abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142160498
Iets ingekort:

Wat mij de laatste jaren meer en meer opvalt, niet zozeer alleen bij mezelf, maar ook bij anderen, is dat de Nederlandse jonge vrouw niet meer met een gewoon leuke en aardige gast geen genoegen meer lijkt te nemen. Zelfs als jongen die er niet slecht uitziet en waarmee je het leuk hebt, kan 1 dingetje genoeg zijn voor die vrouwen om voordat je je echt hebt voorgesteld genadeloos. "Het gevoel is er niet". Iets als lengte (zelfs al ben je nog steeds 5-10 cm langer dan haar) kan een verder leuke gast bijna totaal kansloos maken.

Mannen zie ik over het algemeen veel minder veeleisend zijn. Ze scheppen dan misschien op over dames met grote tieten, maar bij een relatie lijkt het er vaak vooral om te gaan dat het leuk en gezellig is. Dat ze een cup B heeft, lekker boeiend. Bij veel jonge Nederlandse vrouwen lijkt leuk en gezellig echter niet meer genoeg en komen de twijfels, soms zomaar schijnbaar vanuit het niets. Ook al ben je nog redelijk assertief, je hoeft maar iets te aardig te zijn en ze gaat twijfelen over haar gevoelens en of ze je heel misschien niet teveel als vriend ziet. Maar ook dat je niet serieus genoeg bent kan voldoende zijn voor die grote twijfel.

In plaats van het leuk te hebben, lijken ze al aan het nadenken of je wel de perfecte partner bent voor de rest van hun leven. Een record aantal Nederlandse jonge vrouwen blijft vervolgens single, want voor de zelfbewuste Nederlandse moderne vrouw is alleen het allerbeste goed genoeg.

Heeft de Nederlandse vrouw door de succesvolle emancipatie 'ons' gewoon niet meer zo nodig en hebben 'wij' vrouwen meer nodig dan andersom? En zijn ze eigenlijk juist eerder zeer onzeker dan zelfbewust? Of heb ik gewoon een helemaal verkeerd en onterecht beeld van de vrouwen in Nederland gekregen?

(Ik zie het overigens wel veel minder bij de 'vorige generatie vrouwen' (nu 40-50) en bij buitenlandse vrouwen... daar lijkt bijna elke 'gewone' en zelfs een wat lelijke/saaie gast nog wel een vrouw te kunnen hebben vinden)

[ Bericht 16% gewijzigd door erik013 op 11-07-2014 05:50:10 ]
pi_142160508
En ja, ik weet overigens dat ik nu heel erg generaliseer, en ik weet ook wel dat er wel uitzonderingen zijn. Maar het gaat me om het algemene beeld, dat ik bijna dagelijks zie.
pi_142160509
Alle vrouwen zijn gewoon hoeren.

Daar was zon lange OP, op.dit tijdstip niet voor nodig geweest.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 05:24:35 #4
430880 mig72
De Professional
pi_142160517
Samenvatten is een deugd man.
pi_142160590
Wat een gezeur weer, ben je net gedumpt?
pi_142160595
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 05:24 schreef mig72 het volgende:
Samenvatten is een deugd man.
Heb hem al iets ingekort, je had gelijk.
pi_142160603
Nederlandse vrouwen zijn wel vaak veeleisender dan goed voor ze is. Maar dat is zo tussen 25 en 35. Erna komen ze erachter dat die houding niet werkt en gaan ze voor de eerste de beste sukkel die voorbij komt.

TS, je vist denk ik in de verkeerde vijver.

Oh enneh, latina's O+ _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142160605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 05:49 schreef Dehelerambam het volgende:
Wat een gezeur weer, ben je net gedumpt?
Nee hoor (niet onlangs in elk geval). Maar dit is gewoon iets wat me al tijden steeds meer opvalt.
Het lijkt bijna of er op elke vrouw 3 mannen in Nederland zijn, zo makkelijk kan een enigszins leuke vrouw 'kieskeurig' zijn.
pi_142160615
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 05:53 schreef El_Matador het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn wel vaak veeleisender dan goed voor ze is. Maar dat is zo tussen 25 en 35. Erna komen ze erachter dat die houding niet werkt en gaan ze voor de eerste de beste sukkel die voorbij komt.
Mm, maar dat is van alle tijden dus?
quote:

Absoluut, daar heb ik ook een zwak voor. Maar die zijn niet altijd even makkelijk te vinden, tenzij je naar Spanje of Zuid-Amerika gaat... Helaas heb je daar weer een kans dat je misbruikt wordt voor een paspoort.
pi_142160618
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 05:57 schreef erik013 het volgende:

[..]

Mm, maar dat is van alle tijden?
Denk wel dat TV een grote invloed heeft. Dat was al zo tijdens die Sex and the City crap. Nederlandse vrouwen kunnen erg leuk zijn, maar niet zelden doen ze zich beter voor dan ze in werkelijkheid zijn. Een 7tje die zich als een hot babe gedraagt, je kent het wel.

quote:
Absoluut, daar heb ik ook een zwak voor. Maar die zijn niet altijd even makkelijk te vinden, tenzij je naar Spanje of Zuid-Amerika gaat...
Amsterdam en Rotterdam is best wat leuks te vinden denk ik zo.

En Zuid-Amerika is allesbehalve straf, kan ik je vertellen. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142160630
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 06:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk wel dat TV een grote invloed heeft. Dat was al zo tijdens die Sex and the City crap. Nederlandse vrouwen kunnen erg leuk zijn, maar niet zelden doen ze zich beter voor dan ze in werkelijkheid zijn. Een 7tje die zich als een hot babe gedraagt, je kent het wel.
Jaaaa touché, perfect voorbeeld idd, dat Sex and the city-gedrag _O_ Juist die houding maakt van een '7' echt een '4' of '5'.

Terwijl een leuk karakter en humor zo'n meisje nou juist weer een '9' kunnen maken. Juist dat beetje girl next door-type dat zichzelf ook niet altijd al te serieus neemt en er leuk uitziet maar niet altijd perfect wil zijn wordt leuk door die eigenschappen.
quote:
Amsterdam en Rotterdam is best wat leuks te vinden denk ik zo.
Klopt, maar daar voel ik me toch altijd zo... blank :P en heb ik het een beetje het idee dat ik als bleekscheet niet zo interessant ben, aangezien je ze dan weer om een dikke macho-neger zie hangen 9 van de 10 keer :X ;)
quote:
En Zuid-Amerika is allesbehalve straf, kan ik je vertellen. ;)
Verder dan de 'ABC-eilanden' ben ik helaas nog niet gekomen en dat was al geweldig, maar Zuid-Amerika staat zeker hoog op m'n lijst van te bezoeken plekken. Wellicht eerst een tijdje Spaans leren in Spanje, dat maakt het denk ik wel makkelijker.

[ Bericht 3% gewijzigd door erik013 op 11-07-2014 06:20:14 ]
pi_142160688
Nederlandse vrouwen.. vrouwen waar de emancipatie ophoudt wanneer er een bandje geplakt moet worden.

Arrogante kutwijven, dat zijn het.
pi_142160798
quote:
Een record aantal Nederlandse jonge vrouwen blijft vervolgens single, want voor de zelfbewuste Nederlandse moderne vrouw is alleen het allerbeste goed genoeg.
Bron? _O-

Elke gast kan een vrouw krijgen, als ze je afwijzen omdat je niet lang genoeg bent hebben ze andere redenen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_142160836
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 06:38 schreef Trebo het volgende:
Nederlandse vrouwen.. vrouwen waar de emancipatie ophoudt wanneer er een bandje geplakt moet worden.

Arrogante kutwijven, dat zijn het.
Haha das wel erg directe taal. Maar idd, sommige vrouwen zijn alleen geëmancipeerd als het ze uitkomt. Maar goed, als ze ook nog banden gaan plakken voelen we ons al helemáál nutteloos ;)
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:58:01 #15
66825 Reya
Fier Wallon
pi_142161050
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:02:54 #16
92279 N.icka
Windforce 11
pi_142161078
Ah leuk. Weer een zeur/klaag topic over vrouwen :)
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:12:52 #17
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142161136
Dat ze single blijven is hun probleem, niet het jouwe.

gr gr
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142161155
Ben je afgewezen TS?
Oh.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:15:44 #19
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142161170
Bla bla. *O*
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_142161179
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 05:53 schreef El_Matador het volgende:

Je vergeet die arme man te vermelden dat het temperament van latina's niet te harden is :')...

Denk dat TS een Aziatische vrouw nodig heeft, onderdanig, nooit gezeik, geen probleem!
Waz met jou!
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:21:33 #21
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142161217
Vrouwen zijn dromers.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142161481
Is dat juist niet goed? Waarom zou je genoegen nemen met een vrouw die alleen maar kijkt naar alle net-niet dingen bij een man. Dat worden later van die klagers die alleen bij jou de schuld leggen.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:44:18 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142161482
TS zet zich in dit topic wel heel erg te kijk
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:08:16 #24
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142161783
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 06:05 schreef erik013 het volgende:

[..]

Klopt, maar daar voel ik me toch altijd zo... blank :P en heb ik het een beetje het idee dat ik als bleekscheet niet zo interessant ben, aangezien je ze dan weer om een dikke macho-neger zie hangen 9 van de 10 keer :X ;)

Kijkend naar de historie van de wereld de afgelopen 2000 jaar zou je kunnen concluderen dat de blanke europeaan de meest macho soort mens is die er op deze aardkloot rond loopt. Bereid duizenden mensen over de kling te jagen voor een kilootje goud. Hele continenten bereid is te zuiveren van hun orginele bewoners voor hun eigen doelen. Met 1 gezinnetje een paar honderd "werknemers" in het gareel houden voor de plantage.

Ik zou me om "broeders" niet zo heel erg druk maken als ik jou was, dat macho gedrag is er voornamelijk om hun eigen inferioriteits gevoel omtrend plek in de maatschappij te maskeren.
Wat ik persoonlijk veel zorgwekkender vind is dat de tegenwoordig tamme witte man zijn bek niet opentrekt wanneer hij geconfronteerd word met onacceptabel gedrag.

Europa heeft zeer zwaar gebloed om te kunnen krijgen waar we nu zijn, democratie, vrouwenkiesrecht, vrijheid van menings uiting, sociaal stelsel, godsdienst vrijheid. Dat hoort dagelijks beschermd te worden door haar eigen burgers, die gewoon moeten zeggen wanneer iemand te ver gaat. Burgers moeten de eerste lijn van de verdediging zijn en dan pas politie om de burgers te assisteren en dan pas de staat. Nu schuilen de burgers voornamelijk achter politie en staat, maar die kunnen onderling dagelijks gedrag niet bij sturen.

Een beetje een kerel zijn en hier en daar eens een standpunt innemen tegen bot buitensporig gedrag. Misschien moet je dat eens proberen, ben je ook een macho alleen een betere soort macho. Dan verwachten de dames ook misschien een slurfje ipv een spleetje bij je.

[ Bericht 1% gewijzigd door Florentius op 11-07-2014 09:42:06 ]
pi_142162268
Ik ben het met TS eens. De Nederlandse vrouw is vreselijk arrogant. Ik kan me soms verschrikkelijk ergeren als ik zie hoe ze een leuke, aardige jongen behandelen. Terwijl zijzelf niet eens moeders mooiste zijn, of de slimste. Gggrrr!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')