Nee hoor (niet onlangs in elk geval). Maar dit is gewoon iets wat me al tijden steeds meer opvalt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:49 schreef Dehelerambam het volgende:
Wat een gezeur weer, ben je net gedumpt?
Mm, maar dat is van alle tijden dus?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:53 schreef El_Matador het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn wel vaak veeleisender dan goed voor ze is. Maar dat is zo tussen 25 en 35. Erna komen ze erachter dat die houding niet werkt en gaan ze voor de eerste de beste sukkel die voorbij komt.
Absoluut, daar heb ik ook een zwak voor. Maar die zijn niet altijd even makkelijk te vinden, tenzij je naar Spanje of Zuid-Amerika gaat... Helaas heb je daar weer een kans dat je misbruikt wordt voor een paspoort.quote:TS, je vist denk ik in de verkeerde vijver.
Oh enneh, latina's![]()
Denk wel dat TV een grote invloed heeft. Dat was al zo tijdens die Sex and the City crap. Nederlandse vrouwen kunnen erg leuk zijn, maar niet zelden doen ze zich beter voor dan ze in werkelijkheid zijn. Een 7tje die zich als een hot babe gedraagt, je kent het wel.quote:
Amsterdam en Rotterdam is best wat leuks te vinden denk ik zo.quote:Absoluut, daar heb ik ook een zwak voor. Maar die zijn niet altijd even makkelijk te vinden, tenzij je naar Spanje of Zuid-Amerika gaat...
Jaaaa touché, perfect voorbeeld idd, dat Sex and the city-gedragquote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk wel dat TV een grote invloed heeft. Dat was al zo tijdens die Sex and the City crap. Nederlandse vrouwen kunnen erg leuk zijn, maar niet zelden doen ze zich beter voor dan ze in werkelijkheid zijn. Een 7tje die zich als een hot babe gedraagt, je kent het wel.
Klopt, maar daar voel ik me toch altijd zo... blankquote:Amsterdam en Rotterdam is best wat leuks te vinden denk ik zo.
Verder dan de 'ABC-eilanden' ben ik helaas nog niet gekomen en dat was al geweldig, maar Zuid-Amerika staat zeker hoog op m'n lijst van te bezoeken plekken. Wellicht eerst een tijdje Spaans leren in Spanje, dat maakt het denk ik wel makkelijker.quote:En Zuid-Amerika is allesbehalve straf, kan ik je vertellen.
Bron?quote:Een record aantal Nederlandse jonge vrouwen blijft vervolgens single, want voor de zelfbewuste Nederlandse moderne vrouw is alleen het allerbeste goed genoeg.
Haha das wel erg directe taal. Maar idd, sommige vrouwen zijn alleen geëmancipeerd als het ze uitkomt. Maar goed, als ze ook nog banden gaan plakken voelen we ons al helemáál nutteloosquote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:38 schreef Trebo het volgende:
Nederlandse vrouwen.. vrouwen waar de emancipatie ophoudt wanneer er een bandje geplakt moet worden.
Arrogante kutwijven, dat zijn het.
Je vergeet die arme man te vermelden dat het temperament van latina's niet te harden isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:53 schreef El_Matador het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn wel vaak veeleisender dan goed voor ze is. Maar dat is zo tussen 25 en 35. Erna komen ze erachter dat die houding niet werkt en gaan ze voor de eerste de beste sukkel die voorbij komt.
TS, je vist denk ik in de verkeerde vijver.
Oh enneh, latina's![]()
Kijkend naar de historie van de wereld de afgelopen 2000 jaar zou je kunnen concluderen dat de blanke europeaan de meest macho soort mens is die er op deze aardkloot rond loopt. Bereid duizenden mensen over de kling te jagen voor een kilootje goud. Hele continenten bereid is te zuiveren van hun orginele bewoners voor hun eigen doelen. Met 1 gezinnetje een paar honderd "werknemers" in het gareel houden voor de plantage.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar voel ik me toch altijd zo... blanken heb ik het een beetje het idee dat ik als bleekscheet niet zo interessant ben, aangezien je ze dan weer om een dikke macho-neger zie hangen 9 van de 10 keer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |