Ga eens weg met die narigheid joh.quote:
Zo zal de buitenwereld er tegenaan kijken, maar voor jezelf is het een kwestie schijt hebben. Het is enkel een manier om het masturberen, wat overigens iedereen doet, aangenamer te maken.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks hoor, getuigt alleen wel van eeuwige maagdelijkheid
36?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:02 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Veel ouder dan de meeste FOK!ers hier, maar nog geen 40 zoals Vogeltjesdans.
Je vergeet er nog één.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoeveel nichten zitter er hier eigenlijk in Klaagbaak? Pulzzar, Rezania, Aiciu, Etsu, Copthorne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot groot verdriet van luitenant Gruber .quote:Op zondag 13 juli 2014 12:11 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is in het echt homo geloof ik, maar niet in de serie (Allo Allo).
Die was uiteindelijk met Helga getrouwd.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Tot groot verdriet van luitenant Gruber .
Die is pas 21 hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 13:07 schreef Pulzzar het volgende:
Rezania, wil jij een foto van jezelf naar mij DM-en?
Zeg er even bij dat je een face pic wilquote:Op zondag 13 juli 2014 13:07 schreef Pulzzar het volgende:
Dan is hij sowieso niet die gozer waar ik een crush op heb. Die is ook midden dertig schat ik.quote:
Dat was toch sowieso al een grapje, volgens mij is Rez eerder dik dan gepierd.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:21 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dan is hij sowieso niet die gozer waar ik een crush op heb. Die is ook midden dertig schat ik.
Copthorne is geen homo. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoeveel nichten zitter er hier eigenlijk in Klaagbaak? Pulzzar, Rezania, Aiciu, Etsu, Copthorne
Nee, je bent te oud.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:07 schreef Pulzzar het volgende:
Geeft niks, kunnen lekker onze buiken op elkaar laten klotsen tijdens het neuken.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:25 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat was toch sowieso al een grapje, volgens mij is Rez eerder dik dan gepierd.
(sorry rez)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |