wat is dat voor plaatje?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Ereinion het volgende:
Rabobank had geen idee dat Menchov verdacht was
[ afbeelding ]
popovych rijdt nog lekker rondquote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Ereinion het volgende:
[ afbeelding ]
Horner op 0, beste wielrenner ooit gewoonquote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Ereinion het volgende:
[ afbeelding ]
Gelekte UCI verdachtcijfers gebaseerd op het bloedpasspoort.quote:
Juan José Oroz was zelfs hier totaal onopvallend met Indice 0quote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Ereinion het volgende:
[ afbeelding ]
Index van verdachte waarden, van voor de Tour van 2010. Iedereen met een waarde van 4 of hoger zat bijna zeker aan de dope.quote:
Gelet op de plek van VDB is podium voor de Gees nog steeds mogelijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Ereinion het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij was het op basis van 1 meting, dus als je net die keer geen dope had gebruikt, had je een lage score.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Gelet op de plek van VDB is podium voor de Gees nog steeds mogelijk.
Moet nog steeds lachen als ik Rolland en Voeckler ook op 0 zie staan.
Doping maakt deze sport kapot (niet voor mij overigens).quote:
1 van de smerigste ploegen ooit, maar dat komt ook omdat ze zolang hebben bestaan. Niet zo vreemd ook als je kijkt naar de begeleiding van die ploeg. De Rooyquote:Op zondag 13 juli 2014 15:15 schreef -0- het volgende:
Nooit getwijfeld aan Mensjov.
Bij Rabo is er volgens mij echt nooit maar enige aandacht aan dat hele doping geschonken of ze waren allemaal totaal bewust bezig.
Die reed in de Tour van 1998 rond met een geblondeerde kop, zou ik ook niet vertrouwen.quote:
Wat houden die waardes in?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Ereinion het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |