Ik ga alles kijken, behalve de laatste kilometers.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was DE etappe die ik helemaal had willen zien. Jammer van die laatste 21 kilometer trouwens
Zeker, maar ik vermoed dat nog wel eens een slagveld kan worden ALS er gekoerst wordt vanaf het begin. Laten we er in Godsnaam op hopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was DE etappe die ik helemaal had willen zien. Jammer van die laatste 21 kilometer trouwens
twitter:ArneBartelsman twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:09:49@hendriksmj @giolippens Dit is toch heel anders? Klimmen, goede kans op overwinning in ontsnapping dus gevecht om in die kopgroep te zitten. reageer retweet
Deze snapt het.twitter:ArneBartelsman twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:12:58@hendriksmj @giolippens Het is juist het middenstuk dat het minst boeit, als kopgroep eenmaal gevormd en v peleton zege heeft gekregen.. reageer retweet
Ja, maar kom dan beneden aan of loop 5 km uit. Maar geen 21 kilometer. Dat slaat echt nergens op. Ook zonder die laatste 15-20 km was er een groep vooruit gebleven..quote:Op zondag 13 juli 2014 13:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga alles kijken, behalve de laatste kilometers.
Tuurlijk wel. Ik begrijp de keuze van de tour wel hoor. Gewoon een zo divers mogelijk parcours en daar past zo'n etappe prima bij.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar kom dan beneden aan of loop 5 km uit. Maar geen 21 kilometer. Dat slaat echt nergens op. Ook zonder die laatste 15-20 km was er een groep vooruit gebleven..
Ja, maar nu gebeurt er dus zeker niets voor het klassement..quote:Op zondag 13 juli 2014 13:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik begrijp de keuze van de tour wel hoor. Gewoon een zo divers mogelijk parcours en daar past zo'n etappe prima bij.
Tsja, zo divers mogelijk. Heb je en punt hoor. Maar had dan 10 of 7,5 kilometer vlak gedaan. Dan hadden er misschien klassementsrenners VOL die eerste en laatste 3e categorieberg op gevlogen. De kans dat dat nu gaat gebeuren is net zo groot als de kans dat ik morgen tot paus be-edigt wordt.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik begrijp de keuze van de tour wel hoor. Gewoon een zo divers mogelijk parcours en daar past zo'n etappe prima bij.
Waarom?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:25 schreef Sheepcidus het volgende:
Goed dat we dit eerste uur moeten missen
Bedankt Jean-Paul!quote:Op zondag 13 juli 2014 13:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Sagan goes solo!
Peter Sagan attacks at km 2!
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:07:40@giolippens @ArneBartelsman Nou, de koers naar oa Londen was er ook van start tot finish. Eerste uur geen **** aan. reageer retweet
twitter:jvermeer3 twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:29:16@hendriksmj @giolippens @ArneBartelsman Jezus, wat heb jij er weinig verstand van zeg. reageer retweet
Leuke tweet die onderstequote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:07:40@giolippens @ArneBartelsman Nou, de koers naar oa Londen was er ook van start tot finish. Eerste uur geen **** aan. reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:jvermeer3 twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:29:16@hendriksmj @giolippens @ArneBartelsman Jezus, wat heb jij er weinig verstand van zeg. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |