quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:00 schreef spekbek het volgende:
[..]
nogmaals, mijn kenteken is niet leesbaar op een camera, mijn kenteken zit in mijn binnenspatbord, voor een auto achter mij prima te lezen maar voor flitspalen/camera's niet. Bespaart een hoop geld. Af en toe eens 60 pleuro boete voor slechtleesbare plaat.
Dat is het niet, maar het is niet slim op dit soort topics te openen in een forum waar algemeen opsporingsambtenaren rondlopenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dit is net zo goed illegaal.
Alsof je iets mag en kan met de info in dit topicquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:28 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat is het niet, maar het is niet slim op dit soort topics te openen in een forum waar algemeen opsporingsambtenaren rondlopen
Wat de fak dude, kutverhaal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:05 schreef spekbek het volgende:
Ik zit met een probleem, ik ben vanmiddag een stukje gaan rijden met een vriend, we reden op een Derbi (50cc schakelbromfiets) weg bij een benzinepomp. We staan achter een grijze opel insignia en rijden rustig weg, ik had nooit door dat deze opel een politievoertuig was dus liet wat ruimte tussen de opel en mij in en maak een wheelie, een lange ook. Ik had mijn voorwiel nog niet aan de grond en zie een bordje omhoog komen. Omdat ik hier geen zin in had, meneer mijn kenteken niet had en ik alle kanten op kon ben ik er vandoor gegaan. Normaal rij ik altijd netjes en als ik een stopteken krijg wat regelmatig gebeurt voor controle als je op een schakel rijd stop ik altijd.
Maar omdat ik van mening was dat een wheelie betekent dat je je rbw mag inleveren heb ik gas bij gegeven en ben ik hem gepeert. omdat ik ze al vrij snel kwijt was ben ik op mijn werk de schuur in gereden om te wachten op mijn maat. Maar deze kwam niet en whatsappte mij dat hij gepakt was.
Later kom ik hem tegen en blijkt dat hij zich niet stil heeft kunnen houden en dat hij mijn naam door heeft moeten geven om niet op de roller te komen, wat ik overigens wel snap want met 100 op de roller is geen pretje. Hij heeft niks verkeerd gedaan dus mocht weer weg, ik daarentegen werd tegen de avond gebeld door de agent die mij een stopteken heeft gegeven.
Lang verhaal kort, aan de telefoon heb ik ontkend maar meneer wist 221%zeker dat ik het was dus word ik uitgenodigd op het bureau, ik heb aangegeven dat ik daar geen behoefte aan heb omdat ik er niks mee te maken heb. Maar dan zou er een bekeuring naar mijn huis gestuurd worden. Als ik op het bureau zou komen wou meneer een gesprek met mij aan gaan. Op de vraag of ik een bekeuring zou krijgen als meneer van mening is dat ik schuldig ben krijg ik geen antwoord. Waarop ik zeg, als ik een bekeuring krijg hoor ik dat graag van tevoren dan kan ik mij financieel voorbereiden. Waarop gezegd word dat ik mij waarschijnlijk niet financieel hoef voor te berijden.
Ik was al een tijdje van plan mijn frame te laten coaten dus dat lijkt mij nu het perfecte moment, dan kan mijn brommer iig niet langskomen voor controle (lijkt mij).
Mijn vragen,
Kan ik nog bekeuringen verwachten? Omdat het geen heterdaad is en er geen kenteken genoteerd is, deze was namelijk niet leesbaar omdat ze voor mij reden.
En is er een kans dat ik mijn brommer moet laten zien op het bureau? Hier is niks over gezegd maar het lijkt me niet vrij logisch. Helemaal als hij in onderdelen bij de coater ligt.
Dus zal ik daadwerkelijk alleen een preek krijgen over rijden op het achterwiel met een flinke waarschuwing?
Oh, en ja wheelies zijn dom ik weet het, opgevoerd rijden ook, vluchten ook, geen auto hebben ook. Maar dat is niet wat ik vraag. Ik ben mij zeer bewust van wat ik gedaan heb en weet dat dit niet kan, de consequenties zijn dan ook mijn probleem en ik ga niet zeuren over wat voor kutland Nederland is wel wil ik de kosten beperken en weten waar ik aan toe ben en wat ik moet zeggen op het bureau, eerlijk zijn lijkt mij het beste?
Jawel hoor. Die politieagent herkent het verhaal meteen en weet dus dan zeker dat hij bij die benzinepomp langs moet, kan onderzoeken waar de werkgever van TS is, waar dat schuurtje is en zo duidelijk deze info linken aan het verhaal waarin een bekentenis staat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Alsof je iets mag en kan met de info in dit topic
Wel degelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Alsof je iets mag en kan met de info in dit topic
Die is dan ook weer terug.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat TS nu de OP nog wist zal niet veel meer helpen.
was de verkeersveiligheid in het geding?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nou mooi.
Had je maar geen wheelie moeten trekken en nu gaan huilen
Als je een brief krijgt, lekker voor je
ben toch geen nsberquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar het is niet slim op dit soort topics te openen in een forum waar algemeen opsporingsambtenaren rondlopen
euhquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:19 schreef Spanky78 het volgende:
Ze onderzoeken niets, het is heterdaad. Je bent alleen niet staande gehouden.
dit is geen strafrecht menquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:15 schreef borbit het volgende:
Gewoon blijven ontkennen. Dat iemand je naam heeft gezegd hoeft natuurlijk niks te betekenen. Zolang ze niks kunnen bewijsen kunnen ze je niks maken.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
ontkennen, ze hebben helemaal geen bewijs tegen je en kunnen je dus niets maken.
Een verdachte staat nooit onder ede.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef Zolder het volgende:
[..]
ontkennen. Je bent NIET verplicht mee te werken aan je eigen veroordeling. Behalve als je onder ede staat.
Totaal niet: Het delen van links naar warez kan FOK! in de problemen brengen en partijen kunnen FOK! daarmee voor het gerecht slepen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als mensen op Fok! vragen naar warez, dan zit het topic binnen 2 seconden dicht.
Als mensen op Fok! vragen naar het ontduiken van een terechte boete, dan is hij zowat een held.
Merkwaardige dubbele standaard...
Waarschijnlijk meerdere, of ben je gevlucht met 50km per uur?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:18 schreef spekbek het volgende:
Het lijkt me niet dat het een verhoor is, meer een simpel "gesprek" ik heb immers gewoon èèn verkeersovertreding begaan, ja èèn maar, vluchten is namelijk niet strafbaar. Dus het lijkt me niet dat ik vastgezet kan worden?
zijn duurquote:
wordtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:18 schreef spekbek het volgende:
Ik vraag gewoon om serieus advies, niet om huilreacties van matige medepubers die gepest worden op school en op fok een persoonlijkheid proberen op te bouwen die niet dieptriest, mislukt is en gehaat word, door mislukte matige kutreacties te posten op een forum waar niemand kan zien hoe lelijk je bent.
wordtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:05 schreef spekbek het volgende:
Ik zit met een probleem, ik ben vanmiddag een stukje gaan rijden met een vriend, we reden op een Derbi (50cc schakelbromfiets) weg bij een benzinepomp. We staan achter een grijze opel insignia en rijden rustig weg, ik had nooit door dat deze opel een politievoertuig was dus liet wat ruimte tussen de opel en mij in en maak een wheelie, een lange ook. Ik had mijn voorwiel nog niet aan de grond en zie een bordje omhoog komen. Omdat ik hier geen zin in had, meneer mijn kenteken niet had en ik alle kanten op kon ben ik er vandoor gegaan. Normaal rij ik altijd netjes en als ik een stopteken krijg wat regelmatig gebeurt voor controle als je op een schakel rijd stop ik altijd.
Maar omdat ik van mening was dat een wheelie betekent dat je je rbw mag inleveren heb ik gas bij gegeven en ben ik hem gepeert. omdat ik ze al vrij snel kwijt was ben ik op mijn werk de schuur in gereden om te wachten op mijn maat. Maar deze kwam niet en whatsappte mij dat hij gepakt was.
Later kom ik hem tegen en blijkt dat hij zich niet stil heeft kunnen houden en dat hij mijn naam door heeft moeten geven om niet op de roller te komen, wat ik overigens wel snap want met 100 op de roller is geen pretje. Hij heeft niks verkeerd gedaan dus mocht weer weg, ik daarentegen werd tegen de avond gebeld door de agent die mij een stopteken heeft gegeven.
Lang verhaal kort, aan de telefoon heb ik ontkend maar meneer wist 221%zeker dat ik het was dus word ik uitgenodigd op het bureau, ik heb aangegeven dat ik daar geen behoefte aan heb omdat ik er niks mee te maken heb. Maar dan zou er een bekeuring naar mijn huis gestuurd worden. Als ik op het bureau zou komen wou meneer een gesprek met mij aan gaan. Op de vraag of ik een bekeuring zou krijgen als meneer van mening is dat ik schuldig ben krijg ik geen antwoord. Waarop ik zeg, als ik een bekeuring krijg hoor ik dat graag van tevoren dan kan ik mij financieel voorbereiden. Waarop gezegd word dat ik mij waarschijnlijk niet financieel hoef voor te berijden.
Ik was al een tijdje van plan mijn frame te laten coaten dus dat lijkt mij nu het perfecte moment, dan kan mijn brommer iig niet langskomen voor controle (lijkt mij).
Mijn vragen,
Kan ik nog bekeuringen verwachten? Omdat het geen heterdaad is en er geen kenteken genoteerd is, deze was namelijk niet leesbaar omdat ze voor mij reden.
En is er een kans dat ik mijn brommer moet laten zien op het bureau? Hier is niks over gezegd maar het lijkt me niet vrij logisch. Helemaal als hij in onderdelen bij de coater ligt.
Dus zal ik daadwerkelijk alleen een preek krijgen over rijden op het achterwiel met een flinke waarschuwing?
Oh, en ja wheelies zijn dom ik weet het, opgevoerd rijden ook, vluchten ook, geen auto hebben ook. Maar dat is niet wat ik vraag. Ik ben mij zeer bewust van wat ik gedaan heb en weet dat dit niet kan, de consequenties zijn dan ook mijn probleem en ik ga niet zeuren over wat voor kutland Nederland is wel wil ik de kosten beperken en weten waar ik aan toe ben en wat ik moet zeggen op het bureau, eerlijk zijn lijkt mij het beste?
Hij pleegt geen fraude hij heeft een overtreding begaan en wil niet meewerken aan zijn eigen vervolging. Dat is een grondrecht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:41 schreef karr-1 het volgende:
Het blijft altijd een genot om te lezen hoe mensen een stomme actie proberen goed te praten, fraude te plegen en er over te zwijgen en dat er dan ook nog genoeg mensen zijn die ze daarbij willen helpen.
Alleen als je ze nodig hebt, dan zijn het plots je BESTE vrienden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Voor de rest is de politie in tegenstelling wat veel mensen denken NIET je vriend.
Omdat ze een geweldsmonopolie hebben wellicht, ik mag niet mijn eigen huis of zaak verdedigen met bijvoorbeeld vuurwapens. Maar zelfs een inbreker de schedel breken met een honkbalknuppel is niet toegestaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Alleen als je ze nodig hebt, dan zijn het plots je BESTE vrienden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |