das kut, ik mag op mijn werk ook niet live streamen, dus mis erg veelquote:Op zondag 13 juli 2014 11:36 schreef DeeBee het volgende:
Toffe etappe toch wel, maar ga hem missen vanwege werk.
Ligt eraan wat de bedoeling is. Als je actie van de klassementsrenners wil dat 'verpesten' die laatste 40km alles. Als je een kans wil geven voor de vluchters, is dit juist een ideaal samengesteld parcours.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:47 schreef nikao het volgende:
Wie verzint er nou een etappe zoals dit? Die laatste 40km verpest toch alles?
Lijkt me dat iedereen het er toch wel mee eens is als je allebei kunt hebben? De 'webstrijd binnen de wedstrijd' zoals we gisteren ook hadden.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de bedoeling is. Als je actie van de klassementsrenners wil dat 'verpesten' die laatste 40km alles. Als je een kans wil geven voor de vluchters, is dit juist een ideaal samengesteld parcours.
Voor vluchters is dit een leuke etappe. Alleen maar berg- of sprintetappes verveelt alleen maar. Het leuke is dat er meer renners kans maken om te winnen.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:47 schreef nikao het volgende:
Wie verzint er nou een etappe zoals dit? Die laatste 40km verpest toch alles?
Mwah, valt mee. Een aankomst bergop is zelden een leuke ontsnapping bij de vluchters, meestal rijdt de beste gewoon weg, en valt er verder weinig te beleven. Gisteren leverde die overwinning van Kadri natuurlijk ook totaal geen leuke televisie op, want het was op 25km van de finish al overduidelijk wie zou winnen. Eigenlijk zorgde het er alleen maar voor dat we minder van de favorieten zagen, waardoor de etappe minder leuk was dan zonder kopgroep.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:58 schreef nikao het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen het er toch wel mee eens is als je allebei kunt hebben? De 'webstrijd binnen de wedstrijd' zoals we gisteren ook hadden.
Als het een sprint met 50/60 man wordt, dan wint hij met 2 vingers in de neus. Denk alleen dat Cannondale niet sterk genoeg is om te controleren.quote:
Ik zat meer te denken aan meegaan met een ontsnapping. Had het idee dat hij er gister wel (expres?) vroeg afging.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als het een sprint met 50/60 man wordt, dan wint hij met 2 vingers in de neus. Denk alleen dat Cannondale niet sterk genoeg is om te controleren.
twitter:giolippens twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:06:22Mee eens, maar geen idee RT @ArneBartelsman: Kan jij me uitleggen waarom tv pas start na uur koersen, dat 1e uur is toch juist interessant? reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:07:40@giolippens @ArneBartelsman Nou, de koers naar oa Londen was er ook van start tot finish. Eerste uur geen **** aan. reageer retweet
Hendrikquote:Op zondag 13 juli 2014 13:11 schreef Pino112 het volgende:
twitter:giolippens twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:06:22Mee eens, maar geen idee RT @ArneBartelsman: Kan jij me uitleggen waarom tv pas start na uur koersen, dat 1e uur is toch juist interessant? reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:07:40@giolippens @ArneBartelsman Nou, de koers naar oa Londen was er ook van start tot finish. Eerste uur geen **** aan. reageer retweet
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Hendrik is gewoon altijd enorm defensief in zijn argumentatiequote:Op zondag 13 juli 2014 13:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]![]()
Man, man ... wat een gedachtegang. Die gast kan toch ook gewoon zeggen dat de Fransen bepalend zijn en niet direct live zijn? Of is dat juist wel het geval? Lijkt me niet want Sporza begint ook pas 14.15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |