Mee eens. Die zijn alleen leuk voor het klassement. Ik vind dat ze dat 50/50 moeten doenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat ze dat dus vaker moeten doen, want dat is vaak een boeiender koers dan met finish bergop.
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
26 riders off the back
26 riders have been dropped in the ascent to col de la Schlucht. Ji Cheng (Giant) is one of them.
Vergeet Kittel, vergeet Demare, vergeet Renshaw. Ji Cheng is de grote naam bij de gelosten.
CHENG JIquote:Op zondag 13 juli 2014 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
26 riders off the back
26 riders have been dropped in the ascent to col de la Schlucht. Ji Cheng (Giant) is one of them.
Vergeet Kittel, vergeet Demare, vergeet Renshaw. Ji Cheng is de grote naam bij de gelosten.
quote:De Marchi tries his luck
After regrouping, Criterium du Dauphiné King of the Mountains Alessandro De Marchi (Cannondale) goes away again.
Ik was te druk met Fish-O-Mania.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij valt aan aan de achterkant van het peloton.
Oh man, wat is dat triest, vijf uur lang live vissen op tv. Wie bedenkt dat iemand dat wil zien?quote:
Dan is het je vergeven.quote:
quote:
En wie gaat die halen, wie gaat die halen?quote:
De laatste kilometers kan hij er gewoon een tijdrit van maken.quote:
Tom Dumoulinquote:Op zondag 13 juli 2014 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
En wie gaat die halen, wie gaat die halen?
Finale WK is speciaal pas om 9 uur gezetquote:Op zondag 13 juli 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is het je vergeven.
En nu snap ik opeens waarom ze niet live uitzenden, je moet het grootste vis en sport evenement ter wereld niet in de weg gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |