Jij zou Rolland 15 minuten geven ja?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Wat maakt Astana zich druk joh, laat lekker gaan.
Gallopin zit er ook nog in hè (drie en halve minuut)quote:Op zondag 13 juli 2014 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Wat maakt Astana zich druk joh, laat lekker gaan.
Nee geen 15 minuten, maar Rolland heeft al een Giro volle bak gereden. Het is niet meer mogelijk om een dubbel op die manier te rijden.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij zou Rolland 15 minuten geven ja?
Niet toch?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Roceco het volgende:
[..]
Gallopin zit er ook nog in hè (drie en halve minuut)
Astana wil de trui niet eens verdedigen.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Roceco het volgende:
[..]
Gallopin zit er ook nog in hè (drie en halve minuut)
Rolland gaat gewoon lekker met waar hij in de giro mee bezig was.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou daar niet op gokken.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee geen 15 minuten, maar Rolland heeft al een Giro volle bak gereden. Het is niet meer mogelijk om een dubbel op die manier te rijden.
? Bron?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Astana wil de trui niet eens verdedigen.
Met 15 minuten cadeau is dat wel degelijk mogelijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee geen 15 minuten, maar Rolland heeft al een Giro volle bak gereden. Het is niet meer mogelijk om een dubbel op die manier te rijden.
Ik denk niet dat Nibali hem kado wil doen aan Contador, om eens wat te zeggenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Astana wil de trui niet eens verdedigen.
Zo ver hoef je het niet te laten komen.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met 15 minuten cadeau is dat wel degelijk mogelijk.
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft een lijntje met Vino.quote:
Nee maar dat is nu niet rullevant.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nibali hem kado wil doen aan Contador, om eens wat te zeggen
De laatste dagen hebben ze dat in interviews gezegd, Nibali vanmorgen nog.quote:
Tenzij je paard ziek is natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef alors het volgende:
[..]Ik niet. Dumoulin wel, die zou ik uren geven.
Of jij jou natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef alors het volgende:
Ik niet. Dumoulin wel, die zou ik uren geven.
Aicar..quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef Pedroso het volgende:
De halve ploeg van Europcar zit in de voorste groep, 5 man.
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef alors het volgende:
[..]Ik niet. Dumoulin wel, die zou ik uren geven.
Ja, maar er is een verschil tussen een paar minuutjes geven aan Brice Feillu of Perrig Quemeneur, of aan Tony Gallopin/Pierre Rollandquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De laatste dagen hebben ze dat in interviews gezegd, Nibali vanmorgen nog.
Bijzonder.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De laatste dagen hebben ze dat in interviews gezegd, Nibali vanmorgen nog.
Gallopin voor het klassement???quote:Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar er is een verschil tussen een paar minuutjes geven aan Brice Feillu of Perrig Quemeneur, of aan Tony Gallopin/Pierre Rolland
Arnaud demareren?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou lachen zijn als ze vanuit het peloton nog gaan demareren. Moet kunnen.
Omdat die ploeg nog genoeg te doen krijgt tegen het einde van de tour.quote:
Omdat je dan altijd je ploeg op kop moet zetten, dus is het niet erg als een willekeurige ontsnapper hem pakt.quote:
Die kan best bergop, ja. Als ie dan ook nog het geel om z'n schouders heeft zie ik m best meekomen, wel zo nu en dan wat tijd verliezen, dat welquote:Op zondag 13 juli 2014 14:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gallopin voor het klassement???
Ten Dam is altijd wel in voor een afzakkertje, weten we sinds kortquote:Op zondag 13 juli 2014 14:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De achtervolgers geef ik weinig kans, tenzij er wat gevaarlijke mannen zich laten afzakken.
Hij heeft wel een zwakke ploeg voor het verdedigen van de trui.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan best bergop, ja. Als ie dan ook nog het geel om z'n schouders heeft zie ik m best meekomen, wel zo nu en dan wat tijd verliezen, dat wel
Net te groot voor soepele samenwerking. Al kan Europcar zelf iets organiseren natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van 28 man mag je toch wel verwachten dat ze die twee bijhalen...
Ik moest aan abdelkader Zaaf denken.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moest aan abdelkader Zaaf denken.
Die had vooral de pech dat Laurens ten Dam indertijd nog niet in de buurt was.
ze laten martin zichzelf nog een beetje moe makenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:53 schreef Roceco het volgende:
[..]
Net te groot voor soepele samenwerking. Al kan Europcar zelf iets organiseren natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |