Dat onderste plaatje moet bovenaan eigenlijk en de oude weg.quote:
Beetje jammer weerquote:Op zondag 13 juli 2014 12:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor hem en haar, niet voor het. Sorry tijn.
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor hem en haar, niet voor het. Sorry tijn.
Nee hoor,maar ik voel me wel fitquote:
Hello Alphaquote:
DOEN!DOENquote:Op zondag 13 juli 2014 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
Dat onderste plaatje moet bovenaan eigenlijk en de oude weg.
Lekkerquote:
gewoon ik sliep om 1 uur en was om 8 weer wakker. Niks bijzonders dusquote:Op zondag 13 juli 2014 13:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Lekker4 uurtjes gedanst non stop, leuke mensen, hard gelachen, dus geleefd.
En zoals meestal drama om wie dat er gaat rijden.
Hoe was jouw nacht?
hOe is het met onze motormuis?quote:
Ik werd half 10 wakker ofzo en toen dacht ik blijf nog even liggen toen was het over 11 uur.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor,maar ik voel me wel fit. ik heb net ontbeten; een omeletje met tomaten.
Ik was thuis om 7u30 en al wakker van de adrenaline van gisteren.
![]()
En je, Kree?
Leuk. En zeg, ben je ook een Tinder-boy? Ik wil vandaag hard klagen over mensen die op Tinder zitten, maar ik wil eerst zeker zijn dat niemand hier op Tinder zit.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik werd half 10 wakker ofzo en toen dacht ik blijf nog even liggen toen was het over 11 uur.
Gister nog BBQ gehad en voetbal gekeken natuurlijk
Oh en stukje northsea jazz op tv en toen was het 3 uur ofzo.
Weinig motormuizen vandaag. Verder wel okquote:
Gewoon is ook leukquote:Op zondag 13 juli 2014 13:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
gewoon ik sliep om 1 uur en was om 8 weer wakker. Niks bijzonders dus
Ik heb het wel geprobeert, 1 match na tig foto's swipen, maar nooit zelf begonnen met lullen (en meiden doen dat niet natuurlijk uit zichzelfquote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk. En zeg, ben je ook een Tinder-boy? Ik wil vandaag hard klagen over mensen die op Tinder zitten, maar ik wil eerst zeker zijn dat niemand hier op Tinder zit.
Ik zit eropquote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk. En zeg, ben je ook een Tinder-boy? Ik wil vandaag hard klagen over mensen die op Tinder zitten, maar ik wil eerst zeker zijn dat niemand hier op Tinder zit.
Oh je bent al goed bezig met klagen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb het wel geprobeert, 1 match na tig foto's swipen, maar nooit zelf begonnen met lullen (en meiden doen dat niet natuurlijk uit zichzelf) Dus maar weer eraf gegooid.
Dus ga je gang
Voorzetje voor jequote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh je bent al goed bezig met klagen.
Maar niet te persoonlijk opnemen wat ik ga zeggen hèquote:
We luisteren complicate, lucht je hart maar evenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar niet te persoonlijk opnemen wat ik ga zeggen hè
Oh. Ga vooral je gang.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar niet te persoonlijk opnemen wat ik ga zeggen hè
Hihahoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:30 schreef Godshand het volgende:
Toch weer aan het Tinderen gegaan. Werk nu een weekend in Zeeland en wat vrije tijd over.
Dus dacht: laten we kijken hoe de dames op Tinder in deze hoek zijn...
Zelden zoveel naar links geswiped dan in de RandstadWat zijn Belgen vaak lelijk (zit in de buurt van Antwerpen en Gent dusss)! (Sorry complicate
)
Maar hier en daar zitten paar leuke tussen, maar vooral erg lachen om de foto's van Vlaamsen. Humor hebben ze welMeest dwaze foto's gezien, waar ze soms opzichtig de spot met Tinder drijven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:59 schreef complicate het volgende:
Ok ok, hier komt mijn klacht![]()
Eerst en vooral , met dank aan ,Sherlock:
[..]
Hihaho
Klacht nummer 1: Wat heb ik hiermee te maken? Wat heeft Complicate met Tinder te maken? En oh ik woon in LeuvenSowieso vrouwen in Antwerpen vergelijken met chicks in Gent
![]()
![]()
![]()
Praten alsof we elkaar kennen irl.
Klacht nummer 2: Mensen die generaliseren zijn dom. En oh mensen boven de 40 horen in OUD te posten.![]()
Klacht nummer 3: Mensen die op Tinder zitten en toch beweren niet op zoek te zijn naar een relatie oid![]()
![]()
![]()
Klacht nummer 4: Tinder in het quadraat![]()
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ANTIklacht 1: Meeste Nederlandse mannen op Fok!, want:
R&P / Wat is er toch met de Nederlandse vrouw anno 2014?
R&P / Wat is er toch met de Nederlandse vrouw anno 2014? #2
Deel 3 coming soon![]()
Zulke haat op vrouwen![]()
, Serieus, hopelijk is dit alleen op fok!
![]()
Antiklacht 2:
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #176 (Deel 176)![]()
"Vrouwen zijn moeilijke wezens"![]()
ANTIklacht 3: Belgische vrouwen zijn WEL erg knapen vooral in Leuven natuurlijk
hihaho
Klacht 1) Mensen die uitspraken doen over leeftijden van users, zonder deze te kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Dan staan we gelijk , sukkel. Dan moet je ook geen uitspraken doen door mijn naam te vermelden want je kent me niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klacht 1) Mensen die uitspraken doen over leeftijden van users, zonder deze te kennen
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan staan we gelijk , sukkel. Dan moet je ook geen uitspraken doen door mijn naam te vermelden want je kent me niet.Ook in dat topic van "R&P / Wat is er toch met de Nederlandse vrouw anno 2014? #2 was je alweer sarcastisch bezig over Belgen". Loop naar de maan, onnozel vent!
DAT DUS!quote:Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef El_Thijs het volgende:
Tinder is even een hype. Voor de een werkt het perfect, en voor de ander niet. Wat mij opvalt is dat mensen waarvoor het niet werkt, dat die meteen beginnen te klagen dat het een kutapp is en dat er alleen maar arrogante kutwijven opzitten. Een goede raad: kijk eens naar jezelf en als dit voor jou niet werkt probeer dan wat anders.
Het is al erg genoeg dat je bestaat, en dat je denkt maakt het nog erger.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:20 schreef Godshand het volgende:
Ik dacht even dat dit de vervanging was van de Tinder/Datingsite topics maar die bestaan nog steeds dus
Klopt mijn kacht was eigenlijk die stomme user. bhaquote:Op zondag 13 juli 2014 14:18 schreef aeque het volgende:
Comp, laat je niet zo opfokken.
Je klacht is volgens mij niet zozeer tinder in dit geval.
Zie mijn post.quote:
Lekker laten gaan. Zijn genoeg andere dingen waar je je druk om kunt maken.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt mijn kacht was eigenlijk die stomme user. bha
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:59 schreef complicate het volgende:
Ok ok, hier komt mijn klacht![]()
Eerst en vooral , met dank aan ,Sherlock:
[..]
Hihaho
Klacht nummer 1: Wat heb ik hiermee te maken? Wat heeft Complicate met Tinder te maken? En oh ik woon in LeuvenSowieso vrouwen in Antwerpen vergelijken met chicks in Gent
![]()
![]()
![]()
Praten alsof we elkaar kennen irl.
Klacht nummer 2: Mensen die generaliseren zijn dom. En oh mensen boven de 40 horen in OUD te posten.![]()
Klacht nummer 3: Mensen die op Tinder zitten en toch beweren niet op zoek te zijn naar een relatie oid![]()
![]()
![]()
Klacht nummer 4: Tinder in het quadraat![]()
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ANTIklacht 1: Meeste Nederlandse mannen op Fok!, want:
R&P / Wat is er toch met de Nederlandse vrouw anno 2014?
R&P / Wat is er toch met de Nederlandse vrouw anno 2014? #2
Deel 3 coming soon![]()
Zulke haat op vrouwen![]()
, Serieus, hopelijk is dit alleen op fok!
![]()
Antiklacht 2:
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #176 (Deel 176)![]()
"Vrouwen zijn moeilijke wezens"![]()
ANTIklacht 3: Belgische vrouwen zijn WEL erg knapen vooral in Leuven natuurlijk
hihaho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet dat OUD voor OUDERS staat he...
![]()
verder geen klap verstand van tinder of de users hier..
S. 2014
J. 2016
Oh sorry Lieve mama, jij bent sowieso niet oud en erg lief.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Je weet dat OUD voor OUDERS staat he...
![]()
Goed zo comp, was nergens voor nodigquote:
Is ook niet aan jou besteedquote:Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Je weet dat OUD voor OUDERS staat he...
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh sorry Lieve mama, jij bent sowieso niet oud en erg lief.
quote:
true!quote:Op zondag 13 juli 2014 14:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed zo comp, was nergens voor nodig
[..]
Is ook niet aan jou besteed
Jij hebt een goede vent en een kind dat eraan zit te komen
Elke datingsite of app kan je wel in het verlengde doortrekken zo. Ikzelf zit op PaiQ en ik heb daar zowel positieve als negatieve ervaringen mee, en ook normaal en extreem in beide gevallen.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:28 schreef kree het volgende:
Hmm tja :p
Ti's natuurlijk wel zo dat wat er gepost wordt vaak extremen zijn van ervaringen.
Maarja ach
Dit dus.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:28 schreef kree het volgende:
Hmm tja :p
Ti's natuurlijk wel zo dat wat er gepost wordt vaak extremen zijn van ervaringen.
Maarja ach
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit dus.
Je zegt er pas iets over als het heel erg goed is of juist heel erg slecht.
Ik heb er een goede vriendschap aan overgehouden maar verder heb ik er weinig mee.
Als je de sfeer al zou verpesten met het geven van je eigen mening dan is heel Fok! een grote NSB-bende gewordenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:53 schreef complicate het volgende:
Hopelijk heb ik de sfeer niet verpest.Gelukkig, dat ik jullie had gewaarschuwd
![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, tis een gewoonte.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Oeh la la!
Heb je nog zere voeten overgehouden van gisteren?
Nou nou, dit is pas hoe een man een vrouw hoort te troosten.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je de sfeer al zou verpesten met het geven van je eigen mening dan is heel Fok! een grote NSB-bende geworden
Ik ga zo een kop koffie drinkenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, tis een gewoonte.Wat ga je vandaag doen?
Ondanks dat het nu weer zo stil is?quote:
Heb je eigenlijk een vriendinnetje?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:03 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik ga zo een kop koffie drinken![]()
Ben net al even weg geweest, naar een museum + auto gewassen.
Nee, dat is alweer een jaartje geleden.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk een vriendinnetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dan zou ik naast je op de bank zitten, je een knuffel geven en in je oor fluisteren dat alles goed komt.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Nou nou, dit is pas hoe een man een vrouw hoort te troosten.![]()
[ afbeelding ]
Hier is het altijd gezellig.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik naast je op de bank zitten, je een knuffel geven en in je oor fluisteren dat alles goed komt.
En een kusje op je voorhoofd.
Gevoelsmens, ik ben het.quote:
Zoveel haar heb ik niet.quote:
Hij had geen geld om gel te kopen.quote:
Dan ga je veel moeten sparen.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:16 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Dan ga ik alvast sparen.
Want ik wil mijn haar graag houden als ik ouder wordt.
quote:
Romantiekquote:Op zondag 13 juli 2014 15:22 schreef MrChocolademelk het volgende:
" laten we dansen aan in zee mijn liefste"
[ afbeelding ]
Relatie vraag is beantwoordquote:Op zondag 13 juli 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Ga je mijn vraagje nog beantwoorden?
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:09 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee, dat is alweer een jaartje geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik niet gezien,quote:sorry
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Mijn naam is echt niet schatje hehequote:
Sabine?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn naam is echt niet schatje hehe, Het is een Franse naam
![]()
S - - - - - - E
Nee hè, Sabine omvat maar 6 letters.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn naam is echt niet schatje hehe, Het is een Franse naam
![]()
S - - - - - - E
ik ben nu echt even aan het googleen.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hè, Sabine omvat maar 6 letters.Je hebt 6 letters nodig tussen de S en de E.
Ohquote:Op zondag 13 juli 2014 15:31 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
[..]
ik ben nu echt even aan het googleen.
Neequote:
Is Stefanie, Frans? ok wist ik niet.quote:
En daarna ga je het mij vertellen?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Is Stefanie, Frans? ok wist ik niet.![]()
Nee, ik geef je nog 3 kansen, laatste hint: het rijmt wel wat op "Sabine".
JAAAAAAAAAAquote:Op zondag 13 juli 2014 15:40 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
En daarna ga je het mij vertellen?
ik kon geen Wallonische presentatrices vindenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:41 schreef complicate het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA![]()
Je hebt in het totaal nog 2 kansen , na mijn laatste hint.
Oh jammerquote:Op zondag 13 juli 2014 15:47 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
ik kon geen Wallonische presentatrices vinden![]()
Mijn laatste kansen na lang zoeken:
Sylvaine
Severine
Ok je bent er bijna, Severine , zat er echt dicht bij.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:49 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik ga nog even door.
don't tell me jet
[ afbeelding ]
IK WEET HETquote:Op zondag 13 juli 2014 15:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok je bent er bijna, Severine , zat er echt dicht bij.![]()
Misschien dan toch nog een hint en dan ga je het zeker vinden, het omvat ook een D en A.
quote:
Dank uquote:Op zondag 13 juli 2014 15:54 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Het is een mooie naam, zoals je al eerder zei
quote:Sandrine is een voornaam die wordt gegeven aan meisjes.
De naam is afgeleid van de naam Alexander, wat in het Grieks "de afweerder der mannen" of "de beschermer" betekent.
Zullen we nu jouw naam eens raden.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik dacht aan Simone maar das te kort...
Ik ben inderdaad iemand die anderen beschermt.quote:
Ja diequote:
Oui.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad iemand die anderen beschermt.Is Raymond ook jouw echte naam?
Echt wel!quote:Op zondag 13 juli 2014 15:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja die, knapper dan die Sandrine Dans.
Jouw naam betekent ook :quote:
??quote:bescherming, voogd
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:05 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]![]()
Ja, leuk he!
Ik was het vergeten
quote:De jongensnaam Raymond is een Franse naam en betekent, "wijs beschermer".
Damiene?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Raymondzo heet mijn man ook.
mijn naam:
D_____E
7 letters
Desireequote:Op zondag 13 juli 2014 16:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Raymondzo heet mijn man ook.
mijn naam:
D_____E
7 letters
Ik ook. tralalaquote:Op zondag 13 juli 2014 16:09 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie van ons er het dichts bij zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang haar staat mij niet en ik vind het zelf niets.quote:
OMG, Raymond, heeft alweer gewonnen , Feliquote:
Ik hoop stiekem dat het Frank of iets dergelijks is.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:12 schreef complicate het volgende:
[..]
OMG, Raymond, heeft alweer gewonnen , Feli![]()
![]()
![]()
Nu gaan we Thijs, zijn voornaam raden
Hoiquote:
Thijs, Geschenk van de Heer (want dat betekent mijn naam zowaarquote:Op zondag 13 juli 2014 16:12 schreef complicate het volgende:
[..]
OMG, Raymond, heeft alweer gewonnen , Feli![]()
![]()
![]()
Nu gaan we Thijs, zijn voornaam raden
Nee, dat zou te makkelijk zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:13 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat het Frank of iets dergelijks is.
Is jouw echte naam Thijs?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thijs, Geschenk van de Heer (want dat betekent mijn naam zowaar).
Rwwwrrrrrrrrrrrquote:
Nee, eigenlijk is het Sjiht. Maar dat vonden mijn ouders niet zo leuk klinken.quote:
Frans is ook zo'n mooi taalquote:Op zondag 13 juli 2014 16:16 schreef complicate het volgende:
We hebben allemaal Franse voornamen tot nu toe.
Oh jouw nickname verwijst wel naar jouw echte naam.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het Sjiht. Maar dat vonden mijn ouders niet zo leuk klinken.
Jij hebt zin om te neuken of om begeerd te worden .quote:Op zondag 13 juli 2014 16:19 schreef MrChocolademelk het volgende:
Omdat er te weinig gifjes geplaatst worden:
[ afbeelding ]
Groeten ,Sjihtquote:
Ik heb zin in liefdequote:Op zondag 13 juli 2014 16:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Jij hebt zin om te neuken of om begeerd te worden .
Vooral niet zoekenquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:28 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik totaal ook niet in.
Ze komt vanzelf wel op mijn pad.
Hey ik ookquote:
tot nu toe alleen een soort tropisch zwemparadijs gevonden.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:36 schreef complicate het volgende:
Zwembad is toe om 18 uur, dacht dus nu ongeveer te vertrekken.
Ah je zwemt niet zo regelmatig? Zondag is meestal zwemdag, lekker chillen, zwemmenquote:Op zondag 13 juli 2014 16:36 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Als ik een zwembad heb gevonden hier in de buurt waar ik op mijn fietsje heen kan wel.
Er moet toch wel een zwembad zijn in de buurt.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:37 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
tot nu toe alleen een soort tropisch zwemparadijs gevonden.
Maar ik wil baantjes zwemmen.
Nee, ik sport wel regelmatig, maar zwemmen niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah je zwemt niet zo regelmatig? Zondag is meestal zwemdag, lekker chillen, zwemmen
Heb je van die sterke mooie armen?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:40 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee, ik sport wel regelmatig, maar zwemmen niet.
Mijn sport is Badminton. (begint augustus pas weer)
" Binnenbad gesloten van 7 tot 21 juli ivm zomervakantie"quote:Op zondag 13 juli 2014 16:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Er moet toch wel een zwembad zijn in de buurt.Zoek maar
Oh ja zou kunnen, k ga ook even op de site kijken voor de zekerheid.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:42 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
" Binnenbad gesloten van 7 tot 21 juli ivm zomervakantie"![]()
in je bikini.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja zou kunnen, k ga ook even op de site kijken voor de zekerheid.anders sta ik daar
mmmmmm ik kan niet slaan, wel strelen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:42 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Als je goed slaat heb je geen sterke arm nodig
Das mijn favo momentquote:
JAA dat wil ik ook, skinny dippingquote:Op zondag 13 juli 2014 16:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Das mijn favo momentGewoon massage van het water.
Hihi zou wel nog beter zijn zo naakt in het water.
Oeh strelen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:43 schreef complicate het volgende:
[..]
mmmmmm ik kan niet slaan, wel strelen.
Daarom naaktstrandquote:Op zondag 13 juli 2014 16:47 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
JAA dat wil ik ook, skinny dipping
[..]
Oeh strelen.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 1 keer onder het water gekust gezoend en vond het niet zo handig. Wel erg spannendquote:
Toen zij op mij ging zitten in het zwembad, mmmm.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer onder het water gekust gezoend en vond het niet zo handig. Wel erg spannend
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:54 schreef MrChocolademelk het volgende:
Dit is een prive topic geworden, of niet?![]()
Iedereen is weg.
'n schone dame!quote:Op zondag 13 juli 2014 16:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Zalig aan niks denken.![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet, allemaal aan het neuken.quote:
Oehquote:Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet, allemaal aan het neuken.
Bløfquote:Op zondag 13 juli 2014 15:22 schreef MrChocolademelk het volgende:
" laten we dansen aan in zee mijn liefste"
[ afbeelding ]
Dan moet je dat eens aan Faxie vragen, die neukt heel erg veel.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Oeh.
Ik wil er dan wel verslag van hebben.
Maakt hij mooie verslagen dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan moet je dat eens aan Faxie vragen, die neukt heel erg veel.
Ikquote:Op zondag 13 juli 2014 16:13 schreef complicate het volgende:
Inb4, Sandrine (Ik) , Raymond en DesireeWIe is de volgende?
Kan je geen erotische boek kopen?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:00 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Maakt hij mooie verslagen dan?
Want ik wil het wel als een verhaal lezen
Hoeveel letters?quote:
Wtf?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar zijn ook website voor, maar toen ik die bezocht ik jaren geleden en weet niet meer hoe die heetquote:
Het was een graaaaaaaapjeee en ik mag Faxie daarme "plagen".quote:
erotischeboeken.nlquote:Op zondag 13 juli 2014 17:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Daar zijn ook website voor, maar toen ik die bezocht ik jaren geleden en weet niet meer hoe die heet
Jaquote:
7quote:
Neequote:
Ik mag hem echt plagenquote:Op zondag 13 juli 2014 17:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Het was een graaaaaaaapjeee en ik mag Faxie daarme "plagen".
Neequote:
Wat vind je van erotische verhalen dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:04 schreef complicate het volgende:
[..]
erotischeboeken.nlGeen idee, ben niet zo van erotische boeken.
Saai, ik ben meer van het "visueel".quote:Op zondag 13 juli 2014 17:06 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Wat vind je van erotische verhalen dan?
Winkelen, nog veel erger...quote:Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet, allemaal aan het neuken.
Meer dan mij in ieder gevalquote:Op zondag 13 juli 2014 16:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Ook leuk op z'n tijdquote:Op zondag 13 juli 2014 17:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Saai, ik ben meer van het "visueel".![]()
quote:
De werld draait niet om neuken, Yats.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:09 schreef yats het volgende:
[..]
Winkelen, nog veel erger...
[..]
Meer dan mij in ieder geval
Hahaha ja vastquote:Op zondag 13 juli 2014 16:59 schreef complicate het volgende:
[..]
quote:
we hebben ons keurig ingehouden iddquote:
quote:
neequote:
2 Keer maar jaquote:Op zondag 13 juli 2014 17:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
we hebben ons keurig ingehouden idd
[..]
[..]
nee
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Het was een graaaaaaaapjeee en ik mag Faxie daarme "plagen".
en toch onverzadigbaarquote:
Denken faxie te kennenquote:
Truequote:
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:16 schreef complicate het volgende:
Geef ons dan een hint, over jouw naam, Zeefje
komt het mar voorquote:als eerste naam: 51 0.0007%
Ik ken hem denk ik wel iets meer hoorquote:
Wat een hintquote:
quote:
ik zal niet kijkenquote:Op url=http://forum.fok.nl/topic/2127614/10/25#142246580]zondag 13 juli 2014 17:22[/url] schreef zeefje het volgende:
faxie kom er maar in
Ja ja, is het nu Melissa of niet? Zo nee, verder hints geven.quote:
nee, dat is het niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ja, is het nu Melissa of niet? Zo nee, verder hints geven.
malisha ?quote:
quote:
Uit welk land is het afkomstig?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee, dat is het niet.
ma...ha
4 letters cadeau
nog 3 te raden
Ja na Zeefje is het aan jouquote:Op zondag 13 juli 2014 17:29 schreef aeque het volgende:
Is dit nu een voornamen-raad-topic geworden?
Haha succes, gaan jullie toch nooit raden.quote:
Tis sowieso al een speciale voornaam Ma...haquote:
Jawel, zenne.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha succes, gaan jullie toch nooit raden.
quote:
Ik ben gewoon nederlands, en de naam is niet afkomstig uit een specifiek land.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:27 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
[..]
Uit welk land is het afkomstig?
Marinha
ja wat is jouw naam?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:29 schreef aeque het volgende:
Ja dat is het Alex.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:29 schreef aeque het volgende:
Is dat zijn voornaam?quote:
Mijn naam was ook geen makkelijk, we gaan jouw voornaam ook raden hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 17:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tokkienaam, dus nee
[..]
Ik ben gewoon nederlands, en de naam is niet afkomstig uit een specifiek land.
Jullie gaan het nooit raden
[..]
ja wat is jouw naam?
Marichaquote:Op zondag 13 juli 2014 17:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Tis sowieso al een speciale voornaam Ma...ha
hoe heette jij nu?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn naam was ook geen makkelijk, we gaan jouw voornaam ook raden hoor
quote:
quote:
Sandrinequote:
Zeefje??? Is het Maricha?quote:
jouwes komt meer voorquote:Op zondag 13 juli 2014 17:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn naam was ook geen makkelijk, we gaan jouw voornaam ook raden hoor
quote:Sandrine
als eerste naam: 146 0.0019%
Tis wel geen Hollandse naam.quote:
quote:
voel je vereerdquote:
quote:
neequote:Op zondag 13 juli 2014 17:35 schreef aeque het volgende:
Voorzetje: die van mij begint met een H.
Zeefje, is het Marscha?
Aantal letters graag .quote:
Je snapt het niet hè, je moet hints blijven geven.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:37 schreef xFriendx het volgende:
Boh, wat is die zon toch lekker.
Zo aan de pasta. Vanavond WK-finale, morgenochtend sporten. Life is nice.
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:35 schreef aeque het volgende:
Zeefje, is het Marscha?
Die komt dichtbij mijn zoekresultaat:quote:
voetbalquote:Op zondag 13 juli 2014 17:37 schreef xFriendx het volgende:
hahhaquote:
hahhaquote:Op zondag 13 juli 2014 17:39 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
[..]
Die komt dichtbij mijn zoekresultaat:
Mascha (6) dus 1 te weinig aan letters.
Ook Pasta hier, maar geen WK.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:37 schreef xFriendx het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:35 schreef aeque het volgende:
Zeefje, is het Marscha?
henk?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:35 schreef aeque het volgende:
Zeefje, is het Marscha?
Henk met 7 letters? Wel opletten zeefje.quote:
wasda?quote:
watquote:Op zondag 13 juli 2014 17:43 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Niet afwijken,![]()
Ik wil graag een letter kopen
j hebt een y?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Henk met 7 letters? Wel opletten zeefje.
Trouwens 7 letters is technisch correct...
Ik ben vrij komende week dus vroeg naar bed hoeft niet. Hoop veel te sporten maar ook op een terras te hangen, daar te lunchen en zo. Even relax.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben vrij komende week dus vroeg naar bed hoeft niet. Hoop veel te sporten maar ook op een terras te hangen, daar te lunchen en zo. Even relax.
En 9 uur slapen is best vroeg nog
Ze moet misschien vroeg op. Maar ik kan niet op haar naam komenquote:
lekker vrij zijn! zomaar vakantie of met en speciale reden?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben vrij komende week dus vroeg naar bed hoeft niet. Hoop veel te sporten maar ook op een terras te hangen, daar te lunchen en zo. Even relax.
En 9 uur slapen is best vroeg nog
zie je nou wel! het lukt je nietquote:Op zondag 13 juli 2014 17:44 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Ze moet misschien vroeg op. Maar ik kan niet op haar naam komen
dat heten hier gewoon wrapsquote:Op zondag 13 juli 2014 17:45 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee er zit nog een teken in
Ik zoek nu wanhopig een website af.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:44 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Ze moet misschien vroeg op. Maar ik kan niet op haar naam komen
neequote:Op zondag 13 juli 2014 17:47 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik zoek nu wanhopig een website af.
Gokje:
Madelha
Ja maar enchiladas gaan nog in de oven.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
lekker vrij zijn! zomaar vakantie of met en speciale reden?
ik moet er morgen 5 uur uit
[..]
zie je nou wel! het lukt je niet
[..]
dat heten hier gewoon wraps
en trema? streepje in het midden?
wacht henk-jan !
wel henk dus?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar enchiladas gaan nog in de oven.
En nee geen Henk-jan, maar wel dichtbij helaas..
Nee geen Henkquote:Op zondag 13 juli 2014 17:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
wel henk dus?
wraps kunnen ook in de oven
Ik heb net een selfmade aardbeien smootie op mmmm
Herodusquote:
En enchilada is toch echt de officiële naamquote:Op zondag 13 juli 2014 17:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
wel henk dus?
wraps kunnen ook in de oven
Ik heb net een selfmade aardbeien smootie op mmmm
Van? manisha voor Zeefje ?Of? Herodus voor Aeque?quote:
Gezien hij eerder heeft gepost, dat eerste dus.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Van? manisha voor Zeefje ?Of? Herodus voor Aeque?
goferquote:
Omdat ik er 4 heb weggegevenquote:
zit een streepje bijquote:
Zomaar. Vooral niet werken. Nog weinig vrij genomen en weer zit zo te zien ook mee dus even relaxen geblazen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
lekker vrij zijn! zomaar vakantie of met en speciale reden?
ik moet er morgen 5 uur uit
ja ok hahahhaquote:Op zondag 13 juli 2014 17:50 schreef aeque het volgende:
[..]
En enchilada is toch echt de officiële naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |