abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:05:24 #1
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142192021
Ik zit met een probleem, ik ben vanmiddag een stukje gaan rijden met een vriend, we reden op een Derbi (50cc schakelbromfiets) weg bij een benzinepomp. We staan achter een grijze opel insignia en rijden rustig weg, ik had nooit door dat deze opel een politievoertuig was dus liet wat ruimte tussen de opel en mij in en maak een wheelie, een lange ook. Ik had mijn voorwiel nog niet aan de grond en zie een bordje omhoog komen. Omdat ik hier geen zin in had, meneer mijn kenteken niet had en ik alle kanten op kon ben ik er vandoor gegaan. Normaal rij ik altijd netjes en als ik een stopteken krijg wat regelmatig gebeurt voor controle als je op een schakel rijd stop ik altijd.

Maar omdat ik van mening was dat een wheelie betekent dat je je rbw mag inleveren heb ik gas bij gegeven en ben ik hem gepeert. omdat ik ze al vrij snel kwijt was ben ik op mijn werk de schuur in gereden om te wachten op mijn maat. Maar deze kwam niet en whatsappte mij dat hij gepakt was.

Later kom ik hem tegen en blijkt dat hij zich niet stil heeft kunnen houden en dat hij mijn naam door heeft moeten geven om niet op de roller te komen, wat ik overigens wel snap want met 100 op de roller is geen pretje. Hij heeft niks verkeerd gedaan dus mocht weer weg, ik daarentegen werd tegen de avond gebeld door de agent die mij een stopteken heeft gegeven.

Lang verhaal kort, aan de telefoon heb ik ontkend maar meneer wist 221%zeker dat ik het was dus word ik uitgenodigd op het bureau, ik heb aangegeven dat ik daar geen behoefte aan heb omdat ik er niks mee te maken heb. Maar dan zou er een bekeuring naar mijn huis gestuurd worden. Als ik op het bureau zou komen wou meneer een gesprek met mij aan gaan. Op de vraag of ik een bekeuring zou krijgen als meneer van mening is dat ik schuldig ben krijg ik geen antwoord. Waarop ik zeg, als ik een bekeuring krijg hoor ik dat graag van tevoren dan kan ik mij financieel voorbereiden. Waarop gezegd word dat ik mij waarschijnlijk niet financieel hoef voor te berijden.

Ik was al een tijdje van plan mijn frame te laten coaten dus dat lijkt mij nu het perfecte moment, dan kan mijn brommer iig niet langskomen voor controle (lijkt mij).

Mijn vragen,

Kan ik nog bekeuringen verwachten? Omdat het geen heterdaad is en er geen kenteken genoteerd is, deze was namelijk niet leesbaar omdat ze voor mij reden.

En is er een kans dat ik mijn brommer moet laten zien op het bureau? Hier is niks over gezegd maar het lijkt me niet vrij logisch. Helemaal als hij in onderdelen bij de coater ligt.

Dus zal ik daadwerkelijk alleen een preek krijgen over rijden op het achterwiel met een flinke waarschuwing?

Oh, en ja wheelies zijn dom ik weet het, opgevoerd rijden ook, vluchten ook, geen auto hebben ook. Maar dat is niet wat ik vraag. Ik ben mij zeer bewust van wat ik gedaan heb en weet dat dit niet kan, de consequenties zijn dan ook mijn probleem en ik ga niet zeuren over wat voor kutland Nederland is wel wil ik de kosten beperken en weten waar ik aan toe ben en wat ik moet zeggen op het bureau, eerlijk zijn lijkt mij het beste?

[ Bericht 100% gewijzigd door Five_Horizons op 12-07-2014 16:59:00 ]
pi_142192219
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:05 schreef spekbek het volgende:
Oh, en ja wheelies zijn dom ik weet het, opgevoerd rijden ook, vluchten ook
Nou mooi.

Had je maar geen wheelie moeten trekken en nu gaan huilen :')

Als je een brief krijgt, lekker voor je
pi_142192247
Naar het bureau gaan en ontkennen natuurlijk
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:18:19 #4
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142192628
Ik vraag gewoon om serieus advies, niet om huilreacties van matige medepubers die gepest worden op school en op fok een persoonlijkheid proberen op te bouwen die niet dieptriest, mislukt is en gehaat word, door mislukte matige kutreacties te posten op een forum waar niemand kan zien hoe lelijk je bent.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:20:58 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_142192747
Toppertje dit
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator zaterdag 12 juli 2014 @ 00:24:54 #6
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_142192925
Denk niet dat je die brommer hoef te laten zien man
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_142193008
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:18 schreef spekbek het volgende:
Ik vraag gewoon om serieus advies, niet om huilreacties van matige medepubers die gepest worden op school en op fok een persoonlijkheid proberen op te bouwen die niet dieptriest, mislukt is en gehaat word, door mislukte matige kutreacties te posten op een forum waar niemand kan zien hoe lelijk je bent.
Een reactie van iemand die je moeder kon zijn (maar blij is dat ze het niet is... Ik denk dat jij ook blij bent, want ik zou je aan je oren achter me aanslepen en zelf bij de politie afleveren).... grow a pair, kleuter!
pi_142193170
Serieus advies vragen over zulke dingen is kansloos op fok.

Maar het volgende gaat gebeuren.
Je wordt op het bureau uitgenodigd. Dat is niet vrijblijvend.
Daar voer je een gesprek met de brigadier. Die geeft je alsnog een boete.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_142193296
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:32 schreef Queller het volgende:

[..]

Dat is zo ongeveer overal redelijk kansloos, want TS is kansloos.
Niet iedereen is zo'n non als jij.
pi_142193423
quote:
Precies dit inderdaad. Trieste mensen hier.. Ik had precies hetzelfde gedaan als ik kon kiezen tussen rijbewijs inleveren of gas geven..

Jij hoeft je trouwens geen zorgen meer te maken, zeker niet als je gaat ontkennen. Ze hebben geen bewijs tegen je.. Hadden ze je maar moeten pakken.
pi_142193457
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:33 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Niet iedereen is zo'n non als jij.
I know. Maar er is veel tussen 'non' en kansloze klapjosti met een deathwish...
pi_142193488
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:37 schreef Queller het volgende:

[..]

I know. Maar er is veel tussen 'non' en kansloze klapjosti met een deathwish...
Mijn excuses, oh heilige Maria, moeder van God.
pi_142193580
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:39 schreef Queller het volgende:

[..]

Je had moeten kiezen tussen je normaal gedragen in het verkeer of je niet normaal gedragen in het verkeer. En als je dan meent de stoere boy uit te moeten hangen, dan is hard wegrijden voor de consequenties van je stoerheid wel erg sneu. Vind je niet?
Als je jong bent doe je wel eens iets waar je achteraf spijt van hebt. Big deal.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:43:10 #14
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_142193660
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:26 schreef Queller het volgende:
grow a pair, kleuter!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_142193687
Hij heeft je een overtreding ZIEN maken, hoezo geen heterdaad?
Als hij volhoudt dat jij het was en hij herkent je, dan ben jij de pineut. Woord van de agent weegt zwaarder. Daarnaast hangen er sowieso camera's bij het tankstation.
dag
pi_142193785
Hou ons op de hoogte TS, they got nothing on you

Blijven ontkennen
pi_142193987
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:37 schreef ibsegekw het volgende:
Ze hebben geen bewijs tegen je..
Behalve dan dat ze het gezien hebben.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:52:23 #18
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142193991
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:43 schreef Peter het volgende:
Hij heeft je een overtreding ZIEN maken, hoezo geen heterdaad?
Als hij volhoudt dat jij het was en hij herkent je, dan ben jij de pineut. Woord van de agent weegt zwaarder. Daarnaast hangen er sowieso camera's bij het tankstation.
Daarop is mijn kenteken alsnog niet leesbaar...

Ook gebeurde dit niet in het zicht van het tankstation, maar wat zeggen de mensen die normaal kunnen reageren, blijven ontkennen of eerlijk zijn?
pi_142194027
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef spekbek het volgende:

[..]

Ook gebeurde dit niet in het zicht van het tankstation, maar wat zeggen de mensen die normaal kunnen reageren, blijven ontkennen of eerlijk zijn?
Als ze zagen dat je er vandaan kwam kunnen ze alsnog je kenteken vinden. En als de agent je herkent, kan hij schrijven. Simpel.

Maar of ze echt zoveel moeite doen..
dag
pi_142194028
quote:

[..]

ontkennen. Je bent NIET verplicht mee te werken aan je eigen veroordeling. Behalve als je onder ede staat.
pi_142194057
quote:
wat zeggen de mensen die normaal kunnen reageren, blijven ontkennen of eerlijk zijn?
Maakt niet uit, je krijgt sowieso wel een boete.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_142194205
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ze hebben toch geen kenteken?
Ze kunnen het enkel bewijzen als ze camerabeelden gaan bekijken van het tankstation, maar of ze al die moeite gaan nemen voor een wheelie...
pi_142194271
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef Zolder het volgende:

[..]

ontkennen. Je bent NIET verplicht mee te werken aan je eigen veroordeling. Behalve als je onder ede staat.
Een verdachte staat nooit onder ede..
pi_142194291
quote:
blijkt dat hij zich niet stil heeft kunnen houden
Fijne vrienden heb je! :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:00:07 #25
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142194318
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:57 schreef ibsegekw het volgende:

[..]

Ze hebben toch geen kenteken?
Ze kunnen het enkel bewijzen als ze camerabeelden gaan bekijken van het tankstation, maar of ze al die moeite gaan nemen voor een wheelie...
nogmaals, mijn kenteken is niet leesbaar op een camera, mijn kenteken zit in mijn binnenspatbord, voor een auto achter mij prima te lezen maar voor flitspalen/camera's niet. Bespaart een hoop geld. Af en toe eens 60 pleuro boete voor slechtleesbare plaat.
pi_142194329
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef mega-worstje het volgende:
Naar het bureau gaan een advocaat bellen, de zaak zo nodig laten voorkomen en ontkennen natuurlijk
pi_142194354
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:30 schreef mighty_myte het volgende:
Serieus advies vragen over zulke dingen is kansloos op fok.

Maar het volgende gaat gebeuren.
Je wordt op het bureau uitgenodigd. Dat is niet vrijblijvend.
Daar voer je een gesprek met de brigadier. Die geeft je alsnog een boete.
Als het niet vrijblijvend was, werd hij niet uitgenodigd maar kwamen ze hem halen.
pi_142194359
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:00 schreef spekbek het volgende:

[..]

nogmaals, mijn kenteken is niet leesbaar op een camera, mijn kenteken zit in mijn binnenspatbord, voor een auto achter mij prima te lezen maar voor flitspalen/camera's niet. Bespaart een hoop geld. Af en toe eens 60 pleuro boete voor slechtleesbare plaat.
Dus er is sowieso geen bewijs tegen je? alleen die verklaring van je vriend? Waarom stress je dan?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:01:34 #29
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142194370
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Advocaten kosten duur :{
pi_142194392
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef mighty_myte het volgende:
Als je jong bent doe je wel eens iets waar je achteraf spijt van hebt. Big deal.
True. Alleen heeft TS alleen maar last van het gegeven dat ze 'm te pakken hebben. Over de grens gaan, maar weghollen van de consequenties is een hobby:
quote:
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:02:45 #31
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142194411
Ik denk dat ik gewoon heen ga,

U heeft gezien wat u gezien heeft, daar heb ik verder niks aan toe te voegen. Verder zwijgen.
pi_142194509
quote:
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:05 schreef spekbek het volgende:Normaal rij ik altijd netjes
Juist.
pi_142194538
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Juist.
Misschien rijdt hij heel netjes weg na een gewapende overval *)
pi_142194630
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:02 schreef spekbek het volgende:
Ik denk dat ik gewoon heen ga,

U heeft gezien wat u gezien heeft, daar heb ik verder niks aan toe te voegen. Verder zwijgen.
Ga nou niet, en doe al helemaal je mond niet open. Kun je alleen maar mee in de problemen komen!
pi_142194668
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:01 schreef spekbek het volgende:

[..]

Ok, dan zonder advocaat. Gewoon je waffel houden! :P
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:11:06 #36
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142194698
Nee dat kenteken is omdat er tussen mijn werk en huis 4 flitspalen staan op een 50 weg, 20km lang en ook nog mobiele flitsers. Als ik om 3 uur thuis kom van een hele dag werken vergeet ik wel eens een flitspaal en rij ik er iets te hard langs, als gullie bij jullie auto's op een makkelijke manier onder flitsboetes uit zouden kunnen komen zou 80% hetzelfde doen, het is net zoals het kenteken links van het wiel van een chopper, zie menig fokker niet met zijn grote lulhannes muil naar een satudarahlid wandelen om hem aan te spreken op zijn manier van flitsboetes ontwijken.
pi_142194732
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef spekbek het volgende:
Nee dat kenteken is omdat er tussen mijn werk en huis 4 flitspalen staan op een 50 weg, 20km lang en ook nog mobiele flitsers. Als ik om 3 uur thuis kom van een hele dag werken vergeet ik wel eens een flitspaal en rij ik er iets te hard langs, als gullie bij jullie auto's op een makkelijke manier onder flitsboetes uit zouden kunnen komen zou 80% hetzelfde doen, het is net zoals het kenteken links van het wiel van een chopper, zie menig fokker niet met zijn grote lulhannes muil naar een satudarahlid wandelen om hem aan te spreken op zijn manier van flitsboetes ontwijken.
Misschien een gek idee hoor, maar heb je wel eens overwogen je gewoon aan de verkeersregels te houden?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:12:17 #38
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142194742
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Queller het volgende:

[..]

Misschien een gek idee hoor, maar heb je wel eens overwogen je gewoon aan de verkeersregels te houden?
Nee
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:17:07 #39
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142194915
quote:

[..]

Je had moeten kiezen tussen je normaal gedragen in het verkeer of je niet normaal gedragen in het verkeer. En als je dan meent de stoere boy uit te moeten hangen, dan is hard wegrijden voor de consequenties van je stoerheid wel erg sneu. Vind je niet?
Waarom zou je niet vluchten?
pi_142194945
Ik zou hem ook peren. Wat een kut vriend heb jij dat ie je erbij lapt. Vooral niet naar het bureau gaan, straks wil meneer alsnog je rijbewijs invorderen. Laat ze je maar halen, hoef je ook geen reiskosten te betalen. Ik weet niet hoe zwaar de getuigenis van je vriend weegt maar ik kan me voorstellen dat het moeilijkheden kan geven.

Oh en wees geen sjonnie en hou dat voorwiel aan de grond, bezoek een crossterrein. Die regels zijn er niet voor niets en ik mag de filmpjes niet linken maar er zijn tal van stunters die aan stukken gereten worden na een simpele fout. Ook in Nederland. Het is niet voor niets een van de zwaarste verkeersovertredingen die je kunt maken.
pi_142195017
quote:

[..]

met nees for speed most wanted reed ik ook weg voor de politie. Maar dat was echt niet sneu heur
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:26:47 #42
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142195194
Er is mij verteld dat de bekeuring naar mijn huis gestuurd zou worden als ik niet kom opdagen, ze hebben natuurlijk wel het kenteken dat bij de brommer hoort die op mijn naam staat, athans ik neem aan dat ze als ze mijn naam intypen zien welke voertuigen op mijn naam staan. Ze hebben mijn naam door die vriend, maar ze hebben op dat moment mijn kenteken onmogelijk kunnen lezen, dus ze hebben toch geen bewijs en die bekeuring kan dus niet opgestuurd worden?
pi_142195337
Je zou toch bijna dit topic even mailen naar tips@perliesie.nl ofzo. Bijna. IP adresje dit dat alles.
Ja doei.
pi_142195887
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:26 schreef spekbek het volgende:
ze hebben toch geen bewijs
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef spijkerbroek het volgende:
pi_142195986
Gewoon je bek houden, ja je bent een kuttokie. Maar dat is het meest zinvolle advies wat je gaat krijgen.
pi_142196019
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Gewoon je bek houden, ja je bent een kuttokie. Maar dat is het meest zinvolle advies wat je gaat krijgen.
Dat dus. Ik neem trouwens aan dat TS niet zo dom is om vanuit zijn eigen huis hierover te posten.
pi_142196044
quote:
Er is mij verteld dat de bekeuring naar mijn huis gestuurd zou worden als ik niet kom opdagen, ze hebben natuurlijk wel het kenteken dat bij de brommer hoort die op mijn naam staat, athans ik neem aan dat ze als ze mijn naam intypen zien welke voertuigen op mijn naam staan. Ze hebben mijn naam door die vriend, maar ze hebben op dat moment mijn kenteken onmogelijk kunnen lezen, dus ze hebben toch geen bewijs en die bekeuring kan dus niet opgestuurd worden?
Ze kunnen zo veel opsturen, waar het om gaat is of jij het moet betalen, en daar gaat de politie niet over. :)
pi_142196117
Je bek houden bij een verhoor is trouwens ALTIJD wat je moet doen schuldig onschuldig maakt niet. Wat de politie je ook verteld ALTIJD je mond houden. Totdat een advocaat eventueel wat anders zegt en dan nog bij voorkeur je advocaat laten praten..
pi_142196136
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Kap eens met trollen, je voegt helemaal niets toe aan het topic.
Dat ik dat zelf wel uitmaak *O*
pi_142196215
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Je bek houden bij een verhoor is trouwens ALTIJD wat je moet doen schuldig onschuldig maakt niet. Wat de politie je ook verteld ALTIJD je mond houden. Totdat een advocaat eventueel wat anders zegt en dan nog bij voorkeur je advocaat laten praten..
^O^

Niet 1-op-1 toepasbaar hier, maar de algemene boodschap is ook hier van toepassing.
pi_142196307
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

:')
Je mag gewoon vluchten, dus waarom zou je je boete dan niet proberen te ontlopen?
Sinds wanneer mag je gewoon vluchten voor de politie? :') :')
pi_142196346
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:10 schreef ibsegekw het volgende:

[..]

Waarom niet? Mensen in een blauw pakje zijn niet speciaal.
pi_142196357
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waarom niet? Mensen in een blauw pakje zijn niet speciaal.
Ik zeg niet dat je het niet moet doen, maar sinds wanneer is het toegestaan..
  zaterdag 12 juli 2014 @ 02:15:53 #54
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_142196421
Gewoon blijven ontkennen. Dat iemand je naam heeft gezegd hoeft natuurlijk niks te betekenen. Zolang ze niks kunnen bewijsen kunnen ze je niks maken.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 02:16:39 #55
179075 hugecooll
pi_142196431
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:10 schreef ibsegekw het volgende:

[..]

Ik weet niet sinds welke datum dat is
pi_142196446
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:16 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik weet niet sinds welke datum dat is
Kan je ook niet weten, het heeft nooit gemogen..
pi_142196449
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:14 schreef heiden6 het volgende:
Wat bedoel je met toegestaan? Als je achterna gezeten wordt door tuig dan probeer je ze te ontkomen. Misschien lukt het, misschien lukt het niet.
De boete voor het negeren van een stopteken is ¤370.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 02:17:41 #58
179075 hugecooll
pi_142196456
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:17 schreef ibsegekw het volgende:

[..]

Kan je ook niet weten, het heeft nooit gemogen..
Gast :')
  zaterdag 12 juli 2014 @ 02:18:03 #59
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142196463
Het lijkt me niet dat het een verhoor is, meer een simpel "gesprek" ik heb immers gewoon èèn verkeersovertreding begaan, ja èèn maar, vluchten is namelijk niet strafbaar. Dus het lijkt me niet dat ik vastgezet kan worden?
pi_142196468
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:15 schreef borbit het volgende:
Gewoon blijven ontkennen. Dat iemand je naam heeft gezegd hoeft natuurlijk niks te betekenen. Zolang ze niks kunnen bewijsen kunnen ze je niks maken.
Ze kunnen natuurlijk maken wat ze willen. Waar het om gaat is dat als TS zijn mond houdt, hij een redelijke kans maakt dat hij niet lastiggevallen of afgeperst te worden, en als hij met de politie gaat praten, die kans een stuk kleiner wordt.
pi_142196473
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:18 schreef spekbek het volgende:
Het lijkt me niet dat het een verhoor is, meer een simpel "gesprek" ik heb immers gewoon èèn verkeersovertreding begaan, ja èèn maar, vluchten is namelijk niet strafbaar. Dus het lijkt me niet dat ik vastgezet kan worden?
Wheelie mag niet.
Negeren stopteken mag niet.
pi_142196483
quote:
Vluchten niet strafbaar?
Een stopteken negeren mag toch echt niet hoor :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 12 juli 2014 @ 02:20:55 #63
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142196503
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:15 schreef Santello het volgende:
Sukkeltje. Dat moet je ook niet doen met een 50cc. Daarvoor hebben we de 180cc gilera runner...
110, 120, 130. Geen enkel probleeeeeem, koevoet schroevendraaier flipper en een baksteeeeen.
pi_142196518
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:20 schreef spekbek het volgende:

[..]

110, 120, 130. Geen enkel probleeeeeem, koevoet schroevendraaier flipper en een baksteeeeen.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 02:23:07 #65
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142196532
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Vluchten niet strafbaar?
Een stopteken negeren mag toch echt niet hoor :)
Jawel, je hoeft immers niet mee te werken aan je eigen veroordeling. Een stopteken negeren is alleen strafbaar als dit is voor een algemene controle. (Lees alcohol/papieren controle) Als je een stopteken krijgt om een andere reden mag je er gewoon vandoorgaan. Of het over het algemeen slim is is een ander verhaal, maar het mag.
pi_142196567
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:23 schreef spekbek het volgende:
Jawel, je hoeft immers niet mee te werken aan je eigen veroordeling. Een stopteken negeren is alleen strafbaar als dit is voor een algemene controle. (Lees alcohol/papieren controle) Als je een stopteken krijgt om een andere reden mag je er gewoon vandoorgaan. Of het over het algemeen slim is is een ander verhaal, maar het mag.
Geinig. Hoe weet jij of ze je papieren niet wilden controleren?
M.a.w. je moet altijd stoppen bij een stopteken.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 02:25:09 #67
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142196575
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:24 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

zaterdag 12 juli 2014 @ 02:29:29 #68
179075 hugecooll
pi_142196649
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:24 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

M.a.w. je moet altijd stoppen bij een stopteken.
Daarmee bedoelt hij bijvoorbeeld een fuik
pi_142196691
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:29 schreef hugecooll het volgende:
Daarmee bedoelt hij bijvoorbeeld een fuik
Het maakt niks uit wat hij bedoelt. Het gaat erom wat de politie bedoelt. En dat kan hij niet weten.
pi_142196787
Hoe komen ze bij je vriend terecht zonder kenteken te hebben?
pi_142196809
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Lees de OP nog eens :)

Tip: 2e alinea ^O^
pi_142196819
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beter lezen. :')

Vriend was gepakt en heeft de naam van TS genoemd
pi_142196839
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:37 schreef Queller het volgende:

[..]

Lees de OP nog eens :)

Tip: 2e alinea ^O^
Eerst zit die achterop en dan ineens niet meer?
pi_142196865
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eerst zit die achterop en dan ineens niet meer?
Ik lees nergens dat de vriend achterop zat. Maar misschien is ie eraf gevallen tijdens de Wheelie *)
pi_142196887
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:40 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik lees nergens dat de vriend achterop zat. Maar misschien is ie eraf gevallen tijdens de Wheelie *)
"We staan achter een grijze opel insignia en rijden rustig weg"
pi_142196905
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

We... als in bontkraagje 1 en bontkraagje 2 op ieder z'n eigen opgevoerde K3 fiets...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142196913
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat staan ze ook als ze allebei een eigen tweewieler hebben.

Jij wilt het gewoon een spannend verhaal maken. Dat die vriend heul z'n broekje gescheurd was toen hij over het asfalt gleed en zere billen had en daarom niet kon weghollen -O-
pi_142196948
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:42 schreef Queller het volgende:

[..]

Dat staan ze ook als ze allebei een eigen tweewieler hebben.

Lees ik nergens, er staat een Derbi schakelbromfiets in de OP.
pi_142196994
Maar goed wanneer ze beide op eigen Derbi reden dan is de oplossing simpel.
Vriend trekt verklaring weer in omdat die onder dwang tot stand is gekomen.
pi_142197194
Trouwens zelfs niet ontkennen dat is ook een verklaring afleggen.

Gewoon niks zeggen
pi_142197573
Bek dicht houden, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden.
pi_142197679
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 03:43 schreef zarGon het volgende:
Bek dicht houden, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden.
Er is geen enkel voordeel te halen door op de uitnodiging in te gaan.
Eventuele boete kun je later bij de rechter altijd aanvechten.
pi_142197910
Had iemand trouwens al gezegd dat TS beter zijn mond kan houden?
pi_142197944
Je moeder is een wheelie. Ene kant omhoog, andere naar beneden.
  Moderator zaterdag 12 juli 2014 @ 06:31:37 #85
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_142198252
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 04:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Had iemand trouwens al gezegd dat TS beter zijn mond kan houden?
Nee doe maar gauw want alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_142198275
En toen je er vandoor ging en ze achter je aan gingen, toen hebben ze ook je kenteken niet kunnen zien denk je?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_142198567
quote:
_O-
  zaterdag 12 juli 2014 @ 09:10:48 #88
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_142198971
Je mond houden, over alles.

En dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want ze proberen je ongetwijfeld te 'chanteren' in de zin van 'als je nu gaat bekennen doen wij dit en anders <erger>'.

In dat geval nog steeds je mond houden, hoe lastig het ook is. Het liefst natuurlijk niet gaan.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:44:12 #89
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_142200110
Het is een artikel 5, iets met dat je je voetuig niet onder controle heb icm asociaal gedrag. Ff kijken of je een vriend heb met dezelfde brommer maar andere kappen, en dan ff de kappen overschroeveb.. 2 weekjes rondrijden, mogelijk word hij aangehouden en dan klopt de naam niet meer, case closed
Tadumtiedum.
pi_142200265
quote:
Het is gewoon heterdaad. Hij heeft je gezien en je Kenteken. Voor een boete voldoende. Het misdrijf (doorrijden) moet hij je waarschijnlijk voor identificeren.

Doe overigens niet zo achterlijk over je eigen gedrag. Je weet best dat je fout zit. Dat je onder de boete uit wil komen snap ik best, maar verwacht hier geen medelijden.

Trouwens, door jouw type gedrag vallen er zoveel doden onder brommerrijders, dat is de reden dat de agent met je wil praten. Hij heeft nog het beste met je voor ook.

Maar dat ga je je pas beseffen zodra je een beetje haar op je kloten krijgt.
Whatever...
  zaterdag 12 juli 2014 @ 11:41:43 #91
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_142201061
Het blijft altijd een genot om te lezen hoe mensen een stomme actie proberen goed te praten, fraude te plegen en er over te zwijgen en dat er dan ook nog genoeg mensen zijn die ze daarbij willen helpen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_142201167
quote:
weg bij een benzinepomp.
Als eerste heeft de politie je gezien dus postuur etc zijn bekend.
Dan heeft jouw vriend een verklaring afgelegd en jou genoemd.

Dat is al zwaarwegend bewijs.

Nu heb je bij de bezinepomp gestaan, heb je daar getankt en afgerekend dan neem ik aan dat ze zo jouw identiteit erg makkelijk kunnen achterhalen.

Mijn advies is dus het niet erger te make want ik denk dat de bewijslast wel rond is.

(excuus ik heb niet alle reacties gelezen dus er kan al eerder iets gemeld zijn waardoor mijn reactie overbodig/fout is).
pi_142201292
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:41 schreef karr-1 het volgende:
Het blijft altijd een genot om te lezen hoe mensen een stomme actie proberen goed te praten, fraude te plegen en er over te zwijgen en dat er dan ook nog genoeg mensen zijn die ze daarbij willen helpen.
Als de politie dit verhaal leest is de bewijslast rond.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 11:58:16 #94
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_142201333
quote:
Het blijft altijd een genot om te lezen hoe mensen altijd de moraalridder uithangen als iemand advies vraagt ondanks dat hij heel goed weet dat hij fout bezig is geweest.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:21:48 #95
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_142201916
ontkennen, ze hebben helemaal geen bewijs tegen je en kunnen je dus niets maken.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:34:01 #96
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142202239
Ik denk toch dat er een groot verschil zit tussen ontkennen en niks zeggen, bij ontkennen kom je sneller in de problemen door je eigen woorden. Dus zwijgen lijkt me beter.

Ik ga er gewoon heen, als mij vragen gesteld worden vraag ik of ik ben aangehouden, zo niet geef ik geen antwoord op vragen. Komt het zo ver dat meneer mij aanhoud (wat volgensmij niet mag) heb ik zwijgrecht.
pi_142202394
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:58 schreef CruisinDen het volgende:
Het blijft altijd een genot om te lezen hoe mensen altijd de moraalridder uithangen als iemand advies vraagt ondanks dat hij heel goed weet dat hij fout bezig is geweest.
Als mensen op Fok! vragen naar warez, dan zit het topic binnen 2 seconden dicht.
Als mensen op Fok! vragen naar het ontduiken van een terechte boete, dan is hij zowat een held.
Merkwaardige dubbele standaard...
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:02:16 #98
152789 karr-1
pi_142202865
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:58 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Het enige advies dat gevraagd wordt is advies om de boete te ontlopen. Ik zie geen reden waarom dat zou moeten gebeuren? Ik dacht dat helpen met illegale zaken verboden was op dit forum.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:02:28 #99
152789 karr-1
pi_142202870
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als mensen op Fok! vragen naar warez, dan zit het topic binnen 2 seconden dicht.
Als mensen op Fok! vragen naar het ontduiken van een terechte boete, dan is hij zowat een held.
_O_
pi_142203255
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Dit is net zo goed illegaal.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_142203335
quote:

[..]

compact en kleverig.
pi_142203401
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:20 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat is het niet, maar het is niet slim op dit soort topics te openen in een forum waar algemeen opsporingsambtenaren rondlopen :X
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_142203490
Heb je je vriend al gesproken??

Die kan nu toch ook zeggen dat het iemand anders was???

Hij zegt jouw naam, jij zegt dat jij het niet was

De politie moet dus zelf uitzoeken wie er liegt en daar hebben ze zeker geen zin in..

Dus gewoon niks zeggen, ze hebben het bewijs (nog) niet..
pi_142204511
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:28 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat is het niet, maar het is niet slim op dit soort topics te openen in een forum waar algemeen opsporingsambtenaren rondlopen :X
Alsof je iets mag en kan met de info in dit topic :')
pi_142205467
quote:
Ik zit met een probleem, ik ben vanmiddag een stukje gaan rijden met een vriend, we reden op een Derbi (50cc schakelbromfiets) weg bij een benzinepomp. We staan achter een grijze opel insignia en rijden rustig weg, ik had nooit door dat deze opel een politievoertuig was dus liet wat ruimte tussen de opel en mij in en maak een wheelie, een lange ook. Ik had mijn voorwiel nog niet aan de grond en zie een bordje omhoog komen. Omdat ik hier geen zin in had, meneer mijn kenteken niet had en ik alle kanten op kon ben ik er vandoor gegaan. Normaal rij ik altijd netjes en als ik een stopteken krijg wat regelmatig gebeurt voor controle als je op een schakel rijd stop ik altijd.

Maar omdat ik van mening was dat een wheelie betekent dat je je rbw mag inleveren heb ik gas bij gegeven en ben ik hem gepeert. omdat ik ze al vrij snel kwijt was ben ik op mijn werk de schuur in gereden om te wachten op mijn maat. Maar deze kwam niet en whatsappte mij dat hij gepakt was.

Later kom ik hem tegen en blijkt dat hij zich niet stil heeft kunnen houden en dat hij mijn naam door heeft moeten geven om niet op de roller te komen, wat ik overigens wel snap want met 100 op de roller is geen pretje. Hij heeft niks verkeerd gedaan dus mocht weer weg, ik daarentegen werd tegen de avond gebeld door de agent die mij een stopteken heeft gegeven.

Lang verhaal kort, aan de telefoon heb ik ontkend maar meneer wist 221%zeker dat ik het was dus word ik uitgenodigd op het bureau, ik heb aangegeven dat ik daar geen behoefte aan heb omdat ik er niks mee te maken heb. Maar dan zou er een bekeuring naar mijn huis gestuurd worden. Als ik op het bureau zou komen wou meneer een gesprek met mij aan gaan. Op de vraag of ik een bekeuring zou krijgen als meneer van mening is dat ik schuldig ben krijg ik geen antwoord. Waarop ik zeg, als ik een bekeuring krijg hoor ik dat graag van tevoren dan kan ik mij financieel voorbereiden. Waarop gezegd word dat ik mij waarschijnlijk niet financieel hoef voor te berijden.

Ik was al een tijdje van plan mijn frame te laten coaten dus dat lijkt mij nu het perfecte moment, dan kan mijn brommer iig niet langskomen voor controle (lijkt mij).

Mijn vragen,

Kan ik nog bekeuringen verwachten? Omdat het geen heterdaad is en er geen kenteken genoteerd is, deze was namelijk niet leesbaar omdat ze voor mij reden.

En is er een kans dat ik mijn brommer moet laten zien op het bureau? Hier is niks over gezegd maar het lijkt me niet vrij logisch. Helemaal als hij in onderdelen bij de coater ligt.

Dus zal ik daadwerkelijk alleen een preek krijgen over rijden op het achterwiel met een flinke waarschuwing?

Oh, en ja wheelies zijn dom ik weet het, opgevoerd rijden ook, vluchten ook, geen auto hebben ook. Maar dat is niet wat ik vraag. Ik ben mij zeer bewust van wat ik gedaan heb en weet dat dit niet kan, de consequenties zijn dan ook mijn probleem en ik ga niet zeuren over wat voor kutland Nederland is wel wil ik de kosten beperken en weten waar ik aan toe ben en wat ik moet zeggen op het bureau, eerlijk zijn lijkt mij het beste?
Wat de fak dude, kutverhaal.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_142206418
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:13 schreef Queller het volgende:

[..]

Jawel hoor. Die politieagent herkent het verhaal meteen en weet dus dan zeker dat hij bij die benzinepomp langs moet, kan onderzoeken waar de werkgever van TS is, waar dat schuurtje is en zo duidelijk deze info linken aan het verhaal waarin een bekentenis staat.
Dat TS nu de OP nog wist zal niet veel meer helpen.
pi_142208705
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:13 schreef Queller het volgende:

[..]

Wel degelijk. :)
pi_142208786
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:35 schreef Wespensteek het volgende:

[..]
Dat TS nu de OP nog wist zal niet veel meer helpen.
Die is dan ook weer terug. :)
pi_142209439
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Wel degelijk. :)
O+
Ja doei.
pi_142209533
Ze onderzoeken niets, het is heterdaad. Je bent alleen niet staande gehouden.
Whatever...
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:19:58 #111
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142209549
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:09 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Nou mooi.

Had je maar geen wheelie moeten trekken en nu gaan huilen :')

Als je een brief krijgt, lekker voor je
was de verkeersveiligheid in het geding?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:20:30 #112
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142209572
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:28 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

ben toch geen nsber
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:21:01 #113
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142209595
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 17:19 schreef Spanky78 het volgende:
Ze onderzoeken niets, het is heterdaad. Je bent alleen niet staande gehouden.
euh
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:21:41 #114
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142209629
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:15 schreef borbit het volgende:
dit is geen strafrecht men :')
pi_142210032
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
ontkennen, ze hebben helemaal geen bewijs tegen je en kunnen je dus niets maken.
pi_142210286
Niet gaan, blijven ontkennen en bezwaar aantekenen mocht je een boete binnen krijgen (wat toch niet gaat gebeuren) is het devies.
pi_142210515
Zeg TS ga je ook meewerken aan de uitzending op TV?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:51:08 #118
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142210626
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef Zolder het volgende:

[..]

Een verdachte staat nooit onder ede.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142210706
Wat een matennaaier die vriend van je :') En als je moet langsgaan dan zeg je gewoon dat je het niet was. Regel desnoods een alibi. NIET toegeven want ze gaan je die boete proberen aan te smeren als een gek.
graag verwijderen
pi_142211944
quote:

[..]

Totaal niet: Het delen van links naar warez kan FOK! in de problemen brengen en partijen kunnen FOK! daarmee voor het gerecht slepen.

Juridische advies inwinnen via welk kanaal dan ook na het begaan van een misdaad hoe erg dan ook is een mensenrecht.
pi_142212194
quote:
Waarschijnlijk meerdere, of ben je gevlucht met 50km per uur?
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:01 schreef spekbek het volgende:

[..]

zijn duur
quote:
wordt
quote:

Mijn vragen,

wordt
pi_142212244
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 17:53 schreef fyah het volgende:
Wat een matennaaier die vriend van je :')
TS wat fout doen, vluchten en je vriend in de problemen brengen, dat is vriendschap.
pi_142212262
quote:
Hij pleegt geen fraude hij heeft een overtreding begaan en wil niet meewerken aan zijn eigen vervolging. Dat is een grondrecht.

Voor de rest is de politie in tegenstelling wat veel mensen denken NIET je vriend.
pi_142212406
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:48 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Voor de rest is de politie in tegenstelling wat veel mensen denken NIET je vriend.
Alleen als je ze nodig hebt, dan zijn het plots je BESTE vrienden. *;
pi_142212500
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Alleen als je ze nodig hebt, dan zijn het plots je BESTE vrienden. *;
Omdat ze een geweldsmonopolie hebben wellicht, ik mag niet mijn eigen huis of zaak verdedigen met bijvoorbeeld vuurwapens. Maar zelfs een inbreker de schedel breken met een honkbalknuppel is niet toegestaan.

De politie heeft de potentie de beste vriend te zijn maar in de praktijk kunnen ze heel erg weinig doen. Ben 2 keer overvallen op werk en toen waren ze nergens te bekennen. Elke matpartij of gevaar voor personeel werd opgelost door barpersoneel en in het weekend door beveiliging.

Dus nee ik heb tot nu toe weinig aan ze gehad en ze zijn zeker niet mijn beste vriend. Zodra ze zichzelf weer bezig gaan houden met kerntaken hebben ze die kans wellicht.
pi_142212691
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:20 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Proberen te voorkomen dat je een boete of andere straf krijgt opgelegd voor een feit wat je reeds gepleegd hebt is volkomen legaal.

Ook vluchten voor de politie is in principe volkomen legaal. Wel kun je uiteraard straffen opgelegd krijgen voor alle overtredingen die je tijdens het vluchten begaat.
pi_142213688
Best grappig:
WGR / bedreiging via facebook.
quote:
TS heeft een motortje en rijd hier afentoe de straat mee op en neer als hij deze weer eens gerepareerd heeft. TS doet dit volkomen legaal, hij draagt een helm beschermende kleding en heeft zelfs een rijbewijs. Ook heeft TS respect voor de maximum snelheid.
quote:

[..]

zaterdag 12 juli 2014 @ 20:01:52 #128
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142215128
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef Wespensteek het volgende:
Best grappig:
WGR / bedreiging via facebook.

[..]

[..]

care
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:02:15 #129
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142215144
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:00 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Proberen te voorkomen dat je een boete of andere straf krijgt opgelegd voor een feit wat je reeds gepleegd hebt is volkomen legaal.

Ook vluchten voor de politie is in principe volkomen legaal. Wel kun je uiteraard straffen opgelegd krijgen voor alle overtredingen die je tijdens het vluchten begaat.
klopt
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:03:06 #130
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142215178
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:47 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

TS wat fout doen, vluchten en je vriend in de problemen brengen, dat is vriendschap.
vriend had gewoon bij zijn verhaal moeten blijven: ik ben niet de persoon die jullie zoeken
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:06:45 #131
179075 hugecooll
pi_142215326
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:03 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

vriend had gewoon bij zijn verhaal moeten blijven: ik ben niet de persoon die jullie zoeken
pi_142215393
quote:

[..]

Die vriend zou er wel niet op vertrouwd hebben dat TS dan zijn boete ging betalen, TS schijnt niet zo betrouwbaar te zijn.
pi_142215428
quote:

[..]

Geen naam noemen dan gaat brommert op de rollenbank.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:10:25 #134
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142215470
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die vriend zou er wel niet op vertrouwd hebben dat TS dan zijn boete ging betalen, TS schijnt niet zo betrouwbaar te zijn.
zijn boete? de boete van die vriend? of wat?

feit blijft dat die vriend niets strafbaarders doet door gewoon zich te beroepen op zijn grondrechten ipv zijn vriend erbij te naaien (want als ie ergens een boete voor kon krijgen, kon ie daarna ook nog wel krijgen _O- )
pi_142215543
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

zijn boete? de boete van die vriend? of wat?

feit blijft dat die vriend niets strafbaarders doet door gewoon zich te beroepen op zijn grondrechten ipv zijn vriend erbij te naaien (want als ie ergens een boete voor kon krijgen, kon ie daarna ook nog wel krijgen _O- )
De brommer van de vriend was volgens TS dusdanig opgevoerd dat de vriend moest kiezen tussen controle van de brommer of vertellen.
quote:
Later kom ik hem tegen en blijkt dat hij zich niet stil heeft kunnen houden en dat hij mijn naam door heeft moeten geven om niet op de roller te komen, wat ik overigens wel snap want met 100 op de roller is geen pretje.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:12:16 #136
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142215552
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Geen naam noemen dan gaat brommert op de rollenbank.
het is een brommer; die gaat ALTIJD op de brommerbank, zo werkt het nou eenmaal
pi_142215583
quote:

[..]

Wie gebruikt het woord Warez nou nog 8)7
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_142215655
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef Wespensteek het volgende:

De brommer van de vriend was volgens TS dusdanig opgevoerd dat de vriend moest kiezen tussen controle van de brommer of vertellen.

Die verklaring kan de vriend zo weer intrekken omdat de naam onder druk genoemd is.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:17:44 #139
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142215726
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:15 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die verklaring kan de vriend zo weer intrekken omdat de naam onder druk genoemd is.
liegen tegen een agent in functie mag gewoon
pi_142215843
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:17 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

liegen tegen een agent in functie mag gewoon
Je verklaring intrekken mag gewoon.
pi_142215967
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 19:00 schreef Ivo1985 het volgende:
Ook vluchten voor de politie is in principe volkomen legaal.
Behalve als de politie je al een stopteken gegeven heeft.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:26:34 #142
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142216011
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Behalve als de politie je al een stopteken gegeven heeft.
dan moet je gaan rennen, dan heb je geen voertuig om een stopteken te geven
pi_142216310
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:26 schreef Life2.0 het volgende:
dan moet je gaan rennen, dan heb je geen voertuig om een stopteken te geven
pi_142216354
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:22 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je verklaring intrekken mag gewoon.
Je bedoelt vast een nieuwe verklaring afleggen want intrekken wordt wat lastig als de politie de verklaring al heeft. Dat verandert m.i.weinig aan de zaak van TS.
pi_142220723
Gewoon naar buro gaan.
Glashard ontkennen.
Voet bij stuk houden.
Kans is groot dat er dan niets gebeurd.
Succes
  zaterdag 12 juli 2014 @ 23:07:24 #146
152789 karr-1
pi_142224261
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:48 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Hij pleegt geen fraude hij heeft een overtreding begaan en wil niet meewerken aan zijn eigen vervolging. Dat is een grondrecht.

grondrecht of niet, het blijft verkeerd om een dergelijke actie te doen en dan proberen de gevolgen te ontlopen. Ik zal dan wel een te sterk geweten hebben of zo.

En de politie hoeft zeker niet mijn vriend te zijn, zolang ze maar doen wat ze moeten doen en er zijn als ik ze nodig heb. En dat is al meerdere malen zo geweest.
pi_142228945
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

het is een brommer; die gaat ALTIJD op de brommerbank, zo werkt het nou eenmaal
Als ze denken dat hij opgevoerd is en ze willen je daarop pakken, dan doen ze dat toch wel. Je bent echt dom als je in zo'n truc trapt.
pi_142229129
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:34 schreef spekbek het volgende:
Ik denk toch dat er een groot verschil zit tussen ontkennen en niks zeggen, bij ontkennen kom je sneller in de problemen door je eigen woorden. Dus zwijgen lijkt me beter.

Ik ga er gewoon heen, als mij vragen gesteld worden vraag ik of ik ben aangehouden, zo niet geef ik geen antwoord op vragen. Komt het zo ver dat meneer mij aanhoud (wat volgensmij niet mag) heb ik zwijgrecht.
Totaal nutteloos dit! Je geeft ze alleen maar de gelegenheid om je onder druk te zetten, waar je blijkbaar nogal gevoelig voor bent. Hopelijk niet zo erg als die "vriend" van je.
  zondag 13 juli 2014 @ 00:37:07 #149
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_142229583
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:37 schreef ibsegekw het volgende:

[..]

Precies dit inderdaad. Trieste mensen hier.. Ik had precies hetzelfde gedaan als ik kon kiezen tussen rijbewijs inleveren of gas geven..

Jij hoeft je trouwens geen zorgen meer te maken, zeker niet als je gaat ontkennen. Ze hebben geen bewijs tegen je.. Hadden ze je maar moeten pakken.
Ze hebben wel degelijk bewijs.. ze hebben het namelijk met eigen ogen gezien. Maatje is gepakt; die heeft ;m verraden. En als ie dadelijk daar zit voor verhoor en daarbij toegeeft is het balletje rond.

Wat je moet doen, weet ik niet. In ieder geval is het een uitnodiging,,, niet meer dan dat. Dus naar mijn mening ben je neit verplicht op te komen dagen. Daar staat wel tegenover dat ze natuurlijk kunnen beslissen jou een bezoekje te brengen om je vervolgens alsnog aan de tand te voelen.

Als je gaat, zou ik zeker niet met je opgevoerde brommer gaan.. en ik denk dat IK 'm weer zou afvoeren zodat ie neit opgevoerd is.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  zondag 13 juli 2014 @ 00:45:03 #150
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_142229910
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat dus. Ik neem trouwens aan dat TS niet zo dom is om vanuit zijn eigen huis hierover te posten.
Wat maakt dat nou uit? Het hele verhaal staat erbij.. of ie nou thuis zit of niet. Ook de politie kan rekenen: 1+1=2 :)
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  zondag 13 juli 2014 @ 00:50:00 #151
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_142230097
quote:
Fraude plegen? Heb ik wat gemist?
pi_142231397
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:45 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit? Het hele verhaal staat erbij.. of ie nou thuis zit of niet. Ook de politie kan rekenen: 1+1=2 :)
Dat is natuurlijk geen bewijs.
pi_142231426
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:37 schreef BloedendeVagina het volgende:

Wat je moet doen, weet ik niet. In ieder geval is het een uitnodiging,,, niet meer dan dat. Dus naar mijn mening ben je neit verplicht op te komen dagen. Daar staat wel tegenover dat ze natuurlijk kunnen beslissen jou een bezoekje te brengen om je vervolgens alsnog aan de tand te voelen.
Als ze dat konden, hadden ze het wel gedaan. Blijkbaar lukt dat niet.
  zondag 13 juli 2014 @ 01:25:19 #154
152789 karr-1
pi_142231521
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:50 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Fraude plegen? Heb ik wat gemist?
Het verborgen houden van je kenteken is geen fraude?
pi_142231639
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:25 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. _O-

Waarom zou iedereen je kenteken moeten kunnen zien?
  zondag 13 juli 2014 @ 01:31:47 #156
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_142231688
quote:

[..]

Nee?

Een vrouw met een boerka. Is zeker ook fraude dan? Omdat ze dr schoonlelijkheid en identiteit wilt verbergen.
  zondag 13 juli 2014 @ 01:34:17 #157
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_142231755
quote:
Nee, da's geen fraude. Da's een overtreding.
  zondag 13 juli 2014 @ 04:13:24 #158
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142233442
quote:

[..]

wat
pi_142234984
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als ze dat konden, hadden ze het wel gedaan. Blijkbaar lukt dat niet.
Of ze geven TS een gelegenheid zijn verhaal te doen en als hij dat niet wil vinden ze het ook prima en krijgt hij later een brief thuis met wat er verder gaat gebeuren en wat hij moet doen.
  zondag 13 juli 2014 @ 10:35:17 #160
417263 eend112
de echte
pi_142235127
Had je een helm op dan? Anders dat ding gewoon bij iemand anders zetten en overschrijven voor een tientje voorlopig, hebben ze ook geen bewijs toch?

Wel echt lullig van die maat van je, paar stompen verdient hij wel
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_142276738
Ben je al geweest, TS?
Make my day!
pi_142276946
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:41 schreef agter het volgende:
Ben je al geweest, TS?
Hij zit vast _O-
pi_142277262
quote:
..heb ik gas bij gegeven en ben ik hem gepeert..
;(
pi_142277904
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:51 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Hij zit vast _O-
Ik denk eerder dat één van zijn ouders dit topic heeft gelezen en TS nu straf heeft.
pi_142278379
Ts is naar het bureau gegaan, heeft gevraagd of die aangehouden zou worden (met de gedachte als er nee verteld zou worden hij zou zwijgen), helaas werd dit een ja en sindsdien zit hij vast in een celletje :)

of ze hebben hem gisteren thuis opgehaald, dat kan ook nog :)

:') |:( :s) :W
pi_142278525
quote:
17s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:43 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
of ze hebben hem gisteren thuis opgehaald, dat kan ook nog :)
laatste bezoek: 11 uur, 30 minuten geleden.
Dat kan niet ;)

Het eerste wel trouwens :P
pi_142318113
hij is inmiddels online geweest..
jammer dat die niet meer reageert en even laat weten hoe het is gegaan :) _O- :s)
  dinsdag 15 juli 2014 @ 12:17:15 #168
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_142318751
TS; update?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 15 juli 2014 @ 12:22:36 #169
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_142318920
Zodra TS achter een pc kan plaatsnemen zal hij reageren. Kan een dag of wat duren.

Groetjes, Bubba
:*
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:43:04 #170
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142395699
Sorry was dit toppic even kwijt in myat. Verder nog niks vernomen van welke agent dan ook. Ik ga er vanuit dat ik ook niks meer horen zal, de politie hier is over het algemeen niet zo moeilijk.

Daarnaast, iedereen die loopt te janken over opgevoerde brommers, kentekenplaten die net zo gemonteerd zijn dat de flitspaal ze niet ziet (wat overigens gewoon legaal is, hij is onder een hoek van 90 graden gemonteerd en behoorlijk leesbaar vanaf 20 meter, hier heb ik al meerdere malen een discussies over gehad met agenten waarbij ze altijd gelijk gegeven hebben.) Een keer hier en daar een wheelie en iets te snel rijden, hebben jullie zelf nooit rondgereden op een brommertje of motor? Of zitten jullie allemaal al sinds jullie jeugd met een 130 kilo wegend lichaam af te trekken voor de pc? Dan snap ik het wel.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:45:28 #171
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142395783
_

[ Bericht 100% gewijzigd door spekbek op 17-07-2014 13:46:11 (foutje) ]
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:46:49 #172
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142395835
.
pi_142396321
pi_142396658
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:43 schreef spekbek het volgende:
Sorry was dit toppic even kwijt in myat. Verder nog niks vernomen van welke agent dan ook. Ik ga er vanuit dat ik ook niks meer horen zal, de politie hier is over het algemeen niet zo moeilijk.

Daarnaast, iedereen die loopt te janken over opgevoerde brommers, kentekenplaten die net zo gemonteerd zijn dat de flitspaal ze niet ziet (wat overigens gewoon legaal is, hij is onder een hoek van 90 graden gemonteerd en behoorlijk leesbaar vanaf 20 meter, hier heb ik al meerdere malen een discussies over gehad met agenten waarbij ze altijd gelijk gegeven hebben.) Een keer hier en daar een wheelie en iets te snel rijden, hebben jullie zelf nooit rondgereden op een brommertje of motor? Of zitten jullie allemaal al sinds jullie jeugd met een 130 kilo wegend lichaam af te trekken voor de pc? Dan snap ik het wel.
Ik hoop dat je er nog overheen groeit. Zo niet, dan hoop ik dat je emigreert :W
  donderdag 17 juli 2014 @ 15:03:03 #175
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_142398387
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:43 schreef spekbek het volgende:
Of zitten jullie allemaal al sinds jullie jeugd met een 130 kilo wegend lichaam af te trekken voor de pc?
Shit, ik moest lachen.
Chaos is a ladder.
pi_142400614
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Shit, ik moest lachen.
Same here.
pi_142401992
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Shit, ik moest lachen.
Ik zou bijna dit topic volkwakken :')
pi_142409637
Wat ik zou doen in deze kwestie;

Glashard ontkennen, ze hebben immers geen poot om op te staan qua bewijslast.
pi_142771664
Goed topic. :')
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 27 juli 2014 @ 08:05:13 #180
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_142771690
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:26 schreef Queller het volgende:

[..]

Een reactie van iemand die je moeder kon zijn (maar blij is dat ze het niet is... Ik denk dat jij ook blij bent, want ik zou je aan je oren achter me aanslepen en zelf bij de politie afleveren).... grow a pair, kleuter!
_O- Q _O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 27 juli 2014 @ 16:12:39 #181
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_142780969
Hoe is het afgelopen ts
BAM dit is 3KB
pi_142781374
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:12 schreef Loll het volgende:
Hoe is het afgelopen ts
quote:
Lokpost
pi_142781504
TS in een ander topic:
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:58 schreef spekbek het volgende:

[..]

Over die wheelie heb ik niks meer gehoord
  maandag 28 juli 2014 @ 01:04:43 #184
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142799868
Sorry dat ik niks meer heb laten horen.

Heb inderdaad niks meer gehoord. Ben later nog 2 maal staandegehouden voor gewoon algemene controle (papieren, alcohol whatever) en ook die agenten zijn er niet over begonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')