Fraude plegen? Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:41 schreef karr-1 het volgende:
Het blijft altijd een genot om te lezen hoe mensen een stomme actie proberen goed te praten, fraude te plegen en er over te zwijgen en dat er dan ook nog genoeg mensen zijn die ze daarbij willen helpen.
Dat is natuurlijk geen bewijs.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:45 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Het hele verhaal staat erbij.. of ie nou thuis zit of niet. Ook de politie kan rekenen: 1+1=2
Als ze dat konden, hadden ze het wel gedaan. Blijkbaar lukt dat niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:37 schreef BloedendeVagina het volgende:
Wat je moet doen, weet ik niet. In ieder geval is het een uitnodiging,,, niet meer dan dat. Dus naar mijn mening ben je neit verplicht op te komen dagen. Daar staat wel tegenover dat ze natuurlijk kunnen beslissen jou een bezoekje te brengen om je vervolgens alsnog aan de tand te voelen.
Het verborgen houden van je kenteken is geen fraude?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Fraude plegen? Heb ik wat gemist?
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het verborgen houden van je kenteken is geen fraude?
Nee?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee, da's geen fraude. Da's een overtreding.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:25 schreef karr-1 het volgende:
watquote:Op zondag 13 juli 2014 01:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Of ze geven TS een gelegenheid zijn verhaal te doen en als hij dat niet wil vinden ze het ook prima en krijgt hij later een brief thuis met wat er verder gaat gebeuren en wat hij moet doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ze dat konden, hadden ze het wel gedaan. Blijkbaar lukt dat niet.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:05 schreef spekbek het volgende:
..heb ik gas bij gegeven en ben ik hem gepeert..
laatste bezoek: 11 uur, 30 minuten geleden.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:43 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
of ze hebben hem gisteren thuis opgehaald, dat kan ook nog
Ik hoop dat je er nog overheen groeit. Zo niet, dan hoop ik dat je emigreertquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:43 schreef spekbek het volgende:
Sorry was dit toppic even kwijt in myat. Verder nog niks vernomen van welke agent dan ook. Ik ga er vanuit dat ik ook niks meer horen zal, de politie hier is over het algemeen niet zo moeilijk.
Daarnaast, iedereen die loopt te janken over opgevoerde brommers, kentekenplaten die net zo gemonteerd zijn dat de flitspaal ze niet ziet (wat overigens gewoon legaal is, hij is onder een hoek van 90 graden gemonteerd en behoorlijk leesbaar vanaf 20 meter, hier heb ik al meerdere malen een discussies over gehad met agenten waarbij ze altijd gelijk gegeven hebben.) Een keer hier en daar een wheelie en iets te snel rijden, hebben jullie zelf nooit rondgereden op een brommertje of motor? Of zitten jullie allemaal al sinds jullie jeugd met een 130 kilo wegend lichaam af te trekken voor de pc? Dan snap ik het wel.
Shit, ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:43 schreef spekbek het volgende:
Of zitten jullie allemaal al sinds jullie jeugd met een 130 kilo wegend lichaam af te trekken voor de pc?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |