Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:51 schreef Ramkraker het volgende:
Maar ik denk niet dat de popo er veel mee doet...
als je in de zelfde straat woont weet je de naam waarschijnlijk wel. Niet iedereen is zo autistisch als jij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:50 schreef Catch22- het volgende:
Als je hiervoor aangifte gaat doen ben je echt een mongool.
En hoe komen die mensen aan je facebookaccount?
Volgens mij moet je vrienden met iemand zijn om iets op iemand zijn/haar Facebook tijdlijn te plaatsen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:01 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
als je in de zelfde straat woont weet je de naam waarschijnlijk wel. Niet iedereen is zo autistisch als jij.
Ik snap je, maar dat gaat niet gebeuren. Hij zal niet eens naar het bureau worden geroepen. Politie heeft wel betere dingen te doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:08 schreef spekbek het volgende:
Het gaat mij erom dat ik het niet vind kunnen. Ik kan wel stoer gaan doen en zeggen dat ik hem ga slaan maar dan ben ik degene die fout zit. Ik wil hem gewoon laten weten dat dit niet kan. En als hij een flinke geldboete mag gaan betalen zal hij voortaan wel gaan nadenken voordat hij zich als een tokkie voordoet op facebook.
Hoe kan die dan berichten op je tijdlijn zettenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:10 schreef spekbek het volgende:
Ik ken hem trouwens niet. Iemand anders in die trailer herkende mij denk ik.
niet iedereen zit de hele dag buiten op een kratje pilsquote:Op zondag 23 juni 2013 00:01 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
als je in de zelfde straat woont weet je de naam waarschijnlijk wel. Niet iedereen is zo autistisch als jij.
Hurenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:26 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Je straatgenoten kennenIk ken hooguit de buren van een kant...
Ik ken alle VVE leden.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon koop. Die mensen interesseren me totaal niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |