Als je de sfeer al zou verpesten met het geven van je eigen mening dan is heel Fok! een grote NSB-bende gewordenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:53 schreef complicate het volgende:
Hopelijk heb ik de sfeer niet verpest.Gelukkig, dat ik jullie had gewaarschuwd
![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, tis een gewoonte.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Oeh la la!
Heb je nog zere voeten overgehouden van gisteren?
Nou nou, dit is pas hoe een man een vrouw hoort te troosten.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je de sfeer al zou verpesten met het geven van je eigen mening dan is heel Fok! een grote NSB-bende geworden
Ik ga zo een kop koffie drinkenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, tis een gewoonte.Wat ga je vandaag doen?
Ondanks dat het nu weer zo stil is?quote:
Heb je eigenlijk een vriendinnetje?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:03 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik ga zo een kop koffie drinken![]()
Ben net al even weg geweest, naar een museum + auto gewassen.
Nee, dat is alweer een jaartje geleden.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk een vriendinnetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dan zou ik naast je op de bank zitten, je een knuffel geven en in je oor fluisteren dat alles goed komt.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Nou nou, dit is pas hoe een man een vrouw hoort te troosten.![]()
[ afbeelding ]
Hier is het altijd gezellig.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik naast je op de bank zitten, je een knuffel geven en in je oor fluisteren dat alles goed komt.
En een kusje op je voorhoofd.
Gevoelsmens, ik ben het.quote:
Zoveel haar heb ik niet.quote:
Hij had geen geld om gel te kopen.quote:
Dan ga je veel moeten sparen.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:16 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Dan ga ik alvast sparen.
Want ik wil mijn haar graag houden als ik ouder wordt.
quote:
Romantiekquote:Op zondag 13 juli 2014 15:22 schreef MrChocolademelk het volgende:
" laten we dansen aan in zee mijn liefste"
[ afbeelding ]
Relatie vraag is beantwoordquote:Op zondag 13 juli 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Ga je mijn vraagje nog beantwoorden?
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:09 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee, dat is alweer een jaartje geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik niet gezien,quote:sorry
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |