Dat onderste plaatje moet bovenaan eigenlijk en de oude weg.quote:
Beetje jammer weerquote:Op zondag 13 juli 2014 12:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor hem en haar, niet voor het. Sorry tijn.
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor hem en haar, niet voor het. Sorry tijn.
Nee hoor,maar ik voel me wel fitquote:
Hello Alphaquote:
DOEN!DOENquote:Op zondag 13 juli 2014 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
Dat onderste plaatje moet bovenaan eigenlijk en de oude weg.
Lekkerquote:
gewoon ik sliep om 1 uur en was om 8 weer wakker. Niks bijzonders dusquote:Op zondag 13 juli 2014 13:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Lekker4 uurtjes gedanst non stop, leuke mensen, hard gelachen, dus geleefd.
En zoals meestal drama om wie dat er gaat rijden.
Hoe was jouw nacht?
hOe is het met onze motormuis?quote:
Ik werd half 10 wakker ofzo en toen dacht ik blijf nog even liggen toen was het over 11 uur.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor,maar ik voel me wel fit. ik heb net ontbeten; een omeletje met tomaten.
Ik was thuis om 7u30 en al wakker van de adrenaline van gisteren.
![]()
En je, Kree?
Leuk. En zeg, ben je ook een Tinder-boy? Ik wil vandaag hard klagen over mensen die op Tinder zitten, maar ik wil eerst zeker zijn dat niemand hier op Tinder zit.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik werd half 10 wakker ofzo en toen dacht ik blijf nog even liggen toen was het over 11 uur.
Gister nog BBQ gehad en voetbal gekeken natuurlijk
Oh en stukje northsea jazz op tv en toen was het 3 uur ofzo.
Weinig motormuizen vandaag. Verder wel okquote:
Gewoon is ook leukquote:Op zondag 13 juli 2014 13:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
gewoon ik sliep om 1 uur en was om 8 weer wakker. Niks bijzonders dus
Ik heb het wel geprobeert, 1 match na tig foto's swipen, maar nooit zelf begonnen met lullen (en meiden doen dat niet natuurlijk uit zichzelfquote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk. En zeg, ben je ook een Tinder-boy? Ik wil vandaag hard klagen over mensen die op Tinder zitten, maar ik wil eerst zeker zijn dat niemand hier op Tinder zit.
Ik zit eropquote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk. En zeg, ben je ook een Tinder-boy? Ik wil vandaag hard klagen over mensen die op Tinder zitten, maar ik wil eerst zeker zijn dat niemand hier op Tinder zit.
Oh je bent al goed bezig met klagen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb het wel geprobeert, 1 match na tig foto's swipen, maar nooit zelf begonnen met lullen (en meiden doen dat niet natuurlijk uit zichzelf) Dus maar weer eraf gegooid.
Dus ga je gang
Voorzetje voor jequote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh je bent al goed bezig met klagen.
Maar niet te persoonlijk opnemen wat ik ga zeggen hèquote:
We luisteren complicate, lucht je hart maar evenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar niet te persoonlijk opnemen wat ik ga zeggen hè
Oh. Ga vooral je gang.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar niet te persoonlijk opnemen wat ik ga zeggen hè
Hihahoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:30 schreef Godshand het volgende:
Toch weer aan het Tinderen gegaan. Werk nu een weekend in Zeeland en wat vrije tijd over.
Dus dacht: laten we kijken hoe de dames op Tinder in deze hoek zijn...
Zelden zoveel naar links geswiped dan in de RandstadWat zijn Belgen vaak lelijk (zit in de buurt van Antwerpen en Gent dusss)! (Sorry complicate
)
Maar hier en daar zitten paar leuke tussen, maar vooral erg lachen om de foto's van Vlaamsen. Humor hebben ze welMeest dwaze foto's gezien, waar ze soms opzichtig de spot met Tinder drijven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:59 schreef complicate het volgende:
Ok ok, hier komt mijn klacht![]()
Eerst en vooral , met dank aan ,Sherlock:
[..]
Hihaho
Klacht nummer 1: Wat heb ik hiermee te maken? Wat heeft Complicate met Tinder te maken? En oh ik woon in LeuvenSowieso vrouwen in Antwerpen vergelijken met chicks in Gent
![]()
![]()
![]()
Praten alsof we elkaar kennen irl.
Klacht nummer 2: Mensen die generaliseren zijn dom. En oh mensen boven de 40 horen in OUD te posten.![]()
Klacht nummer 3: Mensen die op Tinder zitten en toch beweren niet op zoek te zijn naar een relatie oid![]()
![]()
![]()
Klacht nummer 4: Tinder in het quadraat![]()
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ANTIklacht 1: Meeste Nederlandse mannen op Fok!, want:
R&P / Wat is er toch met de Nederlandse vrouw anno 2014?
R&P / Wat is er toch met de Nederlandse vrouw anno 2014? #2
Deel 3 coming soon![]()
Zulke haat op vrouwen![]()
, Serieus, hopelijk is dit alleen op fok!
![]()
Antiklacht 2:
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #176 (Deel 176)![]()
"Vrouwen zijn moeilijke wezens"![]()
ANTIklacht 3: Belgische vrouwen zijn WEL erg knapen vooral in Leuven natuurlijk
hihaho
Klacht 1) Mensen die uitspraken doen over leeftijden van users, zonder deze te kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Dan staan we gelijk , sukkel. Dan moet je ook geen uitspraken doen door mijn naam te vermelden want je kent me niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klacht 1) Mensen die uitspraken doen over leeftijden van users, zonder deze te kennen
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan staan we gelijk , sukkel. Dan moet je ook geen uitspraken doen door mijn naam te vermelden want je kent me niet.Ook in dat topic van "R&P / Wat is er toch met de Nederlandse vrouw anno 2014? #2 was je alweer sarcastisch bezig over Belgen". Loop naar de maan, onnozel vent!
DAT DUS!quote:Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef El_Thijs het volgende:
Tinder is even een hype. Voor de een werkt het perfect, en voor de ander niet. Wat mij opvalt is dat mensen waarvoor het niet werkt, dat die meteen beginnen te klagen dat het een kutapp is en dat er alleen maar arrogante kutwijven opzitten. Een goede raad: kijk eens naar jezelf en als dit voor jou niet werkt probeer dan wat anders.
Het is al erg genoeg dat je bestaat, en dat je denkt maakt het nog erger.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:20 schreef Godshand het volgende:
Ik dacht even dat dit de vervanging was van de Tinder/Datingsite topics maar die bestaan nog steeds dus
Klopt mijn kacht was eigenlijk die stomme user. bhaquote:Op zondag 13 juli 2014 14:18 schreef aeque het volgende:
Comp, laat je niet zo opfokken.
Je klacht is volgens mij niet zozeer tinder in dit geval.
Zie mijn post.quote:
Lekker laten gaan. Zijn genoeg andere dingen waar je je druk om kunt maken.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt mijn kacht was eigenlijk die stomme user. bha
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:59 schreef complicate het volgende:
Ok ok, hier komt mijn klacht![]()
Eerst en vooral , met dank aan ,Sherlock:
[..]
Hihaho
Klacht nummer 1: Wat heb ik hiermee te maken? Wat heeft Complicate met Tinder te maken? En oh ik woon in LeuvenSowieso vrouwen in Antwerpen vergelijken met chicks in Gent
![]()
![]()
![]()
Praten alsof we elkaar kennen irl.
Klacht nummer 2: Mensen die generaliseren zijn dom. En oh mensen boven de 40 horen in OUD te posten.![]()
Klacht nummer 3: Mensen die op Tinder zitten en toch beweren niet op zoek te zijn naar een relatie oid![]()
![]()
![]()
Klacht nummer 4: Tinder in het quadraat![]()
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ANTIklacht 1: Meeste Nederlandse mannen op Fok!, want:
R&P / Wat is er toch met de Nederlandse vrouw anno 2014?
R&P / Wat is er toch met de Nederlandse vrouw anno 2014? #2
Deel 3 coming soon![]()
Zulke haat op vrouwen![]()
, Serieus, hopelijk is dit alleen op fok!
![]()
Antiklacht 2:
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #176 (Deel 176)![]()
"Vrouwen zijn moeilijke wezens"![]()
ANTIklacht 3: Belgische vrouwen zijn WEL erg knapen vooral in Leuven natuurlijk
hihaho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet dat OUD voor OUDERS staat he...
![]()
verder geen klap verstand van tinder of de users hier..
S. 2014
J. 2016
Oh sorry Lieve mama, jij bent sowieso niet oud en erg lief.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Je weet dat OUD voor OUDERS staat he...
![]()
Goed zo comp, was nergens voor nodigquote:
Is ook niet aan jou besteedquote:Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Je weet dat OUD voor OUDERS staat he...
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh sorry Lieve mama, jij bent sowieso niet oud en erg lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |