Het is toch wat.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:03 schreef Nober het volgende:
Van Persie heeft zojuist een bom bij de NOS gegooid nadat hij openlijk kritiek uitte op Pierre van Hooijdonk.
Het ergste is dat hij zegt: 'er zit bij mij geen wrok' en 'ik kan heel goed tegen kritiek' terwijl de waarheid het tegenovergestelde is. Kortom: 0,0 zelfreflectie. Een EQ van 0.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:07 schreef mikerw het volgende:
En dat moet dan een aanvoerder voorstellen. Wat een kinderachtig mannetje. Kan het net verkroppen dat anderen beter zijn als hij. Kan niet tegen kritiek. Wat een lul.
Ja dat er bij hem wel in jaquote:Op zondag 13 juli 2014 01:07 schreef mikerw het volgende:
En dat moet dan een aanvoerder voorstellen. Wat een kinderachtig mannetje. Kan het net verkroppen dat anderen beter zijn als hij. Kan niet tegen kritiek. Wat een lul.
Dat laatste is wonderlijk. Robben is de natuurlijke aanvoerder. zowel qua spel als qua houding tov medespelers en media.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:09 schreef The_Avatar het volgende:
Toch nog klein relletje xD
Wel jammer dat het de aanvoerder is.
Robben is de echte aanvoerder, doorgaans vergt die titel een bepaalde mentale volwassenheid.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat laatste is wonderlijk. Robben is de natuurlijke aanvoerder. zowel qua spel als qua houding tov medespelers en media.
Nice toch.quote:
Dan geeft ie toch juist toe dat ie niet goed speelde of ben ik nou dom?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Toen Sjek zei: heb je goed gespeeld, toen reageerde hij alleen met: ik heb alles gegeven. Die kerel heeft inderdaad geen zelfkritiek.
Ik weet niet meer precies hoe hij het zei, maar hij wilde niet toegeven dat hij slecht speelde. Schandalig.. er moeten kamervragen komenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dan geeft ie toch juist toe dat ie niet goed speelde of ben ik nou dom?
"ik heb alles gegeven" = ik kon niet beter.
Ik dacht ook dat we dat gezeik over respect zo'n 18 jaar geleden achter ons gelaten hadden, krijgen we dit weerquote:Op zondag 13 juli 2014 01:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Robben is de echte aanvoerder, doorgaans vergt die titel een bepaalde mentale volwassenheid.
Dat zei ik twee weken geleden al.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Robben is de echte aanvoerder, doorgaans vergt die titel een bepaalde mentale volwassenheid.
Iedereen weet dat Robben een betere leider is maar ik denk dat RvP een betere klik heeft met die jonge bois.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zei ik twee weken geleden al.
WK / Stelling: Robben moet eerste aanvoerder worden
RvP is zelf nog een klein kind.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Robben een betere leider is maar ik denk dat RvP een betere klik heeft met die jonge bois.
RVP is ook tamelijk close met Lowiequote:Op zondag 13 juli 2014 01:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Robben een betere leider is maar ik denk dat RvP een betere klik heeft met die jonge bois.
quote:
Dat was echt jammer.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:06 schreef TC03 het volgende:
Vervolgens kapte Jack van Gelder dit onderwerp af terwijl het net juicy werd.
dank je hansquote:Op zondag 13 juli 2014 01:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Het gedrag van RVP is eigenlijk gewoon gedrag van iemand die nooit tegengas krijgt van mensen in zijn omgeving.. dat zie je wel vaker bij dat soort mensen.. die omringen zich met hielenlikkers
Dat klopt. Omdat hij zo goed kan voetballen durft niemand hem tegen te spreken. Ook zijn trainers niet. Ik weet zeker dat Sneijder en Robben zich aan hem storen.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Het gedrag van RVP is eigenlijk gewoon gedrag van iemand die nooit tegengas krijgt van mensen in zijn omgeving.. dat zie je wel vaker bij dat soort mensen.. die omringen zich met hielenlikkers
Noem eens één voorbeeld van dat afzeiken? Wat heeft Pierre voor verkeerds gezegd?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
want? als pierre al jaren hem aan het afzeiken is, mag die best iets terugzegge
geen idee? maar dat claimt ie zelfquote:Op zondag 13 juli 2014 01:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Noem eens één voorbeeld van dat afzeiken? Wat heeft Pierre voor verkeerds gezegd?
Het ligt niet aan Pi-air, RVP heeft gewoon de pik op hem.. weinig psychologisch inzicht op Fokquote:Op zondag 13 juli 2014 01:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Noem eens één voorbeeld van dat afzeiken? Wat heeft Pierre voor verkeerds gezegd?
Pierre zeikt hem niet af, hij geeft gewoon zijn mening als analist. Daar is niks mis mee.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
geen idee? maar dat claimt ie zelf
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dan geeft ie toch juist toe dat ie niet goed speelde of ben ik nou dom?
"ik heb alles gegeven" = ik kon niet beter.
Daarom juistquote:
Dat idd.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarom juist
Het was gewoon gênant. Ik zat op de bank en dacht "wtf doe je nou?"
Totaal onnodig om dat zo te doen.
Van Persie zat er op te wachten.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:39 schreef Strani het volgende:
Van Gelder had deze vraag misschien ook niet nu moeten vragen maar over een week of zo. Hoewel dit voor de media natuurlijk smullen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |