Jij hebt zin om te neuken of om begeerd te worden .quote:Op zondag 13 juli 2014 16:19 schreef MrChocolademelk het volgende:
Omdat er te weinig gifjes geplaatst worden:
[ afbeelding ]
Groeten ,Sjihtquote:
Ik heb zin in liefdequote:Op zondag 13 juli 2014 16:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Jij hebt zin om te neuken of om begeerd te worden .
Vooral niet zoekenquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:28 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik totaal ook niet in.
Ze komt vanzelf wel op mijn pad.
Hey ik ookquote:
tot nu toe alleen een soort tropisch zwemparadijs gevonden.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:36 schreef complicate het volgende:
Zwembad is toe om 18 uur, dacht dus nu ongeveer te vertrekken.
Ah je zwemt niet zo regelmatig? Zondag is meestal zwemdag, lekker chillen, zwemmenquote:Op zondag 13 juli 2014 16:36 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Als ik een zwembad heb gevonden hier in de buurt waar ik op mijn fietsje heen kan wel.
Er moet toch wel een zwembad zijn in de buurt.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:37 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
tot nu toe alleen een soort tropisch zwemparadijs gevonden.
Maar ik wil baantjes zwemmen.
Nee, ik sport wel regelmatig, maar zwemmen niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah je zwemt niet zo regelmatig? Zondag is meestal zwemdag, lekker chillen, zwemmen
Heb je van die sterke mooie armen?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:40 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee, ik sport wel regelmatig, maar zwemmen niet.
Mijn sport is Badminton. (begint augustus pas weer)
" Binnenbad gesloten van 7 tot 21 juli ivm zomervakantie"quote:Op zondag 13 juli 2014 16:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Er moet toch wel een zwembad zijn in de buurt.Zoek maar
Oh ja zou kunnen, k ga ook even op de site kijken voor de zekerheid.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:42 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
" Binnenbad gesloten van 7 tot 21 juli ivm zomervakantie"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |