Heppie nam jou ook al na 3 minuten mee naar zijn huis om z'n kwakkie te lozen?quote:
Nee, Heppie was een echte gentleman.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heppie nam jou ook al na 3 minuten mee naar zijn huis om z'n kwakkie te lozen?
Veel te moeilijk, kan gewoon via een app(quote:Op zondag 13 juli 2014 11:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Je hebt van die christelijke kampen waar ze beweren dat ze je kunnen genezen en hetero maken...
Misschien dat eens proberen
Ik ben liever homo dan christelijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Je hebt van die christelijke kampen waar ze beweren dat ze je kunnen genezen en hetero maken...
Misschien dat eens proberen
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:41 schreef Spongeboss het volgende:
Het probleem lijkt me, mannen zijn vaker geil dan vrouwen. Dus man en vrouw dan gaat de vrouw niet zeggen ja kom we gaan om het uur neuken. Een vrouw wilt meer, een man is altijd of vaak geil en dus altijd het neuken aan het zoeken.
Maar een mooie homoparkeerplaats dan?
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:41 schreef Spongeboss het volgende:
Het probleem lijkt me, mannen zijn vaker geil dan vrouwen.
Weet je niet man, voor je het weet zit daar een mooie boi.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:42 schreef Rezania het volgende:
[..]Cruising draait ook enkel om seks, daar ga je echt geen vent om te daten vinden.
Aldus de man die fleshlights aan zijn bureau vastbindquote:Op zondag 13 juli 2014 11:41 schreef Spongeboss het volgende:
Het probleem lijkt me, mannen zijn vaker geil dan vrouwen. Dus man en vrouw dan gaat de vrouw niet zeggen ja kom we gaan om het uur neuken. Een vrouw wilt meer, een man is altijd of vaak geil en dus altijd het neuken aan het zoeken.
Wat is daar mis mee dan? Soms moet je creatief zijn om het masturberen uitdagender te maken.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aldus de man die fleshlights aan zijn bureau vastbind![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 13 juli 2014 11:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aldus de man die fleshlights aan zijn bureau vastbind![]()
Ja maar mannen zijn altijd geil. Daarom krijg je dat gezeik, als vrouwen net zo geil waren als man. Dan zou je als hetero ook gewoon kunnen neuken met een vrouw. Easy peasy, maar dat is niet zo.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:51 schreef Pulzzar het volgende:
De moeite die je moet doen om een vrouw in bed te krijgen, heeft wel iets. Je zegt niet direct tegen haar "hoi, neuken?", want dan wijst ze je af, ook al vindt ze je fysiek aantrekkelijk. Je moet haar het hof maken.
In de homo-wereld gaat het vaak wel zo. Ze gaan meteen aan je zitten en in mijn geval zijn dat vaak mannen die ik niet aantrekkelijk vindt.
Gay-parkings zijn al helemaal niks voor mij! :-) Dan ga ik nog liever een sauna in. Als het een goede sauna is, kan je tenminste ook nog op andere manieren relaxen door daadwerkelijk in een sauna te zitten of in een whirlpool. Maar qua seks is het mij veel te plat en te ordinair.
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakt datismijnmening jou nu het hof?
Het homo leven is ook niet makkelijk hé.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:51 schreef Pulzzar het volgende:
De moeite die je moet doen om een vrouw in bed te krijgen, heeft wel iets. Je zegt niet direct tegen haar "hoi, neuken?", want dan wijst ze je af, ook al vindt ze je fysiek aantrekkelijk. Je moet haar het hof maken.
In de homo-wereld gaat het vaak wel zo. Ze gaan meteen aan je zitten en in mijn geval zijn dat vaak mannen die ik niet aantrekkelijk vindt.
Gay-parkings zijn al helemaal niks voor mij! :-) Dan ga ik nog liever een sauna in. Als het een goede sauna is, kan je tenminste ook nog op andere manieren relaxen door daadwerkelijk in een sauna te zitten of in een whirlpool. Maar qua seks is het mij veel te plat en te ordinair.
Zoietsquote:Op zondag 13 juli 2014 11:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakt datismijnmening jou nu het hof?
Twee deksels wordt echter al een ander verhaal..quote:Op zondag 13 juli 2014 11:58 schreef appelepent het volgende:
Gewoon blijven zoeken. Op elke pot past een deksel.
Dat lijkt me ook wel een aparte gewaarwording. Volgens mij is het ook niet zo heel fris.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:00 schreef M0cr1nat0r het volgende:
TS hoe voelt het nou om in je kont geneukt te worden? Ik zal het nooit meemaken maar ben toch wel een beetje benieuwd.
Pak een schroevendraaier, smeer hem in, en druk hem met de handvat in je poepertje.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:00 schreef M0cr1nat0r het volgende:
TS hoe voelt het nou om in je kont geneukt te worden? Ik zal het nooit meemaken maar ben toch wel een beetje benieuwd.
Instructies waren niet duidelijk genoeg, heb het ingesmeerd met pepermuntnitraat maar nu brand mijn poepertje.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pak een schroevendraaier, smeer hem in, en druk hem met de handvat in je poepertje.
Pijnlijk en een hoop gedoe.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:00 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Zit voor mij niks anders op.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:59 schreef happinessfordogs het volgende:
Een ding vraag ik mij wel eens af he. Ga je als homo dan alleen op stap of doe je dat met een vriendenkring die ook homo is? Lijkt me best wel awkward om alleen naar bars te gaan als je aan je grief wilt komen.
Als je gewoon de kak laat zitten kan je ook wat tegengas geven wanneer dat nodig is?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Pijnlijk en een hoop gedoe.
Als ik geneukt wil worden, moet ik eerst mezelf onder de douche een klysma geven, wat inhoudt dat ik zeker een kwartier bezig ben.
Als hij de goede pikmaat heeft en ik ben ontspannen, kan het erg lekker en geil zijn. Maar anders is het pijnlijk.
Klinkt als een hoop gedoe.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Pijnlijk en een hoop gedoe.
Als ik geneukt wil worden, moet ik eerst mezelf onder de douche een klysma geven, wat inhoudt dat ik zeker een kwartier bezig ben.
Als hij de goede pikmaat heeft en ik ben ontspannen, kan het erg lekker en geil zijn. Maar anders is het pijnlijk.
Slijm slijm.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:06 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wil je niet pesten hoor, je bent vast een hele fijne knul.
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
René is wel een beetje een homo-naam, dat kan je niet ontkennen.
Nee dat is kei gevaarlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pak een schroevendraaier, smeer hem in, en druk hem met de handvat in je poepertje.
Okééééééé!quote:Op zondag 13 juli 2014 12:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dat is kei gevaarlijk.Beter een condoom over een komkommer en die erin. Of gewoon een vinger wel je nagels knippen. Maar een schroevendraaier haal je alles open misschien. Maar beter stop je niets in je kont. Een vrouwelijke vagina is veel sterker dus daar kan wat in. Maar de kont is niet zo sterk als je het te lang blijft doen heb je kans op bloedingen etc. Omdat die wand niet zo sterk is en zich niet weer zo goed hersteld.
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dat is kei gevaarlijk.Beter een condoom over een komkommer en die erin. Of gewoon een vinger wel je nagels knippen. Maar een schroevendraaier haal je alles open misschien. Maar beter stop je niets in je kont. Een vrouwelijke vagina is veel sterker dus daar kan wat in. Maar de kont is niet zo sterk als je het te lang blijft doen heb je kans op bloedingen etc. Omdat die wand niet zo sterk is en zich niet weer zo goed hersteld.
Nouja ik wil alleen maar zorgen dat nieuwsgierige lui zich niet hun darmwand kapot prikken en dan naar het ziekenhuis moeten.quote:
Valt wel mee. Ik heb gewoon deze kit onder m'n bed liggen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
met een hetero uitgaan lijkt me ideaal. De homo gaat als wing man op de mannen af en de hetro pakt de rest. Nu zal het de homo niet lukken te scoren denk.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:59 schreef happinessfordogs het volgende:
Een ding vraag ik mij wel eens af he. Ga je als homo dan alleen op stap of doe je dat met een vriendenkring die ook homo is? Lijkt me best wel awkward om alleen naar bars te gaan als je aan je grief wilt komen.
Pas daarmee op te diep en dan zuig je hem op mag je naar het ziekenhuis.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb gewoon deze kit onder m'n bed liggen.
[ afbeelding ]
Ik zou jou wel in je nek willen prikken met die dingen. Dan zal ik wel lief zijn en ze goed insmeren met tijgerbalsem.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pas daarmee op te diep en dan zuig je hem op mag je naar het ziekenhuis.
Jij hebt ervaring?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vraag of hij met je uit eten wil.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:04 schreef Pulzzar het volgende:
Ik kom regelmatig ergens in Amsterdam en daar kom ik soms een gozer tegen die ik erg leuk vind: gespierd, gemilimeterd haar en een baardje. Beetje badboy-achtig wat ik interessant vind. Ik kom wel vaker lekkere gozers tegen, maar aan hem blijf ik weleens denken, dus dat geeft aan dat ik een crush op hem heb. Hij zegt mij ook altijd gedag: in een wachtkamer-ongeving waar mensen elkaar regelmatig doodzwijgen omdat ze niks met elkaar hebben te maken. Dus vraag ik me af of hij misschien mij ook leuk vindt of dat hij gewoon vriendelijk is.
Geil man!quote:Op zondag 13 juli 2014 12:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Iedere zelfverzekerde man heeft weleens geprobeerd zijn prostaat te kietelen.
Neukia. Connecting People.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:21 schreef Pulzzar het volgende:
Vroeger had je op TV het programma "De Nachtsuite". Ik had een keer gezien dat iemand zat te vertellen dat een homo zijn nokia mobiel in zijn reet stopte en elke keer als hij een sms kreeg, ging dat ding trillen. Maar zijn mobiel werd helemaal naar binnen gezogen en toen moest hij naar het ziekenhuis om 'm operatief te laten verwijderen.
Kom je ook uit Gouda?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Als ik hem weer tegenkom, spreek ik hem aan. Maar ik weet nooit wanneer hij er is.
Kennis is open voor iedereen.Google leert je die dingen.quote:
Niks hoor, getuigt alleen wel van eeuwige maagdelijkheidquote:Op zondag 13 juli 2014 11:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Soms moet je creatief zijn om het masturberen uitdagender te maken.
Ik had zelf trouwens al bedacht dat het gevaarlijk kan zijn om een schroevendraaier in je reet te stoppen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kennis is open voor iedereen.Google leert je die dingen.
Andere dingen ook omdat de wand van je aars niet sterk is.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:31 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik had zelf trouwens al bedacht dat het gevaarlijk kan zijn om een schroevendraaier in je reet te stoppen.
Volgens mij is dat Rezenia man, gauw eens DM´en zou ik zeggen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:04 schreef Pulzzar het volgende:
Ik kom regelmatig ergens in Amsterdam en daar kom ik soms een gozer tegen die ik erg leuk vind: gespierd, gemilimeterd haar en een baardje. Beetje badboy-achtig wat ik interessant vind. Ik kom wel vaker lekkere gozers tegen, maar aan hem blijf ik weleens denken, dus dat geeft aan dat ik een crush op hem heb. Hij zegt mij ook altijd gedag: in een wachtkamer-ongeving waar mensen elkaar regelmatig doodzwijgen omdat ze niks met elkaar hebben te maken. Dus vraag ik me af of hij misschien mij ook leuk vindt of dat hij gewoon vriendelijk is.
Laat 's een foto van hem zien dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Rezenia man, gauw eens DM´en zou ik zeggen.
Ga eens weg met die narigheid joh.quote:
Zo zal de buitenwereld er tegenaan kijken, maar voor jezelf is het een kwestie schijt hebben. Het is enkel een manier om het masturberen, wat overigens iedereen doet, aangenamer te maken.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks hoor, getuigt alleen wel van eeuwige maagdelijkheid
36?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:02 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Veel ouder dan de meeste FOK!ers hier, maar nog geen 40 zoals Vogeltjesdans.
Je vergeet er nog één.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoeveel nichten zitter er hier eigenlijk in Klaagbaak? Pulzzar, Rezania, Aiciu, Etsu, Copthorne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot groot verdriet van luitenant Gruber .quote:Op zondag 13 juli 2014 12:11 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is in het echt homo geloof ik, maar niet in de serie (Allo Allo).
Die was uiteindelijk met Helga getrouwd.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Tot groot verdriet van luitenant Gruber .
Die is pas 21 hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 13:07 schreef Pulzzar het volgende:
Rezania, wil jij een foto van jezelf naar mij DM-en?
Zeg er even bij dat je een face pic wilquote:Op zondag 13 juli 2014 13:07 schreef Pulzzar het volgende:
Dan is hij sowieso niet die gozer waar ik een crush op heb. Die is ook midden dertig schat ik.quote:
Dat was toch sowieso al een grapje, volgens mij is Rez eerder dik dan gepierd.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:21 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dan is hij sowieso niet die gozer waar ik een crush op heb. Die is ook midden dertig schat ik.
Copthorne is geen homo. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoeveel nichten zitter er hier eigenlijk in Klaagbaak? Pulzzar, Rezania, Aiciu, Etsu, Copthorne
Nee, je bent te oud.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:07 schreef Pulzzar het volgende:
Geeft niks, kunnen lekker onze buiken op elkaar laten klotsen tijdens het neuken.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:25 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat was toch sowieso al een grapje, volgens mij is Rez eerder dik dan gepierd.
(sorry rez)
Thanks. Ik wanhoop niet hoor. Het mag van mij echter wel iets sneller gebeuren.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:45 schreef Willoow het volgende:
Succes TS! Niks forceren, uiteindelijk vind je wel iemand
Geilquote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geeft niks, kunnen lekker onze buiken op elkaar laten klotsen tijdens het neuken.
Ayequote:Op zondag 13 juli 2014 14:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Een FOK!ker aan de haak slaan is dan ook een goede manier, toch?
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Vis en satésaus gaan niet goed samen.
Godnondeju, wat maak je me nou manquote:Op zondag 13 juli 2014 14:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Jesus...quote:Op zondag 13 juli 2014 14:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
... droogklootquote:Op zondag 13 juli 2014 14:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:54 schreef Renesite het volgende:
Ian thorpe is ook vaaan de aaandere kaaaant
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef Peter het volgende:
Tja, als je alleen naar zaken gaat waar men komt om 'te scoren' dan zul je er ook niet zomaar relatiemateriaal vinden. Iets oubolligs als het COC, de kringen, of een mixed/straightfriendly feest als pann is dan meer jouw ding.. Of word lid van een GSA, of D66. Homo's zat die je niet ontmoet in een omgeving waar het draait om 'scoren'..
Hey eend112,quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Haha sufferdquote:Op zondag 13 juli 2014 16:46 schreef -GTR2- het volgende:
Hoewel ik geen homo ben heb ik er zat homo's achter me aan gehad... (ben hetero trouwens)
Mijn vriendin is er laatst achter gekomen dat een gemeenschappelijke vriend achter mij aan zat.
Ze heeft hem opgebeld en wat van gezegd... binnen 10 minuten stond hij voor onze deur en heeft deze eruit getrapt... meteen politie gebeld en nu kan hij een nieuwe deur betalen...
Hoewel ik (En mijn vriendin) geen hekel hebben aan homo's kan ik (en mijn vriendin nu ook) ons best voorstellen dat homos vaak van die relnichten zijn... nog steeds hebben wij er geen hekel aan... Maar we hebben er wel een paar opgebeld dat die niet meer hoeven te komen
Dus 1 individueel trapt je deur kapot en je belt anderen - die er niets mee te maken hebben - op dat ze niet meer mogen komen omdat ze homo zijn? Wat ben jij een zielige discriminerende geest dan...quote:Op zondag 13 juli 2014 16:46 schreef -GTR2- het volgende:
Hoewel ik geen homo ben heb ik er zat homo's achter me aan gehad... (ben hetero trouwens)
Mijn vriendin is er laatst achter gekomen dat een gemeenschappelijke vriend achter mij aan zat.
Ze heeft hem opgebeld en wat van gezegd... binnen 10 minuten stond hij voor onze deur en heeft deze eruit getrapt... meteen politie gebeld en nu kan hij een nieuwe deur betalen...
Hoewel ik (En mijn vriendin) geen hekel hebben aan homo's kan ik (en mijn vriendin nu ook) ons best voorstellen dat homos vaak van die relnichten zijn... nog steeds hebben wij er geen hekel aan... Maar we hebben er wel een paar opgebeld dat die niet meer hoeven te komen
Koop nog 2 gram erbij.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:46 schreef -GTR2- het volgende:
Ligt er maar net aan in wat voor gelegenheid je bent, meestal de namen van elkaar al vergeten voordat je bar uit loopt.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:51 schreef Pulzzar het volgende:
Gay-parkings zijn al helemaal niks voor mij!Dan ga ik nog liever een sauna in. Als het een goede sauna is, kan je tenminste ook nog op andere manieren relaxen door daadwerkelijk in een sauna te zitten of in een whirlpool. Maar qua seks is het mij veel te plat en te ordinair.
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:29 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan in wat voor gelegenheid je bent, meestal de namen van elkaar al vergeten voordat je bar uit loopt.
Ben je fysiek tot mannen aangetrokken? Met een beetje fantasie en een vrouw die van anaal houdt kom je toch al een heel eind? Misschien eentje met een kort pittig kapsel?
Ik wil best neuken. Graag zelfs!quote:Op zondag 13 juli 2014 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Dus TS wil niet neuken tot de koeien naar huis komen maar gezapig op de bank hangen met een mannetje?
Heeft TS tenminste een tijd meer geneukt dan gegeten?
Als ik een vrouw neuk, moet ze eruit zien als een vrouw. Net zoals een man eruit moet zien als een man.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:29 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan in wat voor gelegenheid je bent, meestal de namen van elkaar al vergeten voordat je bar uit loopt.
Ben je fysiek tot mannen aangetrokken? Met een beetje fantasie en een vrouw die van anaal houdt kom je toch al een heel eind? Misschien eentje met een kort pittig kapsel?
Die bar ertegenover vind ik leuker: Taboo. Komen ook lekkerdere mannen; zijn wat volwassener en stoerder. Maar als je daar in je eentje komt, is het heel moeilijk aanspraak te krijgen.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:03 schreef Aiciu het volgende:
ga gewoon naar soho ofzo ken je relnichten uitlachen en genoeg normale mensen
Ja daar kom ik ook standaard als ik reguliers doequote:Op zondag 13 juli 2014 19:05 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Die bar ertegenover vind ik leuker: Taboo. Komen ook lekkerdere mannen; zijn wat volwassener en stoerder. Maar als je daar in je eentje komt, is het heel moeilijk aanspraak te krijgen.
Dit is achterhaalt.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:41 schreef Spongeboss het volgende:
Daar ergens slapen?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:31 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb het probleem dat er 's weekends geen nachttreinen rijden naar Gouda, dus ik kom niet zoveel in Amsterdam.
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:33 schreef Paxcon het volgende:
Misschien moeten TS en Rezania wat afspreken dan
Dat deed je daarvoor ook al nietquote:Op zondag 13 juli 2014 20:27 schreef katindeboom het volgende:
Wist niet dat TS homo was. Praat niet meer met hem.
Gast...quote:Op zondag 13 juli 2014 21:46 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde posten wat voor soort mannen ik lekker vind. Ik heb me meerdere malen afgerukt op deze gaypornstar!Maar lees net dat hij vorig jaar zelfmoord pleegde, 2 weken nadat zijn partner ook zelfmoord had gepleegd.
Zit dat zo, ik had eens een studiegenoot (zo'n verwijfde valse nicht) die meer dan eens luidruchtig liep te verkondigen dat hij maar wat graag D66 bijeenkomsten bezocht om zijn netwerk uit te bouwen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef Peter het volgende:
Tja, als je alleen naar zaken gaat waar men komt om 'te scoren' dan zul je er ook niet zomaar relatiemateriaal vinden. Iets oubolligs als het COC, de kringen, of een mixed/straightfriendly feest als pann is dan meer jouw ding.. Of word lid van een GSA, of D66. Homo's zat die je niet ontmoet in een omgeving waar het draait om 'scoren'..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |