Ja, maar er is een verschil tussen een paar minuutjes geven aan Brice Feillu of Perrig Quemeneur, of aan Tony Gallopin/Pierre Rollandquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De laatste dagen hebben ze dat in interviews gezegd, Nibali vanmorgen nog.
Bijzonder.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De laatste dagen hebben ze dat in interviews gezegd, Nibali vanmorgen nog.
Gallopin voor het klassement???quote:Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar er is een verschil tussen een paar minuutjes geven aan Brice Feillu of Perrig Quemeneur, of aan Tony Gallopin/Pierre Rolland
Arnaud demareren?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou lachen zijn als ze vanuit het peloton nog gaan demareren. Moet kunnen.
Omdat die ploeg nog genoeg te doen krijgt tegen het einde van de tour.quote:
Omdat je dan altijd je ploeg op kop moet zetten, dus is het niet erg als een willekeurige ontsnapper hem pakt.quote:
Die kan best bergop, ja. Als ie dan ook nog het geel om z'n schouders heeft zie ik m best meekomen, wel zo nu en dan wat tijd verliezen, dat welquote:Op zondag 13 juli 2014 14:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gallopin voor het klassement???
Ten Dam is altijd wel in voor een afzakkertje, weten we sinds kortquote:Op zondag 13 juli 2014 14:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De achtervolgers geef ik weinig kans, tenzij er wat gevaarlijke mannen zich laten afzakken.
Hij heeft wel een zwakke ploeg voor het verdedigen van de trui.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan best bergop, ja. Als ie dan ook nog het geel om z'n schouders heeft zie ik m best meekomen, wel zo nu en dan wat tijd verliezen, dat wel
Net te groot voor soepele samenwerking. Al kan Europcar zelf iets organiseren natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van 28 man mag je toch wel verwachten dat ze die twee bijhalen...
Ik moest aan abdelkader Zaaf denken.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moest aan abdelkader Zaaf denken.
Die had vooral de pech dat Laurens ten Dam indertijd nog niet in de buurt was.
ze laten martin zichzelf nog een beetje moe makenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:53 schreef Roceco het volgende:
[..]
Net te groot voor soepele samenwerking. Al kan Europcar zelf iets organiseren natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |