Volgens mij was het op basis van 1 meting, dus als je net die keer geen dope had gebruikt, had je een lage score.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Gelet op de plek van VDB is podium voor de Gees nog steeds mogelijk.
Moet nog steeds lachen als ik Rolland en Voeckler ook op 0 zie staan.
Doping maakt deze sport kapot (niet voor mij overigens).quote:
1 van de smerigste ploegen ooit, maar dat komt ook omdat ze zolang hebben bestaan. Niet zo vreemd ook als je kijkt naar de begeleiding van die ploeg. De Rooyquote:Op zondag 13 juli 2014 15:15 schreef -0- het volgende:
Nooit getwijfeld aan Mensjov.
Bij Rabo is er volgens mij echt nooit maar enige aandacht aan dat hele doping geschonken of ze waren allemaal totaal bewust bezig.
Die reed in de Tour van 1998 rond met een geblondeerde kop, zou ik ook niet vertrouwen.quote:
Wat houden die waardes in?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Ereinion het volgende:
Rabobank had geen idee dat Menchov verdacht was
[ afbeelding ]
In 2010 was dat ook niet zo raar, in 2011 hadden ze waarschijnlijk ook een 10 gehad.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Gelet op de plek van VDB is podium voor de Gees nog steeds mogelijk.
Moet nog steeds lachen als ik Rolland en Voeckler ook op 0 zie staan.
Het oude wielrennen.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:18 schreef OProg het volgende:
Maar Menchov en Barredo kwam natuurlijk wel uit het oude wielrennen.![]()
Doe dan dezequote:Op zondag 13 juli 2014 15:09 schreef Sheepcidus het volgende:
skybazen winnen een worst in oostenrijk'
[ afbeelding ]
twitter:franmillar twitterde op zondag 13-07-2014 om 15:09:01Must resist making inappropriate joke. Must resist making inappropriate joke. Must resist making inappropriate joke. reageer retweet
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Doe dan deze[ afbeelding ]twitter:franmillar twitterde op zondag 13-07-2014 om 15:09:01Must resist making inappropriate joke. Must resist making inappropriate joke. Must resist making inappropriate joke. reageer retweet
Armstrong binnenkort ploegleiderquote:Op zondag 13 juli 2014 15:19 schreef -0- het volgende:
[..]
Het oude wielrennen.
Zolang al die die hard dopinggebruikers gewoon vrolijk ploegleider worden geloof ik niet dat er echt veel verbeterd is.
Na 2008 is alles schoonquote:Op zondag 13 juli 2014 15:19 schreef -0- het volgende:
[..]
Het oude wielrennen.
Zolang al die die hard dopinggebruikers gewoon vrolijk ploegleider worden geloof ik niet dat er echt veel verbeterd is.
Nu wil ook Jan Gisbers weer een ploeg beginnen.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:19 schreef -0- het volgende:
[..]
Het oude wielrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |