Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:51 schreef Ramkraker het volgende:
Maar ik denk niet dat de popo er veel mee doet...
als je in de zelfde straat woont weet je de naam waarschijnlijk wel. Niet iedereen is zo autistisch als jij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:50 schreef Catch22- het volgende:
Als je hiervoor aangifte gaat doen ben je echt een mongool.
En hoe komen die mensen aan je facebookaccount?
Volgens mij moet je vrienden met iemand zijn om iets op iemand zijn/haar Facebook tijdlijn te plaatsen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:01 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
als je in de zelfde straat woont weet je de naam waarschijnlijk wel. Niet iedereen is zo autistisch als jij.
Ik snap je, maar dat gaat niet gebeuren. Hij zal niet eens naar het bureau worden geroepen. Politie heeft wel betere dingen te doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:08 schreef spekbek het volgende:
Het gaat mij erom dat ik het niet vind kunnen. Ik kan wel stoer gaan doen en zeggen dat ik hem ga slaan maar dan ben ik degene die fout zit. Ik wil hem gewoon laten weten dat dit niet kan. En als hij een flinke geldboete mag gaan betalen zal hij voortaan wel gaan nadenken voordat hij zich als een tokkie voordoet op facebook.
Hoe kan die dan berichten op je tijdlijn zettenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:10 schreef spekbek het volgende:
Ik ken hem trouwens niet. Iemand anders in die trailer herkende mij denk ik.
niet iedereen zit de hele dag buiten op een kratje pilsquote:Op zondag 23 juni 2013 00:01 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
als je in de zelfde straat woont weet je de naam waarschijnlijk wel. Niet iedereen is zo autistisch als jij.
Hurenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:26 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Je straatgenoten kennenIk ken hooguit de buren van een kant...
Ik ken alle VVE leden.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon koop. Die mensen interesseren me totaal niet
dan moet je je paarden beter opvoeden en laten wennen aan verkeer. Wij hebben 2 paarden en die hebben nooit last van ander verkeer. Als mn vriendin aan t rijden is, kan ik dr op mn motor gewoon naast rijden zonder dat dat paard dr last van heeft.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Je bent ook een behoorlijke homo als je voor je lol langs een kar met paarden en mensen gaat lopen trekken .... beetje verstand enzo. En dan ook nog es een 2e keer erlangs. Gezien de reacties was het vast niet stapvoets
Verder kan je aangifte doen voor de bedreigingen, de politie neemt dat wel op. Is gemakkelijker dan achter echte criminelen aangaan namelijk.
* TheThirdMark mompelt iets over bedreigingen richting school...quote:Op zondag 23 juni 2013 00:09 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik snap je, maar dat gaat niet gebeuren. Hij zal niet eens naar het bureau worden geroepen. Politie heeft wel betere dingen te doen.
en motor meenemenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:06 schreef practics het volgende:
schijnbaar ken je die persoon, ik zou op de koffie gaan.
Herkenbaar, paar jaar terug reed ik met mijn ex op een 80 weg waar verderop 2 paardmeisjes aan het rijden waren, ik minderde snelheid echter vond mijn ex dat ik stapvoets erlangs moest.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:31 schreef Elohel het volgende:
Sommige paardenmensen zijn gewoon zo aso TS, iedereen moet met hun rekening houden en nooit andersom. Zij zullen je oma nog uitschelden als het paard niet langs haar rolator durft. Oma had daar namelijk niet mogen lopen, ze had rechtsomkeert moeten maken toen ze het paard aan zag komen...
Die klootzakken lopen dan op het fietspad, de stoep, de weg, ruimen de poep niet op, worden meteen boos.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar, paar jaar terug reed ik met mijn ex op een 80 weg waar verderop 2 paardmeisjes aan het rijden waren, ik minderde snelheid echter vond mijn ex dat ik stapvoets erlangs moest.
Ja daag, dan moeten ze niet langs een 80 weg gaan glibberen op die kutbeesten.
Asociaal volk is het.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die klootzakken lopen dan op het fietspad, de stoep, de weg, ruimen de poep niet op, worden meteen boos.En waar ik woon is het al helemaal erg, 3 maneges in de buurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |