Het is toch wat.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:03 schreef Nober het volgende:
Van Persie heeft zojuist een bom bij de NOS gegooid nadat hij openlijk kritiek uitte op Pierre van Hooijdonk.
Het ergste is dat hij zegt: 'er zit bij mij geen wrok' en 'ik kan heel goed tegen kritiek' terwijl de waarheid het tegenovergestelde is. Kortom: 0,0 zelfreflectie. Een EQ van 0.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:07 schreef mikerw het volgende:
En dat moet dan een aanvoerder voorstellen. Wat een kinderachtig mannetje. Kan het net verkroppen dat anderen beter zijn als hij. Kan niet tegen kritiek. Wat een lul.
Ja dat er bij hem wel in jaquote:Op zondag 13 juli 2014 01:07 schreef mikerw het volgende:
En dat moet dan een aanvoerder voorstellen. Wat een kinderachtig mannetje. Kan het net verkroppen dat anderen beter zijn als hij. Kan niet tegen kritiek. Wat een lul.
Dat laatste is wonderlijk. Robben is de natuurlijke aanvoerder. zowel qua spel als qua houding tov medespelers en media.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:09 schreef The_Avatar het volgende:
Toch nog klein relletje xD
Wel jammer dat het de aanvoerder is.
Robben is de echte aanvoerder, doorgaans vergt die titel een bepaalde mentale volwassenheid.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat laatste is wonderlijk. Robben is de natuurlijke aanvoerder. zowel qua spel als qua houding tov medespelers en media.
Nice toch.quote:
Dan geeft ie toch juist toe dat ie niet goed speelde of ben ik nou dom?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Toen Sjek zei: heb je goed gespeeld, toen reageerde hij alleen met: ik heb alles gegeven. Die kerel heeft inderdaad geen zelfkritiek.
Ik weet niet meer precies hoe hij het zei, maar hij wilde niet toegeven dat hij slecht speelde. Schandalig.. er moeten kamervragen komenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dan geeft ie toch juist toe dat ie niet goed speelde of ben ik nou dom?
"ik heb alles gegeven" = ik kon niet beter.
Ik dacht ook dat we dat gezeik over respect zo'n 18 jaar geleden achter ons gelaten hadden, krijgen we dit weerquote:Op zondag 13 juli 2014 01:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Robben is de echte aanvoerder, doorgaans vergt die titel een bepaalde mentale volwassenheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |