Twee deksels wordt echter al een ander verhaal..quote:Op zondag 13 juli 2014 11:58 schreef appelepent het volgende:
Gewoon blijven zoeken. Op elke pot past een deksel.
Dat lijkt me ook wel een aparte gewaarwording. Volgens mij is het ook niet zo heel fris.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:00 schreef M0cr1nat0r het volgende:
TS hoe voelt het nou om in je kont geneukt te worden? Ik zal het nooit meemaken maar ben toch wel een beetje benieuwd.
Pak een schroevendraaier, smeer hem in, en druk hem met de handvat in je poepertje.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:00 schreef M0cr1nat0r het volgende:
TS hoe voelt het nou om in je kont geneukt te worden? Ik zal het nooit meemaken maar ben toch wel een beetje benieuwd.
Instructies waren niet duidelijk genoeg, heb het ingesmeerd met pepermuntnitraat maar nu brand mijn poepertje.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pak een schroevendraaier, smeer hem in, en druk hem met de handvat in je poepertje.
Pijnlijk en een hoop gedoe.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:00 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Zit voor mij niks anders op.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:59 schreef happinessfordogs het volgende:
Een ding vraag ik mij wel eens af he. Ga je als homo dan alleen op stap of doe je dat met een vriendenkring die ook homo is? Lijkt me best wel awkward om alleen naar bars te gaan als je aan je grief wilt komen.
Als je gewoon de kak laat zitten kan je ook wat tegengas geven wanneer dat nodig is?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Pijnlijk en een hoop gedoe.
Als ik geneukt wil worden, moet ik eerst mezelf onder de douche een klysma geven, wat inhoudt dat ik zeker een kwartier bezig ben.
Als hij de goede pikmaat heeft en ik ben ontspannen, kan het erg lekker en geil zijn. Maar anders is het pijnlijk.
Klinkt als een hoop gedoe.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Pijnlijk en een hoop gedoe.
Als ik geneukt wil worden, moet ik eerst mezelf onder de douche een klysma geven, wat inhoudt dat ik zeker een kwartier bezig ben.
Als hij de goede pikmaat heeft en ik ben ontspannen, kan het erg lekker en geil zijn. Maar anders is het pijnlijk.
Slijm slijm.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:06 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wil je niet pesten hoor, je bent vast een hele fijne knul.
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
René is wel een beetje een homo-naam, dat kan je niet ontkennen.
Nee dat is kei gevaarlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pak een schroevendraaier, smeer hem in, en druk hem met de handvat in je poepertje.
Okééééééé!quote:Op zondag 13 juli 2014 12:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dat is kei gevaarlijk.Beter een condoom over een komkommer en die erin. Of gewoon een vinger wel je nagels knippen. Maar een schroevendraaier haal je alles open misschien. Maar beter stop je niets in je kont. Een vrouwelijke vagina is veel sterker dus daar kan wat in. Maar de kont is niet zo sterk als je het te lang blijft doen heb je kans op bloedingen etc. Omdat die wand niet zo sterk is en zich niet weer zo goed hersteld.
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dat is kei gevaarlijk.Beter een condoom over een komkommer en die erin. Of gewoon een vinger wel je nagels knippen. Maar een schroevendraaier haal je alles open misschien. Maar beter stop je niets in je kont. Een vrouwelijke vagina is veel sterker dus daar kan wat in. Maar de kont is niet zo sterk als je het te lang blijft doen heb je kans op bloedingen etc. Omdat die wand niet zo sterk is en zich niet weer zo goed hersteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |