quote:Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:33:57#tdf kopgroep Pate-Herrada-Rodriguez-Spilak-Paulinho-De Marchi-Ten Dam-Gastauer-Gallopin-Dumoulin-Durasek-Vichot-Gallopin-Moinard-Oss>>> reageer retweet
twitter:andremeganck twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:35:31#tdf >>Quemeneur-Voeckler-Navarro- Taaramae-Albasini-Wyss-Konig-Menta Costa- Feillu - tegenaanval Jan Bakelants reageer retweet
twitter:Neilstrung twitterde op zondag 13-07-2014 om 13:35:30@andremeganck één Gallopin zal wel genoeg zijn zeker André ;-) reageer retweet
Tenzij iemand een bedreiging vormt voor het klassement.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tien seconden, lijkt me ook handig om dit te laten rijden. Peloton zal ook wel half aan gort gereden zijn.
Cheng Ji rijdt al op een kwartier achterstand.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tien seconden, lijkt me ook handig om dit te laten rijden. Peloton zal ook wel half aan gort gereden zijn.
Allemaal sprinters al erafquote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
ja, ik vergat 'niet'quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tenzij iemand een bedreiging vormt voor het klassement.
Ik hoop op een L'Aquila-scenario.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik voorzie een Pereiro-Sio scenario als deze groep weg mag rijden en veel voorsprong pakt.
De DVD'tjes van Cheng Ji zijn daar wel razend populair in de supermarkt.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cheng Ji rijdt al op een kwartier achterstand.
Ten Dam heeft gisteren wel aangetoond dat dit jaar niemand met hem rekening hoeft te houden.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me sterk dat ze Gallopin, Ten Dam en Konig laten rijden
Die kan daar de rest van zijn leven in tuincentra en buurthuizen optreden.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De DVD'tjes van Cheng Ji zijn daar wel razend populair in de supermarkt.
Waarom Gallopin niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me sterk dat ze Gallopin, Ten Dam en Konig laten rijden
Ach, die heeft dit jaar al genoeg verdiend met z'n reclames.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ten Dam heeft gisteren wel aangetoond dat dit jaar niemand met hem rekening hoeft te houden.
Ze zijn alle vijf mee. Dat had ik ook weer niet gedacht.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
R_R heeft gelijk, Voeckler probeert ook iets
Ik vond die reclames typisch Ten Dam.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ach, die heeft dit jaar al genoeg verdiend met z'n reclames.
Kan prima hoor, als de juiste mannen mee zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je laat natuurlijk niet zoveel man rijden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |