quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom moet ik lachen, want het klinkt heel zielig
neequote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga nu. Reageer hier nog even op zodat ik een reactie terug kan geven
Ja, huilen en alles.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom moet ik lachen, want het klinkt heel zielig
Denk dat in de toekomst ook wel kanker genezen kan worden enzoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. dat wel maar je bent alsnog ver weg van huis en buiten. Ja, zo denk ik dan. Maar ik hou van risico's uitsluiten je weet![]()
.
[..]
Pff, weet wel zeker dat het niet zo makkelijk is anders hadden we 't wel. Jammer.. misschien ooit in de verre toekomst
.
hahahahahaahquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, huilen en alles.
Zo met mijn kleine handjes in de poep.
hoop tquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk dat in de toekomst ook wel kanker genezen kan worden enzo
Als ik snel artikeltje lees hebben ze echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Nou zou wel mooi zijn! Nu nog er achter komen wat precies in 'n sigaret dat risico vermindert en voila?
Hahahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
Maar goed dat is lekker makkelijk praten voor een dikke ict'er die zijn weekend slijt door wiet te roken![]()
En waar komt die overtuiging vandaan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben er van overtuigd dat alles genezen kan worden
omdat we op medisch gebied in een relatief korte tijd bepaalde soorten van kanker hebben kunnen genezen of in iedergeval de verspreiding ervan kunnen voorkomenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar komt die overtuiging vandaan?
Ik ken wel iemand die het heel goed doet in het publiek!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
hadden ze niet leukere meisjes achter armin kunnen zetten dan die zeug die er nu zit
Zou dat niet eens willen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:49 schreef Crack_ het volgende:
Best bizar he, ik werk bij twee mensen als huishoudelijk hulp. Eén van die twee heeft toen ze 50 was oid leukemie gekregen. Door een donor heeft ze 't overleeft maar ze is nu wel echt helemaal kapot. Is al iets van 5 - 7 jaar geleden maar der huis is verneukt, haar is helemaal dood, stofwisseling verneukt, longen kapot.. echt alles kapot
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat we op medisch gebied in een relatief korte tijd bepaalde soorten van kanker hebben kunnen genezen of in iedergeval de verspreiding ervan kunnen voorkomen
Beenmergtransplantatie?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:49 schreef Crack_ het volgende:
Best bizar he, ik werk bij twee mensen als huishoudelijk hulp. Eén van die twee heeft toen ze 50 was oid leukemie gekregen. Door een donor heeft ze 't overleeft maar ze is nu wel echt helemaal kapot. Is al iets van 5 - 7 jaar geleden maar der huis is verneukt, haar is helemaal dood, stofwisseling verneukt, longen kapot.. echt alles kapot
jij zekerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die het heel goed doet in het publiek!
Wie was er toen te gast?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel eens bij college tour geweest
Mja, zij heeft er geen spijt vanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou dat niet eens willen.
als ik ooit kanker zou krijgen zou dat voor mij een teken zijn dat ik dood zou gaan.
hoef dan wat mij betreft geen chemo of wat dan ook.
Yesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
[..]
Beenmergtransplantatie?
Ja, kanker maakt je lichaam aardig kapot. En anders de behandeling wel.
Mijn moeder is vooral mentaal heel erg veranderdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, zij heeft er geen spijt van. Al lang blij dat ze 't heeft overleefd.. twee kinderen enzo
. Maar is echt bizar.. soms gaan we samen de kasten uitruimen en dan moet ze echt om de zo veel tijd zitten omdat ze echt bekaf is
![]()
.
[..]
Yes. Zag ooit een foto van haar vóór de kanker en dat is echt 'n ander mens gewoon
.
Medische techniek boekt echt gigantische vooruitgang. Afgelopen 100 jaar hebben we meer geleerd dan het gehele bestaan van de mensheid daarvoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar komt die overtuiging vandaan?
Als je kinderen hebt is dat wel anders ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, zij heeft er geen spijt van. Al lang blij dat ze 't heeft overleefd.. twee kinderen enzo
. Maar is echt bizar.. soms gaan we samen de kasten uitruimen en dan moet ze echt om de zo veel tijd zitten omdat ze echt bekaf is
![]()
.
[..]
Yes. Zag ooit een foto van haar vóór de kanker en dat is echt 'n ander mens gewoon
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |