Misschien voor de tussensprint?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sagan kan wel terug komen denk ik.
yepquote:
Haha, ik ben de laatste tijd met de dagen in de war.quote:
Dat kan, maar als er vanaf het begin écht gekoerst wordt en hopelijk door méérdere ploegen, dan denk ik dat ook Sagan niét meer bij een laatste sprint zal zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm ja dat is waar. Misschien Sagan?
Meestal verzamelt iedereen op het vlak zich wel weer tot 1 groot peleton. Tot nu toe was dat in zulke etappes wel zo...
das kut, ik mag op mijn werk ook niet live streamen, dus mis erg veelquote:Op zondag 13 juli 2014 11:36 schreef DeeBee het volgende:
Toffe etappe toch wel, maar ga hem missen vanwege werk.
Ligt eraan wat de bedoeling is. Als je actie van de klassementsrenners wil dat 'verpesten' die laatste 40km alles. Als je een kans wil geven voor de vluchters, is dit juist een ideaal samengesteld parcours.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:47 schreef nikao het volgende:
Wie verzint er nou een etappe zoals dit? Die laatste 40km verpest toch alles?
Lijkt me dat iedereen het er toch wel mee eens is als je allebei kunt hebben? De 'webstrijd binnen de wedstrijd' zoals we gisteren ook hadden.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de bedoeling is. Als je actie van de klassementsrenners wil dat 'verpesten' die laatste 40km alles. Als je een kans wil geven voor de vluchters, is dit juist een ideaal samengesteld parcours.
Voor vluchters is dit een leuke etappe. Alleen maar berg- of sprintetappes verveelt alleen maar. Het leuke is dat er meer renners kans maken om te winnen.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:47 schreef nikao het volgende:
Wie verzint er nou een etappe zoals dit? Die laatste 40km verpest toch alles?
Mwah, valt mee. Een aankomst bergop is zelden een leuke ontsnapping bij de vluchters, meestal rijdt de beste gewoon weg, en valt er verder weinig te beleven. Gisteren leverde die overwinning van Kadri natuurlijk ook totaal geen leuke televisie op, want het was op 25km van de finish al overduidelijk wie zou winnen. Eigenlijk zorgde het er alleen maar voor dat we minder van de favorieten zagen, waardoor de etappe minder leuk was dan zonder kopgroep.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:58 schreef nikao het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen het er toch wel mee eens is als je allebei kunt hebben? De 'webstrijd binnen de wedstrijd' zoals we gisteren ook hadden.
Als het een sprint met 50/60 man wordt, dan wint hij met 2 vingers in de neus. Denk alleen dat Cannondale niet sterk genoeg is om te controleren.quote:
Ik zat meer te denken aan meegaan met een ontsnapping. Had het idee dat hij er gister wel (expres?) vroeg afging.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als het een sprint met 50/60 man wordt, dan wint hij met 2 vingers in de neus. Denk alleen dat Cannondale niet sterk genoeg is om te controleren.
twitter:giolippens twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:06:22Mee eens, maar geen idee RT @ArneBartelsman: Kan jij me uitleggen waarom tv pas start na uur koersen, dat 1e uur is toch juist interessant? reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:07:40@giolippens @ArneBartelsman Nou, de koers naar oa Londen was er ook van start tot finish. Eerste uur geen **** aan. reageer retweet
Hendrikquote:Op zondag 13 juli 2014 13:11 schreef Pino112 het volgende:
twitter:giolippens twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:06:22Mee eens, maar geen idee RT @ArneBartelsman: Kan jij me uitleggen waarom tv pas start na uur koersen, dat 1e uur is toch juist interessant? reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:07:40@giolippens @ArneBartelsman Nou, de koers naar oa Londen was er ook van start tot finish. Eerste uur geen **** aan. reageer retweet
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Hendrik is gewoon altijd enorm defensief in zijn argumentatiequote:Op zondag 13 juli 2014 13:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]![]()
Man, man ... wat een gedachtegang. Die gast kan toch ook gewoon zeggen dat de Fransen bepalend zijn en niet direct live zijn? Of is dat juist wel het geval? Lijkt me niet want Sporza begint ook pas 14.15
Ik ga alles kijken, behalve de laatste kilometers.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was DE etappe die ik helemaal had willen zien. Jammer van die laatste 21 kilometer trouwens
Zeker, maar ik vermoed dat nog wel eens een slagveld kan worden ALS er gekoerst wordt vanaf het begin. Laten we er in Godsnaam op hopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was DE etappe die ik helemaal had willen zien. Jammer van die laatste 21 kilometer trouwens
twitter:ArneBartelsman twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:09:49@hendriksmj @giolippens Dit is toch heel anders? Klimmen, goede kans op overwinning in ontsnapping dus gevecht om in die kopgroep te zitten. reageer retweet
Deze snapt het.twitter:ArneBartelsman twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:12:58@hendriksmj @giolippens Het is juist het middenstuk dat het minst boeit, als kopgroep eenmaal gevormd en v peleton zege heeft gekregen.. reageer retweet
Ja, maar kom dan beneden aan of loop 5 km uit. Maar geen 21 kilometer. Dat slaat echt nergens op. Ook zonder die laatste 15-20 km was er een groep vooruit gebleven..quote:Op zondag 13 juli 2014 13:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga alles kijken, behalve de laatste kilometers.
Tuurlijk wel. Ik begrijp de keuze van de tour wel hoor. Gewoon een zo divers mogelijk parcours en daar past zo'n etappe prima bij.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar kom dan beneden aan of loop 5 km uit. Maar geen 21 kilometer. Dat slaat echt nergens op. Ook zonder die laatste 15-20 km was er een groep vooruit gebleven..
Ja, maar nu gebeurt er dus zeker niets voor het klassement..quote:Op zondag 13 juli 2014 13:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik begrijp de keuze van de tour wel hoor. Gewoon een zo divers mogelijk parcours en daar past zo'n etappe prima bij.
Tsja, zo divers mogelijk. Heb je en punt hoor. Maar had dan 10 of 7,5 kilometer vlak gedaan. Dan hadden er misschien klassementsrenners VOL die eerste en laatste 3e categorieberg op gevlogen. De kans dat dat nu gaat gebeuren is net zo groot als de kans dat ik morgen tot paus be-edigt wordt.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik begrijp de keuze van de tour wel hoor. Gewoon een zo divers mogelijk parcours en daar past zo'n etappe prima bij.
Waarom?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:25 schreef Sheepcidus het volgende:
Goed dat we dit eerste uur moeten missen
Bedankt Jean-Paul!quote:Op zondag 13 juli 2014 13:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Sagan goes solo!
Peter Sagan attacks at km 2!
twitter:jvermeer3 twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:29:16@hendriksmj @giolippens @ArneBartelsman Jezus, wat heb jij er weinig verstand van zeg. reageer retweet
Leuke tweet die onderstequote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jvermeer3 twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:29:16@hendriksmj @giolippens @ArneBartelsman Jezus, wat heb jij er weinig verstand van zeg. reageer retweet
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jvermeer3 twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:29:16@hendriksmj @giolippens @ArneBartelsman Jezus, wat heb jij er weinig verstand van zeg. reageer retweet
Voor de kastelen natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:32 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je kijkt de tdf toch niet om koers te zien.
twitter:andremeganck twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:33:57#tdf kopgroep Pate-Herrada-Rodriguez-Spilak-Paulinho-De Marchi-Ten Dam-Gastauer-Gallopin-Dumoulin-Durasek-Vichot-Gallopin-Moinard-Oss>>> reageer retweet
twitter:andremeganck twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:35:31#tdf >>Quemeneur-Voeckler-Navarro- Taaramae-Albasini-Wyss-Konig-Menta Costa- Feillu - tegenaanval Jan Bakelants reageer retweet
Hij vond de klim gisteren 'wel heel erg steil'.quote:
Durasek mijn adoptierenner in de aanval jaaaaaaaquote:Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:33:57#tdf kopgroep Pate-Herrada-Rodriguez-Spilak-Paulinho-De Marchi-Ten Dam-Gastauer-Gallopin-Dumoulin-Durasek-Vichot-Gallopin-Moinard-Oss>>> reageer retweet
Dat was wel een gewaagde voorspelling zeg.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
R_R heeft gelijk, Voeckler probeert ook iets
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:35:31#tdf >>Quemeneur-Voeckler-Navarro- Taaramae-Albasini-Wyss-Konig-Menta Costa- Feillu - tegenaanval Jan Bakelants reageer retweet
twitter:Neilstrung twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:35:30@andremeganck één Gallopin zal wel genoeg zijn zeker André ;-) reageer retweet
Tenzij iemand een bedreiging vormt voor het klassement.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tien seconden, lijkt me ook handig om dit te laten rijden. Peloton zal ook wel half aan gort gereden zijn.
Cheng Ji rijdt al op een kwartier achterstand.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tien seconden, lijkt me ook handig om dit te laten rijden. Peloton zal ook wel half aan gort gereden zijn.
Allemaal sprinters al erafquote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
ja, ik vergat 'niet'quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tenzij iemand een bedreiging vormt voor het klassement.
Ik hoop op een L'Aquila-scenario.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik voorzie een Pereiro-Sio scenario als deze groep weg mag rijden en veel voorsprong pakt.
De DVD'tjes van Cheng Ji zijn daar wel razend populair in de supermarkt.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cheng Ji rijdt al op een kwartier achterstand.
Ten Dam heeft gisteren wel aangetoond dat dit jaar niemand met hem rekening hoeft te houden.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me sterk dat ze Gallopin, Ten Dam en Konig laten rijden
Die kan daar de rest van zijn leven in tuincentra en buurthuizen optreden.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De DVD'tjes van Cheng Ji zijn daar wel razend populair in de supermarkt.
Waarom Gallopin niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me sterk dat ze Gallopin, Ten Dam en Konig laten rijden
Ach, die heeft dit jaar al genoeg verdiend met z'n reclames.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ten Dam heeft gisteren wel aangetoond dat dit jaar niemand met hem rekening hoeft te houden.
Ze zijn alle vijf mee. Dat had ik ook weer niet gedacht.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
R_R heeft gelijk, Voeckler probeert ook iets
Ik vond die reclames typisch Ten Dam.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ach, die heeft dit jaar al genoeg verdiend met z'n reclames.
Kan prima hoor, als de juiste mannen mee zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je laat natuurlijk niet zoveel man rijden..
De verwachtte namenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef Sheepcidus het volgende:
wie gaat ze terug halen?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je laat natuurlijk niet zoveel man rijden..
Wij mogen kijken wanneer het weer rustig is en de koers op een saaie manier voortkabbelt.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:41 schreef groenen het volgende:
Als ze de volgende klim weer vol door trekken is er wel een sprake van slagveld achterin. Wij zien er echter niets van.
Astana kan het dus verder geen reet interesseren.quote:"Nibali hinted that his team would let a breakaway go the distance. "It's one for breakaways"
Die rijdt sowieso wel goed. Gaan we nog meer van horenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Durasek mijn adoptierenner in de aanval jaaaaaaaWat een god.
Die zullen blij zijn wanneer ze de trui kwijt kunnen raken aan een ongevaarlijke renner. Hoeven ze niet meer te controleren.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Overigens:
[..]
Astana kan het dus verder geen reet interesseren.
Astana gaat de trui niet verdedigen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Konig en Gallopin staan redelijk kort op het klassement toch?
Gallopin 3quote:Op zondag 13 juli 2014 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Konig en Gallopin staan redelijk kort op het klassement toch?
Nogal vreemd dat ze aan het begin van deze ronde van die volstrekt oninteressante etappes vanaf het begin uitzenden, en dan vandaag, in het weekend nog wel, het begin missen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:43 schreef Sheepcidus het volgende:
eigenlijk zouden ze het 1e uur gewoon integraal moeten uitzenden tot een groep is gevormd
Het peloton heeft ze teruggepakt, ze wisten dat je Durasek geen minuutje moesten geven, dan is hij weg.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die rijdt sowieso wel goed. Gaan we nog meer van horen
Neilstrungquote:Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]twitter:Neilstrung twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:35:30@andremeganck één Gallopin zal wel genoeg zijn zeker André ;-) reageer retweet
Vind ik toch nog best gevaarlijk bij die 2. Ik zou Gallopin en Konig geen 10 minuten geven, dan wordt het Titi Fukler IIquote:
Eerlijk gezegd vind ik dat ze dat dus vaker moeten doen, want dat is vaak een boeiender koers dan met finish bergop.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu heb je alleen nog de etappe naar Bagneres-de-Luchon, maar dat is gelijk na de afdaling van de Port Bales, dus dan maakt het ook niet zoveel uit.
De Engelsen hebben meer betaald; wie betaalt bepaalt.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nogal vreemd dat ze aan het begin van deze ronde van die volstrekt oninteressante etappes vanaf het begin uitzenden, en dan vandaag, in het weekend nog wel, het begin missen.
Mee eens. Die zijn alleen leuk voor het klassement. Ik vind dat ze dat 50/50 moeten doenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat ze dat dus vaker moeten doen, want dat is vaak een boeiender koers dan met finish bergop.
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
26 riders off the back
26 riders have been dropped in the ascent to col de la Schlucht. Ji Cheng (Giant) is one of them.
Vergeet Kittel, vergeet Demare, vergeet Renshaw. Ji Cheng is de grote naam bij de gelosten.
CHENG JIquote:Op zondag 13 juli 2014 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
26 riders off the back
26 riders have been dropped in the ascent to col de la Schlucht. Ji Cheng (Giant) is one of them.
Vergeet Kittel, vergeet Demare, vergeet Renshaw. Ji Cheng is de grote naam bij de gelosten.
quote:De Marchi tries his luck
After regrouping, Criterium du Dauphiné King of the Mountains Alessandro De Marchi (Cannondale) goes away again.
Ik was te druk met Fish-O-Mania.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij valt aan aan de achterkant van het peloton.
Oh man, wat is dat triest, vijf uur lang live vissen op tv. Wie bedenkt dat iemand dat wil zien?quote:
Dan is het je vergeven.quote:
quote:
En wie gaat die halen, wie gaat die halen?quote:
De laatste kilometers kan hij er gewoon een tijdrit van maken.quote:
Tom Dumoulinquote:Op zondag 13 juli 2014 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
En wie gaat die halen, wie gaat die halen?
Finale WK is speciaal pas om 9 uur gezetquote:Op zondag 13 juli 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is het je vergeven.
En nu snap ik opeens waarom ze niet live uitzenden, je moet het grootste vis en sport evenement ter wereld niet in de weg gaan zitten.
MAFFIASOquote:Op zondag 13 juli 2014 13:55 schreef Wespensteek het volgende:
Wordt er eindelijk gevochten om weg te komen wordt het niet uitgezonden.
Blatterquote:Op zondag 13 juli 2014 13:55 schreef Wespensteek het volgende:
Wordt er eindelijk gevochten om weg te komen wordt het niet uitgezonden.
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:55:50Vanavond Kai Reus, Filemon Wesselink en Thijs Zonneveld in de Avondetappe. Ivm WK-finale al om 18.30 uur (!). reageer retweet
FILEMONquote:Op zondag 13 juli 2014 13:57 schreef Pino112 het volgende:
Zonnegod vanavond bij de Avondetappetwitter:hendriksmj twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:55:50Vanavond Kai Reus, Filemon Wesselink en Thijs Zonneveld in de Avondetappe. Ivm WK-finale al om 18.30 uur (!). reageer retweet
Gaan we nou continu de achterstand van die Chinese nietsnut doorgeven?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Groep Cheng Ji al 2 minuten achter
Mijn adoptierenner.quote:
Behalve dat die Chinees wel iets presteert.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Cheng Ji is de Eddy the Eagle van het wielrennen.
Of Addy Engelsquote:Op zondag 13 juli 2014 14:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Cheng Ji is de Eddy the Eagle van het wielrennen.
Addy was baas.quote:
Sunfieldquote:Op zondag 13 juli 2014 13:57 schreef Pino112 het volgende:
Zonnegod vanavond bij de Avondetappetwitter:hendriksmj twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:55:50Vanavond Kai Reus, Filemon Wesselink en Thijs Zonneveld in de Avondetappe. Ivm WK-finale al om 18.30 uur (!). reageer retweet
24e in de Giro.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Een renner die een belofte was, maar er niks van kon.
De opa van Jeroen Blijlevens.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://nos.nl/artikel/674(...)ieve-wielrenner.html
Is dit Nibali?
Maar dat was dacht ik aan het begin van zijn carriere.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef OProg het volgende:
[..]
24e in de Giro.
Dan kan je er echt geen kut van inderdaad.
Wielerterroristenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/photo.php?v=1440234602929968
Topfilmpje wel
Wtf zeg.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Topfilmpje wel
Hij zei dat bij sommige TV-programma's Louis van Gaal ongefundeerd werd afgekraakt.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Een renner die een belofte was, maar er niks van kon.
Hij heeft een wok van Carbon. Ook door Giant gemaakt.quote:
Die man had duidelijk geen melk gehad.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wielerterroristengeven ons brave wielrenners met een fietsbel een slechte naam.
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
21 renners in achtervolging op kopgroep
verticaal filmenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Topfilmpje wel
Rodriquez en Chavanelquote:Op zondag 13 juli 2014 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Serieuze namen.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valt mij ook al opquote:Op zondag 13 juli 2014 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Rivkah wordt steeds kleiner en nog lelijker.
Ze gaat terug in de evolutie van de mens. Het is wachten tot er een mensaap de show presenteert.quote:
Betrapt.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof alleen vrouwen masturberen bij het aanzicht van Tom.
Ook van shemalesquote:Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alors wordt blij van alles wat een lul heeft..
Krek van Avermaatquote:Op zondag 13 juli 2014 14:14 schreef Pino112 het volgende:
ROLLAND P.151EUC+00:07:34
GAUTIER C.154EUC+00:08:11
FEILLU B.211BSE+00:10:23
CANCELLARA F.163TFR+00:17:51
CHAVANEL S.192IAM+00:26:58
VAN AVERMAET G.148BMC+00:28:39
REZA K.158EUC+00:41:31
SPILAK S.28KAT+00:58:48
RODRIGUEZ J.21KAT+01:01:37
Oa mee
Dan kon hij beter morgen meezitten.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kruijswijk
Roodriekes gaat voor de bollen
twitter:mrconde twitterde op zondag 13-07-2014 om 14:15:56Poor Blel Kadri. Had mechanical problem and has been chasing alone for a long time now. Peloton going full gas with Astana. Tough day! #TDF reageer retweet
Wie niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik word een beetje bang van Rivkah.
Jaja, Machado.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die NetApp is Machado denk ikBeetje jammer weer.
Nu onderschat je Karbonkel.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs Karbonkel zou bang worden van haar.
Filip Freriksquote:Op zondag 13 juli 2014 14:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Slimste mens Nederland![]()
Slimste mens België
Ik vind het wel een leuk programma, alleen is ''de Slimste mens'' wat misplaatst aangezien alleen maar bekende Nederlanders meedoen.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Slimste mens België
Martienquote:Op zondag 13 juli 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mart Smeets vanavond: "Tony Martèn."
Zeker weer met Freriks en Van Rossum? Was de eerste keer nog wel leuk, maar inmiddels is het vervelendquote:Op zondag 13 juli 2014 14:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Slimste mens België
Toch Tom Dumoulinquote:Op zondag 13 juli 2014 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
MACHADO T.206TNE+00:06:07
GAUTIER C.154EUC+00:08:11
FEILLU B.211BSE+00:10:23
KRUIJSWIJK S.64BEL+00:11:20
DUMOULIN T.106GIA+00:11:35
CANCELLARA F.163TFR+00:17:51
CHAVANEL S.192IAM+00:26:58
ROJAS GIL J.18MOV+00:34:20
BOOM L.62BEL+00:39:11
REZA K.158EUC+00:41:31
LADAGNOUS M.125FDJ+00:41:45
MOINARD A.144BMC+00:42:01
VALLS R.119LAM+00:43:45
NAVARRO GARCIA D.171COF+00:44:37
MONTAGUTI M.88ALM+00:48:43
PICHOT A.156EUC+00:52:34
BIDEAU J.212BSE+00:53:08
SPILAK S.28KAT+00:58:48
PAULINHO S.36TCS+00:59:23
CHEREL M.83ALM+00:59:24
MEIER C.187OGE+01:00:36
RODRIGUEZ J.21KAT+01:01:37
QUEMENEUR P.157EUC+01:02:16
KOREN K.55CAN+01:03:16
EDET N.172COF+01:04:56
Wat een namen, jongens.
Ze lijken ook zo op elkaar.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens ons Herbert is het die andere Dumoulin
Samuel Dumoulin in deze etappe in een aanval, lolol.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Herbert moet gewoon lekker gaan skeeleren.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zou eens anders zijn hequote:Op zondag 13 juli 2014 14:23 schreef Blik het volgende:
Kopgroep gesplitst, alle Nederlanders in het achterste groepje
Of Golfenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Herbert moet gewoon lekker gaan skeeleren.
Want niemand zit op hem te wachten.quote:
Rolland is eigenlijk veel gevaarlijker.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
Lijkt me sterk dat Machado heel veel ruimte gaat krijgen.
Lijkt mij niet sterk.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
misschien vindt nibali het juist niet zo ergquote:Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |