We... als in bontkraagje 1 en bontkraagje 2 op ieder z'n eigen opgevoerde K3 fiets...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
"We staan achter een grijze opel insignia en rijden rustig weg"
Dat staan ze ook als ze allebei een eigen tweewieler hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
"We staan achter een grijze opel insignia en rijden rustig weg"
Lees ik nergens, er staat een Derbi schakelbromfiets in de OP.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat staan ze ook als ze allebei een eigen tweewieler hebben.
Er is geen enkel voordeel te halen door op de uitnodiging in te gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:43 schreef zarGon het volgende:
Bek dicht houden, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden.
Nee doe maar gauw want alles wat je zegt kan tegen je gebruikt wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Had iemand trouwens al gezegd dat TS beter zijn mond kan houden?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:18 schreef spekbek het volgende:
Ik vraag gewoon om serieus advies, niet om huilreacties van matige medepubers die gepest worden op school en op fok een persoonlijkheid proberen op te bouwen die niet dieptriest, mislukt is en gehaat word, door mislukte matige kutreacties te posten op een forum waar niemand kan zien hoe lelijk je bent.
Het is gewoon heterdaad. Hij heeft je gezien en je Kenteken. Voor een boete voldoende. Het misdrijf (doorrijden) moet hij je waarschijnlijk voor identificeren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:26 schreef spekbek het volgende:
Er is mij verteld dat de bekeuring naar mijn huis gestuurd zou worden als ik niet kom opdagen, ze hebben natuurlijk wel het kenteken dat bij de brommer hoort die op mijn naam staat, athans ik neem aan dat ze als ze mijn naam intypen zien welke voertuigen op mijn naam staan. Ze hebben mijn naam door die vriend, maar ze hebben op dat moment mijn kenteken onmogelijk kunnen lezen, dus ze hebben toch geen bewijs en die bekeuring kan dus niet opgestuurd worden?
Als eerste heeft de politie je gezien dus postuur etc zijn bekend.quote:
Als de politie dit verhaal leest is de bewijslast rond.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:41 schreef karr-1 het volgende:
Het blijft altijd een genot om te lezen hoe mensen een stomme actie proberen goed te praten, fraude te plegen en er over te zwijgen en dat er dan ook nog genoeg mensen zijn die ze daarbij willen helpen.
Het blijft altijd een genot om te lezen hoe mensen altijd de moraalridder uithangen als iemand advies vraagt ondanks dat hij heel goed weet dat hij fout bezig is geweest.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:41 schreef karr-1 het volgende:
Het blijft altijd een genot om te lezen hoe mensen een stomme actie proberen goed te praten, fraude te plegen en er over te zwijgen en dat er dan ook nog genoeg mensen zijn die ze daarbij willen helpen.
Als mensen op Fok! vragen naar warez, dan zit het topic binnen 2 seconden dicht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:58 schreef CruisinDen het volgende:
Het blijft altijd een genot om te lezen hoe mensen altijd de moraalridder uithangen als iemand advies vraagt ondanks dat hij heel goed weet dat hij fout bezig is geweest.
Het enige advies dat gevraagd wordt is advies om de boete te ontlopen. Ik zie geen reden waarom dat zou moeten gebeuren? Ik dacht dat helpen met illegale zaken verboden was op dit forum.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:58 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Het blijft altijd een genot om te lezen hoe mensen altijd de moraalridder uithangen als iemand advies vraagt ondanks dat hij heel goed weet dat hij fout bezig is geweest.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als mensen op Fok! vragen naar warez, dan zit het topic binnen 2 seconden dicht.
Als mensen op Fok! vragen naar het ontduiken van een terechte boete, dan is hij zowat een held.
Merkwaardige dubbele standaard...
Helemaal mee eens. Dit is net zo goed illegaal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als mensen op Fok! vragen naar warez, dan zit het topic binnen 2 seconden dicht.
Als mensen op Fok! vragen naar het ontduiken van een terechte boete, dan is hij zowat een held.
Merkwaardige dubbele standaard...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |