Meerdere keren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
zijn jullie een keer in de apenheul geweest?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar puur gebaseerd op het feit dat je wiet mee nam toen in 't café.
Ja met een kinderfeestje een keer en toen had een aapje gepoept op een meisje wat ik niet aardig vond toenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
zijn jullie een keer in de apenheul geweest?
Zo heb ik het geleerdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Ik vertrouw je.
Dacht dat het eerst alleen over wijn ging en dat men daarom niet zeker wist of het de alcohol was of iets anders.
Ohquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet helemaal maar onderzoek wijst uit dat roken het risico van Parkinson's verminderd
[..]
Nou is dat geen excuus om te roken natuurlijk
Good story broquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En nog steeds zie je de negatieve effecten!
ik vroeger een keer met een vriendin en haar moederquote:
Oh, gedurfd wel om dat dan zo buiten te doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
4 keer trouwens
Ja die keer had ik dus al echt jaren niet meer geblowt
Moet je echt doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vroeger een keer met een vriendin en haar moeder
en mijn moeder wil in de zomer een keer gaan
lijkt me wel leuk weer
ahhhaha wpquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja met een kinderfeestje een keer en toen had een aapje gepoept op een meisje wat ik niet aardig vond toen
Dan had ik mensen erbij die clean waren toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, gedurfd wel om dat dan zo buiten te doen. Wat als het niet goed gaat?
Denk niet dat het zo makkelijk isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo heb ik het geleerd, zelf niet uitgezocht verder maar ik ga er van uit dat het klopt
.
[..]
Oh. Nou zou wel mooi zijn! Nu nog er achter komen wat precies in 'n sigaret dat risico vermindert en voila?
maar ik houd eigenlijk helemaal niet van loslopende dierenquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik houd eigenlijk helemaal niet van loslopende dieren
bij kinderboerderij was ik ook altijd bang voor die geitjes en die beesten
kippen ook
In de spoiler serieuze Tchockreactie. Niet lezen als je geen serieus antwoord wil.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt `altijd'' dus2 keer
Het is toch zo? Alleen omdat alcohol overal verkrijgbaar is en alles betekent het niet opeens dat het geen drugs is.
Geloof dat het na cocaine, heroine en meth (weet die derde niet zeker meer) de meest schadelijke drug is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. dat wel maar je bent alsnog ver weg van huis en buiten. Ja, zo denk ik dan. Maar ik hou van risico's uitsluiten je weetquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan had ik mensen erbij die clean waren toch?
Pff, weet wel zeker dat het niet zo makkelijk is anders hadden we 't welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo makkelijk is![]()
en als het de nicotine is dan heb je er nog niks aan
echt wel, ze lopen sowieso naar je toequote:
doei kusquote:
Ik durfde heel lang niet naar de kinderboerderij te gaan omdat een bokje mij iedere keer aanviel en me omstootte met zijn kopquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik houd eigenlijk helemaal niet van loslopende dieren
bij kinderboerderij was ik ook altijd bang voor die geitjes en die beesten
kippen ook
Ik neem aan dat ze je de meest recente dingen onderwijzen ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo heb ik het geleerd, zelf niet uitgezocht verder maar ik ga er van uit dat het klopt
.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de spoiler serieuze Tchockreactie. Niet lezen als je geen serieus antwoord wil.Ik ga nu. Reageer hier nog even op zodat ik een reactie terug kan gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
waarom moet ik lachen, want het klinkt heel zieligquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durfde heel lang niet naar de kinderboerderij te gaan omdat een bokje mij iedere keer aanviel en me omstootte met zijn kop
Bij deze.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga nu. Reageer hier nog even op zodat ik een reactie terug kan geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |