtcijfers gebaseerd op het bloedpasspoort.quote:
Juan José Oroz was zelfs hier totaal onopvallend met Indice 0quote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Ereinion het volgende:
[ afbeelding ]
Index van verdachte waarden, van voor de Tour van 2010. Iedereen met een waarde van 4 of hoger zat bijna zeker aan de dope.quote:
Gelet op de plek van VDB is podium voor de Gees nog steeds mogelijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Ereinion het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij was het op basis van 1 meting, dus als je net die keer geen dope had gebruikt, had je een lage score.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Gelet op de plek van VDB is podium voor de Gees nog steeds mogelijk.
Moet nog steeds lachen als ik Rolland en Voeckler ook op 0 zie staan.
Doping maakt deze sport kapot (niet voor mij overigens).quote:
1 van de smerigste ploegen ooit, maar dat komt ook omdat ze zolang hebben bestaan. Niet zo vreemd ook als je kijkt naar de begeleiding van die ploeg. De Rooyquote:Op zondag 13 juli 2014 15:15 schreef -0- het volgende:
Nooit getwijfeld aan Mensjov.
Bij Rabo is er volgens mij echt nooit maar enige aandacht aan dat hele doping geschonken of ze waren allemaal totaal bewust bezig.
Die reed in de Tour van 1998 rond met een geblondeerde kop, zou ik ook niet vertrouwen.quote:
Wat houden die waardes in?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Ereinion het volgende:
[ afbeelding ]
In 2010 was dat ook niet zo raar, in 2011 hadden ze waarschijnlijk ook een 10 gehad.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Gelet op de plek van VDB is podium voor de Gees nog steeds mogelijk.
Moet nog steeds lachen als ik Rolland en Voeckler ook op 0 zie staan.
Het oude wielrennen.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:18 schreef OProg het volgende:
Maar Menchov en Barredo kwam natuurlijk wel uit het oude wielrennen.![]()
Doe dan dezequote:Op zondag 13 juli 2014 15:09 schreef Sheepcidus het volgende:
skybazen winnen een worst in oostenrijk'
[ afbeelding ]
twitter:franmillar twitterde op zondag 13-07-2014 om 15:09:01Must resist making inappropriate joke. Must resist making inappropriate joke. Must resist making inappropriate joke. reageer retweet
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Doe dan deze[ afbeelding ]twitter:franmillar twitterde op zondag 13-07-2014 om 15:09:01Must resist making inappropriate joke. Must resist making inappropriate joke. Must resist making inappropriate joke. reageer retweet
Armstrong binnenkort ploegleiderquote:Op zondag 13 juli 2014 15:19 schreef -0- het volgende:
[..]
Het oude wielrennen.
Zolang al die die hard dopinggebruikers gewoon vrolijk ploegleider worden geloof ik niet dat er echt veel verbeterd is.
Na 2008 is alles schoonquote:Op zondag 13 juli 2014 15:19 schreef -0- het volgende:
[..]
Het oude wielrennen.
Zolang al die die hard dopinggebruikers gewoon vrolijk ploegleider worden geloof ik niet dat er echt veel verbeterd is.
Nu wil ook Jan Gisbers weer een ploeg beginnen.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:19 schreef -0- het volgende:
[..]
Het oude wielrennen.
Dat krijg je als je met zijn allen in het wiel gaat hangen van steeds dezelfde twee knechten van Europcar.quote:
Ik wens hem nog vele gezonde maanden.quote:
Omdat ik de neiging heb aan alles te twijfelen wat Ducrot en Dijkstra zeggen. En daar hebben ze het helemaal zelf naar gemaakt..quote:Op zondag 13 juli 2014 15:26 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is inderdaad gewoon jarig hoor.
Wat naar voor je.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat ik de neiging heb aan alles te twijfelen wat Ducrot en Dijkstra zeggen. En daar hebben ze het helemaal zelf naar gemaakt..
quote:
Die vond ik wel geinig juistquote:Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
En deze natuurlijkWat chanant was dat.
Uitstekende uploader die wimderon
Hij heeft diverse uitstekende uploads, ik zie hem als een voorbeeld.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft diverse uitstekende uploads, ik zie hem als een voorbeeld.
Jammer dat wimderon het bekijken van dat filmpje op de telefoon of ipad geblokkeerd heeft.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:32 schreef OProg het volgende:
Greipel gaat het rustig aan doen straks.
Eerst bier brengen.
Haha oh sorry, nou ja volgende keer beter.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ik ken al die filmpjes al hoor.
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha oh sorry, nou ja volgende keer beter.
Weer die kut johannes.quote:
Niks op twee man na.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was is die achtervolgende groep aan het doen?
Dumoulin is ook een Franse naamquote:Op zondag 13 juli 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen gaat dan vast Trololololland of Voeckler de etappe winnen.
Op Quatorze Juillet sop je maar gewoon voor die andere.quote:
Luister dan ook niet naar die amateur, luister naar D&D.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Echt alles uit de mond van Wuyts over Boom klinkt zooo zuur.
Wuyts is een en al zuur, kutstem.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:41 schreef Mani89 het volgende:
En Gallopin moet je ook geen minúten geven. Die kan best aardig omhoogquote:Op zondag 13 juli 2014 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rolland 5 gratis minuten geven is nergens voor nodig. In de Giro werd hij elke dag beter.
De dubbel vol voor het klassement rjiden is niet meer mogelijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rolland 5 gratis minuten geven is nergens voor nodig. In de Giro werd hij elke dag beter.
Die Belg baalt nog steeds dat Boom met dat blubberfietsen is gestopt.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Daar kijk ik dan ook gewoon naar de NLse tv.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij het voetbal was hij een verschrikking.
De commentatoren zijn een drama, behalve Elshoff.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar kijk ik dan ook gewoon naar de NLse tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |