Heppie nam jou ook al na 3 minuten mee naar zijn huis om z'n kwakkie te lozen?quote:
Nee, Heppie was een echte gentleman.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heppie nam jou ook al na 3 minuten mee naar zijn huis om z'n kwakkie te lozen?
Veel te moeilijk, kan gewoon via een app(quote:Op zondag 13 juli 2014 11:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Je hebt van die christelijke kampen waar ze beweren dat ze je kunnen genezen en hetero maken...
Misschien dat eens proberen
Ik ben liever homo dan christelijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Je hebt van die christelijke kampen waar ze beweren dat ze je kunnen genezen en hetero maken...
Misschien dat eens proberen
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:41 schreef Spongeboss het volgende:
Het probleem lijkt me, mannen zijn vaker geil dan vrouwen. Dus man en vrouw dan gaat de vrouw niet zeggen ja kom we gaan om het uur neuken. Een vrouw wilt meer, een man is altijd of vaak geil en dus altijd het neuken aan het zoeken.
Maar een mooie homoparkeerplaats dan?
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:41 schreef Spongeboss het volgende:
Het probleem lijkt me, mannen zijn vaker geil dan vrouwen.
Weet je niet man, voor je het weet zit daar een mooie boi.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:42 schreef Rezania het volgende:
[..]Cruising draait ook enkel om seks, daar ga je echt geen vent om te daten vinden.
Aldus de man die fleshlights aan zijn bureau vastbindquote:Op zondag 13 juli 2014 11:41 schreef Spongeboss het volgende:
Het probleem lijkt me, mannen zijn vaker geil dan vrouwen. Dus man en vrouw dan gaat de vrouw niet zeggen ja kom we gaan om het uur neuken. Een vrouw wilt meer, een man is altijd of vaak geil en dus altijd het neuken aan het zoeken.
Maar een mooie homoparkeerplaats dan?
Wat is daar mis mee dan? Soms moet je creatief zijn om het masturberen uitdagender te maken.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aldus de man die fleshlights aan zijn bureau vastbind![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 13 juli 2014 11:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aldus de man die fleshlights aan zijn bureau vastbind![]()
Ja maar mannen zijn altijd geil. Daarom krijg je dat gezeik, als vrouwen net zo geil waren als man. Dan zou je als hetero ook gewoon kunnen neuken met een vrouw. Easy peasy, maar dat is niet zo.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:51 schreef Pulzzar het volgende:
De moeite die je moet doen om een vrouw in bed te krijgen, heeft wel iets. Je zegt niet direct tegen haar "hoi, neuken?", want dan wijst ze je af, ook al vindt ze je fysiek aantrekkelijk. Je moet haar het hof maken.
In de homo-wereld gaat het vaak wel zo. Ze gaan meteen aan je zitten en in mijn geval zijn dat vaak mannen die ik niet aantrekkelijk vindt.
Gay-parkings zijn al helemaal niks voor mij! :-) Dan ga ik nog liever een sauna in. Als het een goede sauna is, kan je tenminste ook nog op andere manieren relaxen door daadwerkelijk in een sauna te zitten of in een whirlpool. Maar qua seks is het mij veel te plat en te ordinair.
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakt datismijnmening jou nu het hof?
Het homo leven is ook niet makkelijk hé.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:51 schreef Pulzzar het volgende:
De moeite die je moet doen om een vrouw in bed te krijgen, heeft wel iets. Je zegt niet direct tegen haar "hoi, neuken?", want dan wijst ze je af, ook al vindt ze je fysiek aantrekkelijk. Je moet haar het hof maken.
In de homo-wereld gaat het vaak wel zo. Ze gaan meteen aan je zitten en in mijn geval zijn dat vaak mannen die ik niet aantrekkelijk vindt.
Gay-parkings zijn al helemaal niks voor mij! :-) Dan ga ik nog liever een sauna in. Als het een goede sauna is, kan je tenminste ook nog op andere manieren relaxen door daadwerkelijk in een sauna te zitten of in een whirlpool. Maar qua seks is het mij veel te plat en te ordinair.
Zoietsquote:Op zondag 13 juli 2014 11:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakt datismijnmening jou nu het hof?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |