SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik twijfelde nog een moment. Maar vond het wat matig om te doen.quote:
Jij bent echt geen centimeter veranderd. Ik ben ongeveer tien jaar ouder geworden (of althans, dat wil ik graag zien.quote:
Jongen uit m`n vorige klas had een tattooage op zijn arm. Had hij zelf een eigen woordzoeker gemaakt met de namen van zijn zusjes en broertjes erin verwerktquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb een tattoo van een bloem
een kompasroos xd xd
baard laten staanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent echt geen centimeter veranderd. Ik ben ongeveer tien jaar ouder geworden (of althans, dat wil ik graag zien.)
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen uit m`n vorige klas had een tattooage op zijn arm. Had hij zelf een eigen woordzoeker gemaakt met de namen van zijn zusjes en broertjes erin verwerkt
Jawel hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent echt geen centimeter veranderd. Ik ben ongeveer tien jaar ouder geworden (of althans, dat wil ik graag zien.)
Dat je er nu ouder uit zietquote:
Ik vind het in je gezicht bijna niets.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je er nu ouder uit ziet. En ik ben ook verandert hoor, want aangekomen en ben nu niet meer zo blond
.
Laat eens een recente foto van jezelf zien danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het in je gezicht bijna niets.Blond is wel waar. Het is "veranderd"
ehhhhhquote:
Nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat eens een recente foto van jezelf zien dan
Vrouwen zijn als melk. Mannen als wijn #frankwijsheidquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je er nu ouder uit ziet. En ik ben ook verandert hoor, want aangekomen en ben nu niet meer zo blond
.
Waarom nietquote:
Hm okquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het in je gezicht bijna niets.Blond is wel waar. Het is "veranderd"
hommotjesquote:
Totaal niet geïnteresseerd in de reacties en geen zin (nog een keer) met mijn gezicht op FOK! te staan.quote:
En dm?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Totaal niet geïnteresseerd in de reacties en geen zin (nog een keer) met mijn gezicht op FOK! te staan.
Oke zwanger bobquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Blond haar blauwe ogen je hebt niks op me
DM eens?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:00 schreef Crack_ het volgende:
Tchock, zal ik die foto van ons tweeën op ons kasteel hier uploaden die die man maakte?Daar zie je bij jou DUIDELIJK verschil en je staat er leuk op
Mij ook nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:01 schreef supersof het volgende:
mijn boeit het niet echt welke kleur ogen of haar iemand heeft eigenlijk
Ben je zi makkelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:01 schreef supersof het volgende:
Ik denk niet dat iemand ooit iemand anders afwijst op de kleur van het haar of de ogen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:01 schreef supersof het volgende:
Ah, misschien heb ik het wel van jou dan.quote:
ik kijk wel naar anderen dingen hoorquote:
je bent zelf een pannenkoekquote:
Wel een harige pannenkoek dan.quote:
pannenkoeken zijn lekker dus maakt niet uitquote:
ook vetquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
pannenkoeken zijn lekker dus maakt niet uit
vannacht was pas ergquote:
Lijerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha beschimmelde pannenkoek zeker
mijne nietquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
mijne niet
ik doe 50% meel en 50% melk in een beker en roer met een lepel en gooi het in een pan met heel klein beetje olie en tada klaar
Vertel me allesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk wel naar anderen dingen hoor
is toch zoquote:
ik had net hagelslagquote:
Je zult vast wel eetbare haren hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is toch zo
of het moeten haren van een huisdier ofzo zijn maar dan zou ik die pannenkoek links laten liggen
beschimmelde pannenkoeken ook trouwens
Dan is het niet leuk meerquote:
ja maar dan nogquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zult vast wel eetbare haren hebben.
Net als eetbaar papier.
Eetbaar haar?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zult vast wel eetbare haren hebben.
Net als eetbaar papier.
Zat laatst in de trein met iemand die eetbaar papier aan het eten wasquote:
Moet ergens te vinden zijnquote:
#Zyzzquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:12 schreef supersof het volgende:
ik vind altijd wel leuk als een man armspieren heeft, van die grote armen ofzo
weetjewel
nee niet zo grootquote:
Maar die blijven lekker in je keel hangen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoeken op "edible hair"
[ afbeelding ]
Oh die heb ik nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:12 schreef supersof het volgende:
weetjewel
ik heb grote armenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:12 schreef supersof het volgende:
weetjewel
vind dat beleefder dan dat ie het wegschiet hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat laatst in de trein met iemand die eetbaar papier aan het eten was
Was met z`n kind.
Dat kind zat tegenover hem en hijzat gewoon in z`n neus te pulken en dat op te etentot 3 keer toe
Z`n vrouw zat er ook bij.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb grote armen
[..]
vind dat beleefder dan dat ie het wegschiet hoor
het is een pluspunt als iemand het heeftquote:
Haute couture 2.0quote:
Gelukkig, Mortaxx en ik zijn nog in de race.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
het is een pluspunt als iemand het heeft
geen eis
Hahahquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z`n vrouw zat er ook bij.
Ik had echt medelijden met haar
Neus peuteren nog niet eens zo erg. maar het opeten in het openbaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Niks mis met neus peuteren. Als 't maar geen geluid maakt.
Wtf.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoeken op "edible hair"
[ afbeelding ]
nee jij bent al uit de race want jij bent bezet tsjokquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig, Mortaxx en ik zijn nog in de race.
Echt met zijn vinger helemaal in z`n neus he, eruit halen en dan op peuzelenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Tsja, en in de trein.. niet mijn stijl maarja.Dat je dat überhaupt durft
Maar we staan achter op lr. Zijn rechterarm is dikker dan mijn torsoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig, Mortaxx en ik zijn nog in de race.
Pizzapannenkoekquote:
Alles kan kapot hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nee jij bent al uit de race want jij bent bezet tsjok
quote:
quote:
Ik ken het gevoel. Crack zegt altijd dat ze niet op gespierde mannen valt maar volgens mij is dat gewoon om mij niet te kwetsen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar we staan achter op lr. Zijn rechterarm is dikker dan mijn torso
quote:
neequote:
Beetje too much jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt met zijn vinger helemaal in z`n neus he, eruit halen en dan op peuzelen![]()
En nog een keer
Dat is ook lekker jaquote:
aardbeienijs?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook lekker ja
Of pannenkoek met aardbeien en slagroom
Nee, verse aardbeienquote:
nog nooit gedaan en ga ik ook nooit doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet openstaan voor andere dingen![]()
jij doet ook niet aan drugs zeker
het is appelstroop gewordenquote:
Wel. Alcoholquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit gedaan en ga ik ook nooit doen
dat bedoelt wp nietquote:
vind ik lekker op pannenkoekquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van alles wat je kunt kiezen.. en jij kiest appelstroop?1
Ondertussen gaat ze natuurlijk vreemd met haar fitnessinstructeur!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Crack zegt altijd dat ze niet op gespierde mannen valt maar volgens mij is dat gewoon om mij niet te kwetsen.![]()
Volgens mij zit dat wel veilig. Ze heeft alleen een erg aantrekkelijke fysiotherapeut.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ondertussen gaat ze natuurlijk vreemd met haar fitnessinstructeur!
dat is al beterquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
ik maak straks denk ik pannenkoeken met plakjes banaan en kaneel
Hoezo, drugs is niet verboden in Nederland hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet weer heals alcohol drugs was zou het wel verboden zijn
ja dat weet ik tochquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh?????
nee maar had het over wiet ofzo
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alcohol is een harddrugsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe lang kan jij zonder alcohol?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Grapje
Al blijft het een maatschappelijk geaccepteerde drug
Lang.quote:
Dat was roken ook nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alcohol is een harddrugs
de enige reden waarom het legaal is omdat het niet meer weg te denken is uit de maatschappij
hoe langquote:
nee echt nietquote:
Weken/maanden.quote:
wow dat is wel uitzonderlijk lang jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij kan 'n dagje zonder. Super mega lang dus.
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij kan 'n dagje zonder. Super mega lang dus.
Ezell ookquote:
Roken was ook niet weg te denken uit de samenlevingquote:
Ik vind het niet nodig, denk niet dat ik het kan handelen, denk dat ik zo verslaafd ben, geen zin in gedoe.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Waarom wil je geen drugs proberen Sof?Gewoon interesse vraag hoor, niet zo een vraag van "HOEZO NIET, WAAROM NIET?! DOE GEWOON"
Ah, okequote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het niet nodig, denk niet dat ik het kan handelen, denk dat ik zo verslaafd ben, geen zin in gedoe.
Maar ik vind het vooral niet nodig. Net als roken.
Dat ik wel alcohol drink is dan wel vreemd misschienmaar dat doe ik zelden
Wel goeie redenen hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het niet nodig, denk niet dat ik het kan handelen, denk dat ik zo verslaafd ben, geen zin in gedoe.
Maar ik vind het vooral niet nodig. Net als roken.
Dat ik wel alcohol drink is dan wel vreemd misschienmaar dat doe ik zelden
haha goeie mortaxquote:
Ik niet, ga film kijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:27 schreef supersof het volgende:
ik ga straks college tour kijken wie doet er mee?
In Australië is het toch 25 dollar voor een pakje peuken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Roken was ook niet weg te denken uit de samenleving. En sure, het is niet illegaal maar ze doen wel heel erg hun best om mensen te laten stoppen met roken waar dat bij alcohol absoluut niet het geval is
.
welke?quote:
Crash. Mooie filmquote:
Ben bang dat wanneer roken echt alleen voor de elite wordt dat alcohol in prijs gaat stijgenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Roken was ook niet weg te denken uit de samenleving. En sure, het is niet illegaal maar ze doen wel heel erg hun best om mensen te laten stoppen met roken waar dat bij alcohol absoluut niet het geval is
.
Ennnnn dat alcohol ook voordelen met zich meebrengt voor de gezondheid wanneer het matig genuttigd wordtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Australië is het toch 25 dollar voor een pakje peuken?
Ik denk dat alcohol niet zo verbannen wordt als sigaretten omdat je het over het algemeen thuis of in de kroeg drinkt. Niet op werk of openbaar. Dus het blijft beperkt.
Dat, en dat alcohol voornamelijk schade aan je eigen lichaam is terwijl rook ook voor anderen schadelijk is.
Jij noemt iedereen naïef die het niet met je eens is...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:27 schreef Fok-it het volgende:
Sorry Morta maar als je niet erkent dat alcohol een harddrug is ben je wel een beetje naïef
Oke. zeg maar waneer nog meer dan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij noemt iedereen naïef die het niet met je eens is...
Roken vermindert de kans op parkinsonquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ennnnn dat alcohol ook voordelen met zich meebrengt voor de gezondheid wanneer het matig genuttigd wordt.
ken ik nietquote:
Ik heb daar zo veel dingen over gezien en gelezen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ennnnn dat alcohol ook voordelen met zich meebrengt voor de gezondheid wanneer het matig genuttigd wordt.
Toen ik niet vond dat Brazilië het toernooi gegeven werd en dat scheidsrechters corrupt waren en hen lieten winnenquote:
Oh, dat wist ik niet. Is dat al hard bewezen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Roken vermindert de kans op parkinsondus niet helemaal slecht
Typisch iets voor een drugsverslaafde om hun gedrag zo te rechtvaardigen. Kom maar terug als je clean bentquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:27 schreef Fok-it het volgende:
Sorry Morta maar als je niet erkent dat alcohol een harddrug is ben je wel een beetje naïef
Ik weet niet of Fokkie dat zei. Maar ik geloof dat ik het tegen je zei.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen ik niet vond dat Brazilië het toernooi gegeven werd en dat scheidsrechters corrupt waren en hen lieten winnen
Waarom eerst niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga alsnog naar 't feestje als het goed is
Alcohol verkleint de kans op hart- en vaatziektenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar zo veel dingen over gezien en gelezen.
Ik weet niet wat er wat dat betreft nou waar is of niet.
Echt `altijd'' dusquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen ik niet vond dat Brazilië het toernooi gegeven werd en dat scheidsrechters corrupt waren en hen lieten winnen
ohhh okequote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Typisch iets voor een drugsverslaafde om hun gedrag zo te rechtvaardigen. Kom maar terug als je clean bent
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik gaf je overigens gelijk inderdaadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of Fokkie dat zei. Maar ik geloof dat ik het tegen je zei.
Niet verwacht?quote:
Oké. Ik vertrouw je.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alcohol verkleint de kans op hart- en vaatziekten. Het maakt niet uit of je één portie rode wijn drinkt of wisky of 'n Breezer.
Niet helemaal maar onderzoek wijst uit dat roken het risico van Parkinson's verminderdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Is dat al hard bewezen?
Nou is dat geen excuus om te roken natuurlijkquote:Researchers have new insight into the relationship between Parkinson's disease and smoking. Several studies have shown that smokers have a lower risk of developing Parkinson's disease.
Bron.
Nee, maar puur gebaseerd op het feit dat je wiet mee nam toen in 't caféquote:
Meerdere keren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
zijn jullie een keer in de apenheul geweest?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar puur gebaseerd op het feit dat je wiet mee nam toen in 't café.
Ja met een kinderfeestje een keer en toen had een aapje gepoept op een meisje wat ik niet aardig vond toenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
zijn jullie een keer in de apenheul geweest?
Zo heb ik het geleerdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Ik vertrouw je.
Dacht dat het eerst alleen over wijn ging en dat men daarom niet zeker wist of het de alcohol was of iets anders.
Ohquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet helemaal maar onderzoek wijst uit dat roken het risico van Parkinson's verminderd
[..]
Nou is dat geen excuus om te roken natuurlijk
Good story broquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En nog steeds zie je de negatieve effecten!
ik vroeger een keer met een vriendin en haar moederquote:
Oh, gedurfd wel om dat dan zo buiten te doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
4 keer trouwens
Ja die keer had ik dus al echt jaren niet meer geblowt
Moet je echt doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vroeger een keer met een vriendin en haar moeder
en mijn moeder wil in de zomer een keer gaan
lijkt me wel leuk weer
ahhhaha wpquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja met een kinderfeestje een keer en toen had een aapje gepoept op een meisje wat ik niet aardig vond toen
Dan had ik mensen erbij die clean waren toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, gedurfd wel om dat dan zo buiten te doen. Wat als het niet goed gaat?
Denk niet dat het zo makkelijk isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo heb ik het geleerd, zelf niet uitgezocht verder maar ik ga er van uit dat het klopt
.
[..]
Oh. Nou zou wel mooi zijn! Nu nog er achter komen wat precies in 'n sigaret dat risico vermindert en voila?
maar ik houd eigenlijk helemaal niet van loslopende dierenquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik houd eigenlijk helemaal niet van loslopende dieren
bij kinderboerderij was ik ook altijd bang voor die geitjes en die beesten
kippen ook
In de spoiler serieuze Tchockreactie. Niet lezen als je geen serieus antwoord wil.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt `altijd'' dus2 keer
Het is toch zo? Alleen omdat alcohol overal verkrijgbaar is en alles betekent het niet opeens dat het geen drugs is.
Geloof dat het na cocaine, heroine en meth (weet die derde niet zeker meer) de meest schadelijke drug is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. dat wel maar je bent alsnog ver weg van huis en buiten. Ja, zo denk ik dan. Maar ik hou van risico's uitsluiten je weetquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan had ik mensen erbij die clean waren toch?
Pff, weet wel zeker dat het niet zo makkelijk is anders hadden we 't welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo makkelijk is![]()
en als het de nicotine is dan heb je er nog niks aan
echt wel, ze lopen sowieso naar je toequote:
doei kusquote:
Ik durfde heel lang niet naar de kinderboerderij te gaan omdat een bokje mij iedere keer aanviel en me omstootte met zijn kopquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik houd eigenlijk helemaal niet van loslopende dieren
bij kinderboerderij was ik ook altijd bang voor die geitjes en die beesten
kippen ook
Ik neem aan dat ze je de meest recente dingen onderwijzen ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo heb ik het geleerd, zelf niet uitgezocht verder maar ik ga er van uit dat het klopt
.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de spoiler serieuze Tchockreactie. Niet lezen als je geen serieus antwoord wil.Ik ga nu. Reageer hier nog even op zodat ik een reactie terug kan gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
waarom moet ik lachen, want het klinkt heel zieligquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durfde heel lang niet naar de kinderboerderij te gaan omdat een bokje mij iedere keer aanviel en me omstootte met zijn kop
Bij deze.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga nu. Reageer hier nog even op zodat ik een reactie terug kan geven
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom moet ik lachen, want het klinkt heel zielig
neequote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga nu. Reageer hier nog even op zodat ik een reactie terug kan geven
Ja, huilen en alles.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom moet ik lachen, want het klinkt heel zielig
Denk dat in de toekomst ook wel kanker genezen kan worden enzoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. dat wel maar je bent alsnog ver weg van huis en buiten. Ja, zo denk ik dan. Maar ik hou van risico's uitsluiten je weet![]()
.
[..]
Pff, weet wel zeker dat het niet zo makkelijk is anders hadden we 't wel. Jammer.. misschien ooit in de verre toekomst
.
hahahahahaahquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, huilen en alles.
Zo met mijn kleine handjes in de poep.
hoop tquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk dat in de toekomst ook wel kanker genezen kan worden enzo
Als ik snel artikeltje lees hebben ze echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Nou zou wel mooi zijn! Nu nog er achter komen wat precies in 'n sigaret dat risico vermindert en voila?
Hahahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
Maar goed dat is lekker makkelijk praten voor een dikke ict'er die zijn weekend slijt door wiet te roken![]()
En waar komt die overtuiging vandaan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben er van overtuigd dat alles genezen kan worden
omdat we op medisch gebied in een relatief korte tijd bepaalde soorten van kanker hebben kunnen genezen of in iedergeval de verspreiding ervan kunnen voorkomenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar komt die overtuiging vandaan?
Ik ken wel iemand die het heel goed doet in het publiek!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
hadden ze niet leukere meisjes achter armin kunnen zetten dan die zeug die er nu zit
Zou dat niet eens willen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:49 schreef Crack_ het volgende:
Best bizar he, ik werk bij twee mensen als huishoudelijk hulp. Eén van die twee heeft toen ze 50 was oid leukemie gekregen. Door een donor heeft ze 't overleeft maar ze is nu wel echt helemaal kapot. Is al iets van 5 - 7 jaar geleden maar der huis is verneukt, haar is helemaal dood, stofwisseling verneukt, longen kapot.. echt alles kapot
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat we op medisch gebied in een relatief korte tijd bepaalde soorten van kanker hebben kunnen genezen of in iedergeval de verspreiding ervan kunnen voorkomen
Beenmergtransplantatie?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:49 schreef Crack_ het volgende:
Best bizar he, ik werk bij twee mensen als huishoudelijk hulp. Eén van die twee heeft toen ze 50 was oid leukemie gekregen. Door een donor heeft ze 't overleeft maar ze is nu wel echt helemaal kapot. Is al iets van 5 - 7 jaar geleden maar der huis is verneukt, haar is helemaal dood, stofwisseling verneukt, longen kapot.. echt alles kapot
jij zekerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die het heel goed doet in het publiek!
Wie was er toen te gast?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel eens bij college tour geweest
Mja, zij heeft er geen spijt vanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou dat niet eens willen.
als ik ooit kanker zou krijgen zou dat voor mij een teken zijn dat ik dood zou gaan.
hoef dan wat mij betreft geen chemo of wat dan ook.
Yesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
[..]
Beenmergtransplantatie?
Ja, kanker maakt je lichaam aardig kapot. En anders de behandeling wel.
Mijn moeder is vooral mentaal heel erg veranderdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, zij heeft er geen spijt van. Al lang blij dat ze 't heeft overleefd.. twee kinderen enzo
. Maar is echt bizar.. soms gaan we samen de kasten uitruimen en dan moet ze echt om de zo veel tijd zitten omdat ze echt bekaf is
![]()
.
[..]
Yes. Zag ooit een foto van haar vóór de kanker en dat is echt 'n ander mens gewoon
.
Medische techniek boekt echt gigantische vooruitgang. Afgelopen 100 jaar hebben we meer geleerd dan het gehele bestaan van de mensheid daarvoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar komt die overtuiging vandaan?
Als je kinderen hebt is dat wel anders ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, zij heeft er geen spijt van. Al lang blij dat ze 't heeft overleefd.. twee kinderen enzo
. Maar is echt bizar.. soms gaan we samen de kasten uitruimen en dan moet ze echt om de zo veel tijd zitten omdat ze echt bekaf is
![]()
.
[..]
Yes. Zag ooit een foto van haar vóór de kanker en dat is echt 'n ander mens gewoon
.
Ik ken eigenlijk niemand die kanker heeft overwonnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
.
[..]
.
Ken ik nietquote:
Natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat we alles maar kunnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Medische techniek boekt echt gigantische vooruitgang. Afgelopen 100 jaar hebben we meer geleerd dan het gehele bestaan van de mensheid daarvoor.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder is vooral mentaal heel erg veranderdniet echt prettig
maar ze kan er niks aan doen natuurlijk
Ja, zo kan 't ook gaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt is dat wel anders ja.
heb gezien hoe dat bij mijn oom is gegaan die was ong anderhalve maand na zijn diagnose overleden
Ik wel gelukkigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die kanker heeft overwonnen.
Een stuk of 15 die er aan zijn overleden.
Vriend van mijn moeder heeft het gehadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die kanker heeft overwonnen.
Een stuk of 15 die er aan zijn overleden.
Nee helemaal niet makkelijk. Vaak ruzie. Ze is heel vergeetachtig geworden. Zegt dat ze dingen niet heeft gezegd of gedaan terwijl dat echt echt echt wel zo is. En vaak het gas aan laten staanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..], maar daardoor niet makkelijker voor jou
[..]
Ja, zo kan 't ook gaan
[..]
Ik wel gelukkig.
En te veel die er aan zijn overleden.
wow rodawahahahaquote:
Ja, daar zul je wel een tijd aan vast zitten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vriend van mijn moeder heeft het gehad
maarja nog wel elk halfjaar terug voor controle
Ze is zelf. Ze heeft al mijn popcorn gisteren opgegeten, plus haar eigen XL-bak aardbeienpopcorn.quote:
Ja met mij gaat alles kids. Begin van de avond nog een potje gecurved, rank weer wat gestegen - 1631 nu. Met jou?quote:
Hahahhaaquote:
Nice. Net terug van een meet, teruggelopen met een lekke bandquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze is zelf. Ze heeft al mijn popcorn gisteren opgegeten, plus haar eigen XL-bak aardbeienpopcorn.
[..]
Ja met mij gaat alles kids. Begin van de avond nog een potje gecurved, rank weer wat gestegen - 1631 nu. Met jou?
[..]
Hahahhaa
Hoi Sof hoe is het met je?
haha leukequote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze is zelf. Ze heeft al mijn popcorn gisteren opgegeten, plus haar eigen XL-bak aardbeienpopcorn.
[..]
Ja met mij gaat alles kids. Begin van de avond nog een potje gecurved, rank weer wat gestegen - 1631 nu. Met jou?
[..]
hahahahahah hatsuuupersof snapj
met wie?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice. Net terug van een meet, teruggelopen met een lekke band!
Zwarte piet over een pepernoot gereden?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Curve je nog steeds ;')quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hahahhaa
Daar zou ik me echt dood aan ergerenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee helemaal niet makkelijk. Vaak ruzie. Ze is heel vergeetachtig geworden. Zegt dat ze dingen niet heeft gezegd of gedaan terwijl dat echt echt echt wel zo is. En vaak het gas aan laten staan
Leugensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat heb ik toch godverdomme al tegen Toto gezegd? Staat nota bene in de quote waar je op reageert. Met mij gaat kids. ALLES gaat kids. Leuk dat je het vraagt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
haha leuke
gaat goed!! zes dagen vrijen met jou?
Welke neger heeft je lucht nu weer gestolen. Kaneelstokje? Wie heb je allemaal gemeet trouwens?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor snow.quote:
Ja, is ook supervervelend. Ook snel aangebrand, snel boos. Ben opgelucht als ik hier weg ben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar zou ik me echt dood aan ergeren. Lastig.
Ja, geef de allochtoon maar weer de schuld he?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Welke neger heeft je lucht nu weer gestolen. Kaneelstokje? Wie heb je allemaal gemeet trouwens?
oh sorry hoor hoef je niet zo boos te doen jezus gedraag je eens op dit forum gekquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat heb ik toch godverdomme al tegen Toto gezegd? Staat nota bene in de quote waar je op reageert. Met mij gaat kids. ALLES gaat kids. Leuk dat je het vraagt.
6 dagen vrij is wel chill, misschien van de week weer eens mensen op TC lokken?
[..]
Welke neger heeft je lucht nu weer gestolen. Kaneelstokje? Wie heb je allemaal gemeet trouwens?
Ja natuurlijk.quote:
haahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.Het voelt als survival of the fittest. De mindere curvers zijn ondertussen wel afgevallen (no offense), de rest is er nog.
Bijna, toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, is ook supervervelend. Ook snel aangebrand, snel boos. Ben opgelucht als ik hier weg ben.
Hopelijk wel jaquote:
Ja dat vond ik heel moeilijk oké, maak me maar weer belachelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"JA JONGENS EVEN SERIEUS, als ik op zn kop dus naar beneden ga en ik stuur naar links gaat hij naar rechts. ben helemaal in de war nu!!!"
- © supersof, fanatiek curver van 16 november 2013 - 16 november 2013.
[..]
Kut, ik wist niet dat je hier ook was. [ afbeelding ]
Kom je zo wel inmakenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.Het voelt als survival of the fittest. De mindere curvers zijn ondertussen wel afgevallen (no offense), de rest is er nog.
Dit is mijn home sc johquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"JA JONGENS EVEN SERIEUS, als ik op zn kop dus naar beneden ga en ik stuur naar links gaat hij naar rechts. ben helemaal in de war nu!!!"
- © supersof, fanatiek curver van 16 november 2013 - 16 november 2013.
[..]
Kut, ik wist niet dat je hier ook was. [ afbeelding ]
Je valt niet op vrouwen toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:15 schreef supersof het volgende:
ik en mijn bazin sturen kuspoppetje met een hartje naar elkaar, spannend
Ik kan zo niet, volgende keer plaats ik wel even een lokquote als je ook online bent.quote:
zij begon, dus ik deed er een terugquote:
Oké.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
zij begon, dus ik deed er een terug![]()
naar vriendinnen doe ik het ook trouwens
ik ga een aflevering van house of cards kijkenquote:
Ze is aardigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
Kleffe baas. Lijkt me raar.
wow bazin zelfsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:15 schreef supersof het volgende:
ik en mijn bazin sturen kuspoppetje met een hartje naar elkaar, spannend
Wowquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze is aardig![]()
"wil je dit doen schat."
"nee schat, moet je zo doen"
"fijn weekend" -knuffel-
"zullen we een ijsje halen?"
Heppie, mijn broeder van een andere moeder.quote:
Kaneel, mijn zuster van een andere luster.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow
[..]
Heppie, mijn broeder van een andere moeder.
Knuffel terug.quote:
met wie had je gemeet?quote:
alleen heppie?quote:
wordt ja?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meets met Heppie wordt ik happy van.
Wow.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo happy zelfs dat ik niet meer kan typen.
Dat is echt 2happy4uquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo happy zelfs dat ik niet meer kan typen.
Nouja, kunnen ook mensen meelezen die nog niet zover zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:30 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, ik heb heel GoT nu gekeken dus spoilers zijn niet meer nodig (denk ik). En ik kan hierbij ook met zekerheid zeggen dat ik GoT heel erg leuk vind maar dat ik echt veels te traag van begrip ben voor die serie, eigenlijk...
kom curvenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, kunnen ook mensen meelezen die nog niet zover zijn.
Wel zo netjes om het in spoilers te blijven doen, denk ik.
Waarvoor ben je te traag dan? Alles wordt toch keurig uitgelegd?
welke room?quote:
wat is de link ook alweerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
moira's tetjes
voeg geert_glas toe aan je lijst
Oke, is goed.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, kunnen ook mensen meelezen die nog niet zover zijn.
Wel zo netjes om het in spoilers te blijven doen, denk ik.
Waarvoor ben je te traag dan? Alles wordt toch keurig uitgelegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, is goed.Ow, je let dus gewoon niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Maar het werd letterlijk uitgelegd in de aflevering. :Squote:
welke?quote:
Leuk hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga een aflevering van house of cards kijken
u proud?
Behalve naar mijquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
zij begon, dus ik deed er een terug![]()
naar vriendinnen doe ik het ook trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |